Rebranding záhájen

Marek Wiener 21 / 02 / 2017

Hodnocení: 0 ×

Rebranding záhájen

Představuji vám můj nový vizuál

Po delší odmlce jsem si udělal opět čas pro článek na tomto blogu. A co je nového? Začal jsem celkem aktivně na sociálních sítích zveřejňovat chystaný rebranding mého loga.

 

MarkMedia

Letos v lednu je to přesně rok, co se můj směr stočil více k online marketingu, zatímco design hraje spíše druhé housle. I proto jsem se rozhodl, že je potřeba dát to na vědomí. Druhým argumentem, proč jsem se rozhodl pro rebranding, je také ten, že zkrátka chci dávat větší důraz na písmeno mého křestního jména tak, aby byl brand více osobitější.

 

S celkovým rebrandingem zdaleka ještě nejsem hotový. Přednost mají projekty klientů, a proto počítám s postupným rebrandingem ve všech propagačních materiálech, na webu a sociálních sítích v průběhu celého roku.

Představení loga

Nové logo

Nový vizuál v praxi

V těchto měsících uvádím logo do praxe. Postupně začíná nahrazovat logo současné. V první fázi jsem začal s offline prvky jako je firemní roll-up, designové dekorace do kanceláře nebo tiskové materiály. V dalších měsících plánuji pracovat více na online kanálech a následně i firemním webu MarkMedia.cz a na tomto blogu.

Ukázky zavádění rebrandingu

Ukázky zavádění rebrandingu

Ukázky zavádění rebrandingu

Ukázky zavádění rebrandingu

Blog o online marketingu

Perfektně zvládnutý Facebook a Instagram

Jak na reels a stories
Šablona, jak na Reels a Stories, která dokonale ukazuje principy viditelných ploch.

Více o Reels a Stories

Vložte názor k článku: Rebranding záhájen

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • (Ne)Výhody externího marketingového oddělení

    (Ne)Výhody externího marketingového oddělení

    Bez profíka se neobejdete

    ZOBRAZIT
  • Atraktivní kampaně po celý rok

    Atraktivní kampaně po celý rok

    Sledovat kalendář se vyplatí

    ZOBRAZIT
  • Směrnice pro výpočet slevy je konečně na světě

    Směrnice pro výpočet slevy je konečně na světě

    Bude se týkat každého e-shopaře

    ZOBRAZIT