Vyzkoušejte jednoduchou obsahovou kampaň  v Skliku

Marek Wiener 02 / 06 / 2023

Hodnocení: 0 ×
  • Podcast
  • 0:00
  • --:--

Vyzkoušejte jednoduchou obsahovou kampaň v Skliku

Třeba se hodí i pro váš projekt

V tomto článku necháme spát novinky a analýzy z oblasti onlinu, jelikož bych se s vámi chtěl podělit o svou nedávnou praxi. Otestoval jsem totiž jednoduchou obsahovou kampaň v Skliku od Seznam.cz.

Jedná se o nový formát, který se přibližuje klasické obsahové reklamě, ale samozřejmě má své odlišnosti. Základní a zároveň přitažlivou výhodou je fakt, že je levnější než ostatní obsahové kampaně a navíc má jednoduché nastavení. Na pár kliknutí tak můžete dosáhnout relativně vysoké návštěvnosti, a to za slušné peníze. Jak asi tušíte, tohle jsou ty hlavní plusy,  pojďme se ale podívat i na negativa – výsledky těchto kampaní zpravidla nebývají oslnivé. Podle mých testů ani jedna nebyla nějak výkonná, některé z nich však skutečně konverze přinesly.

Kdy se hodí jednoduchá obsahová reklama v Skliku?

Zejména na projektech s velmi malou návštěvností, kdy potřebujete vyřešit základní problémy s malými publiky nebo jinou spojitost v oblasti návštěvnosti. Je ale potřeba vnímat i fakt, že ne všude se obsahová reklama hodí. Přijde mi zcela v pořádku propagovat v rámci této kampaně nějaké obecné téma, např. prodej vitaminů nebo kosmetiky, avšak na specifické případy, jako je třeba prodej oken, se už tolik nehodí. Reklama totiž nenabízí příliš mnoho nastavení, zejména nelze zadávat vylučující cílení či omezení frekvence zobrazení reklamy uživateli.

Tuto jednoduchou obsahovou kampaň určitě vyzkoušejte, nicméně doporučuji hned od počátku pracovat s jejím účelem. Berte proto v potaz nový zdroj návštěvnosti, povědomí a zásah. Vašim sekundárním cílem u této kampaně by tedy měla být další práce s publikem, se záměrem udělat v dalších reklamních kanálech z návštěvníků své zákazníky.

Blog o online marketingu

Perfektně zvládnutý Facebook a Instagram

Jak na reels a stories
Šablona, jak na Reels a Stories, která dokonale ukazuje principy viditelných ploch.

Více o Reels a Stories

Vložte názor k článku: Vyzkoušejte jednoduchou obsahovou kampaň v Skliku

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Metoda řízení projektů ve stylu „One man show“

    Metoda řízení projektů ve stylu „One man show“

    Hlavně se nezbláznit a nebát se pomocníků

    ZOBRAZIT
  • Co jsem se dělal na PPC MeetUpu od Shoptetu?

    Co jsem se dělal na PPC MeetUpu od Shoptetu?

    Nasával zajímavosti přímo ze zdroje

    ZOBRAZIT
  • Ukrajinská krize v online marketingu

    Ukrajinská krize v online marketingu

    Nezapomeňte zazálohovat svoje data

    ZOBRAZIT