Jak si penziony a hotely (ne)umí dělat marketing Hodnocení: 0 ×

Jak si penziony a hotely (ne)umí dělat marketing

Konec webovkám z devadesátek

V poslední době mi prošlo pod rukama mnoho webových stránek hotelů a penzionů.
A bohužel jsem se nestačil divit, jak je z nich nepříjemně cítit vlna 90. let. Nechci přehánět, ale ve skutečnosti je opravdu tristní, kolik prezentací českých ubytovacích zařízení vypadá absolutně nereprezentativně, a tak si říkám, jak takoví podnikatelé vůbec řeší marketing.

Nedotažený marketing v cestovním ruchu

Existují samozřejmě výjimky, které vědí, že je potřeba jít s dobou a neustále na sobě pracovat. Také jsem neanalyzoval velké hotely, ale troufám si říci, že na tom budou rozhodně lépe a na určité úrovni.  U menších a středních hotelů jsem se ale většinou potkal s velmi chabou webovou prezentací, dalo by se říci až na hranici životnosti, o nějakém online marketingu nemluvě.

Pokud bych měl charakterizovat nejčastější chyby podnikatelů v cestovním ruchu, podívejte se níže:

  • podceňují význam webové prezentace a stačí jim ta stávající, často mnoho let stará
  • používají internetové stránky zdarma, které jsou plné reklam, přestože v tomto odvětví je nejvhodnější si nechat postavit web na míru s různými funkcemi jako je třeba kalendář obsazenosti, ukázka jednotlivých pokojů, možností vybavení nebo tipy na výlety
  • převládají weby z 90. let, tj. neresponzivní, včetně nešvarů typu špatné URL adresy, zastaralá grafika apod.
  • v nejhorších případech nemá ubytovací zařízení ani vlastní doménu a používá
    e-mailovou schránku zdarma od Seznamu, Googlu či jiných bezplatných poskytovatelů

Z celé situace je jasné, že menší/střední penziony či hotely dělat marketing moc neumí. Je to víceméně způsobené i tím, že jej často řeší majitel, který v této oblasti nemá velké zkušenosti, a přitom stačí tak málo – obrátit se na odborníky.

Pokud byste chtěli vyřešit nebo vylepšit svoje internetové stránky, tak mi napište, rád vám doporučím správnou pomocnou ruku při rozjezdu vašich marketingových aktivit.

Vložte názor k článku: Jak si penziony a hotely (ne)umí dělat marketing

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2019 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Proč se vývoji aplikací na platformě Java vyvarovat

    Proč se vývoji aplikací na platformě Java vyvarovat

    Java má na můj vkus velké problémy s použitím pro běžné uživatele.

    ZOBRAZIT
  • Studie redakčního systému inPage

    Studie redakčního systému inPage

    ... aneb co jsem dělal o Vánocích :)

    ZOBRAZIT
  • Test použitelnosti www stránek v mobilech

    Test použitelnosti www stránek v mobilech

    Analyzujte svůj web a zjistěte, zda je použitelný v mobilních zařízeních.

    ZOBRAZIT