Otestujte svoje znalosti z online marketingu

Test zručnosti online marketingu

Sháníte markeťáka a chystáte se na první společnou schůzku? Jste marketingový specialista a chcete vyzkoušet, kam sahají vaše zkušenosti v onlinu? Nachystal jsem pro vás 3 testovací otázky z této oblasti.

Proč to zkusit?

Tento test je určený pro marketingové manažery, specialisty i začátečníky z oblasti digitálního marketingu. Pokud nebudete znát odpověď na nějakou z níže uvedených otázek, zvažte, jestli se některé věci nebudete chtít doučit – třeba na mém školení online marketingu.

Začít test

Otázka č. 1
Vyhodnoťte e-mailové rozesílky a vyberte nejzajímavější mailing z hlediska výsledných parametrů zaslaných kampaní.

Předmět Odesláno O/R CTR Tržba RPM Odhlášení
Jarní novinka s dopravou zdarma! 12 053 2,4 % 0,4 % 0 kč N/A 0,02 %
3 TOP kosmetické novinky pro pány! 11 879 5,4 % 0,9 % 17 885 kč 0,15 Kč 0,03 %
Hugo Bossza 699 Kč s dopravou zdarma 11 793 5 % 0,4 % 1 399 kč 0,01 Kč 0,02 %
Jakými parfémy ji dostanete? 2 442 22,4 % 2,7 % 7 179 kč 0,29 Kč 0,05 %
15% sleva na kosmetiku! Kód uvnitř 11 800 5,5 % 1 % 20 226 kč 0,17 Kč 0,02 %

Doplňující otázky:

  • Který předmět považujete za nejméně zdařilý?
  • Co značí ukazatel O/R?

Otázka č. 2
Co byste zlepšil/a v těchto reklamních sestavách?

Kampaň Max. CPC Prokliky Zobrazení CTR CPC Ø pozice Konverze Kvalita
Sestava A 4,00 Kč 39 1 191 3,27 % 3,01 Kč 5,3 1 6
Sestava B 10,00 Kč 22 413 5,33 % 8,11 Kč 3,3 1 5
Doplňující otázky:

  • Popište, jak je spočítán parametr CTR.
  • Který reklamní systém uvádí průměrnou pozici reklamního inzerátu?

Otázka č. 3
Uveďte, který důležitý ukazatel v této tabulce chybí.

Prokliky Konverze Konverzní poměr Útrata Prodeje
577 2 0,35 % 1 520 Kč 5 898 Kč
Doplňující otázky:

  • Co si myslíte o konverzním poměru z daného dne?
  • Které údaje lze z nabízených dat dopočítat?

Kontrola otázek

Chtěli byste si ověřit správné odpovědi na tyto otázky?

Stačí jen zadat váš e-mail a informace vám obratem dorazí do schránky. Zároveň budete přihlášení k novinkám z online marketingu, které zasílám 1× za měsíc.

Mohlo by vás zajímat:

  • Výkonnostní online marketing

    Výkonnostní online marketing

    Celodenní školení

    ZOBRAZIT
  • Pronikněte do tajů PPC kampaní

    Pronikněte do tajů PPC kampaní

    Online kurz

    ZOBRAZIT
  • Jak na zbožové srovnávače

    Jak na zbožové srovnávače

    Online kurz

    ZOBRAZIT