Jak jsem se stal Heureka specialistou

Marek Wiener 31 / 03 / 2017

Hodnocení: 3 ×

Jak jsem se stal Heureka specialistou

Heureka specialista

Heureka je jedním z nejnavštěvovanějších českých webů a právem patří mezi ty nejlepší. Je to nejenom srovnávač zboží, kde si vybraný produkt můžete porovnat z hlediska parametrů a cenové nabídky, ale je také největší nákupní portál, jež navštěvuje kolem tří milionů uživatelů měsíčně. A to už je úctyhodná cifra. Proto jsem se zařadil k mnoha zájemcům z řad digitálních agentur, e-shopařů a freelancerů, abych získal Heureka certifikaci a stal osvědčeným specialistou tohoto nákupního gigantu.

Proškolení v Praze

Závěrečnému testu předcházelo celodenní školení v Praze, kde jsme nasáli zajímavé informace o Heurece. A co mne nejvíce zaujalo? Velmi přínosná byla přednáška o strategii biddingu, což je součást PPC reklamy, kdy inzerent platí za každý jednotlivý proklik na jeho nabídku. Je však důležité si uvědomit, že pokud zvolíme PPC reklamu, tak to vůbec neznamená, že budeme na Heurece úspěšní. Nejpodstatnější je celá strategie, abychom nepumpovali finance do reklamy zbytečně. Z pražských přednášek jsem si také odnesl užitečné tipy z oblastí, jakými jsou Heureka košík, ProductAds či Koutek značek. Pomalu ale jistě mi ta Heureka zalezla pod kůži

Otestovali nás v Brně

Samotná certifikace proběhla v Brně ve skvělém coworkingovém centru Impact Hub. V přátelské atmosféře přednáškového sálu nás otestovali během necelé hodinky a už za tři dny jsem se dověděl tu šťastnou zprávu – jsem certifikovaný Heureka specialista. Díky tomuto „posvěcení“ mám také přístup do interního kanálu Heureka, kde najdu všechny čerstvě upečené novinky s předstihem.

Tak a můžeme začít. Spolu!

Ať už provozujete malý či velký e-shop, jsem tady pro vás. Pravděpodobně se na Heurece setkáváte s problémy typu implementace konverzního kódu, získání certifikátu „Ověřeno zákazníky“ nebo biddingem a nastavením strategie. Neexistuje problém, který by nešel vyřešit a rád vám pomůžu navrhnout kompletní „Heureka strategii“ pro váš e-shop. Budu se na vás těšit!

Blog o online marketingu

Perfektně zvládnutý Facebook a Instagram

Jak na reels a stories
Šablona, jak na Reels a Stories, která dokonale ukazuje principy viditelných ploch.

Více o Reels a Stories

Vložte názor k článku: Jak jsem se stal Heureka specialistou

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Tomáš, dotaz na Heureka specialistu 26.05.2017 16:32

Ano také můžu doporučit, na školení od Heureky získáte základní přehled a navíc se můžete prověřovacím testem certifikovat.

Marek – online marketing specialista 24.05.2017 14:08

Dobrý den, Evo, kurz můžu doporučit, pokud se zájímate komplexně od Heureku je školení ideální právě pro vás!

Evyk, dotaz na Heureka specialistu 23.05.2017 15:22

Dobrý den, chtěl jsem se zeptat, jak jste byl se školením spokojen. Mám v plánu na školení zajít. Děkuji

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Zboží.cz se představí v novém kabátu

    Zboží.cz se představí v novém kabátu

    Co to přesně Zboží.cz je a jak na něj dostat své výrobky

    ZOBRAZIT
  • Zajímá vás maďarský srovnávač Arukereso?

    Zajímá vás maďarský srovnávač Arukereso?

    Buďte dobře připraveni

    ZOBRAZIT
  • Zkušenosti s maďarskými zbožovými srovnávači

    Zkušenosti s maďarskými zbožovými srovnávači

    Tipy a rady pro praxi

    ZOBRAZIT