Upoutávka na připravovaný podcast

Upoutávka na podcast Znáte simulátor nabídek?

brzy uslyšíte

premiéra

  • 0:00
  • --:--

Moje podcasty z marketingu

  • Překonejte koronavirovou krizi úspěšně

    Překonejte koronavirovou krizi úspěšně

    Ačkoli mi nepřísluší radit v oblasti krachu firem, jsem aktuálně svědkem několika krizí, přičemž některé reakce zúčastněných mě dovedly k sepsání článku na téma, jak si poradit v době (po)koronavirové.

  • Webinář: Ladíme produktový marketing

    Webinář: Ladíme produktový marketing

    Práci s produkty se věnuji poměrně často a více jsem se o ní už rozepsal v článku Co mě nejčastěji zajímá při práci s klienty, kde jsem nakousl téma nových produktů a marže. Obecně by se o produktový marketing měl podrobně zajímat každý PPC specialista, zbožový správce i online marketér, a proto se tentokrát podíváme blíž na segmentaci produktů.

  • Čas převést byznys do online prostředí

    Čas převést byznys do online prostředí

    Online marketing nabral v posledních týdnech na síle, a to z jednoho prostého důvodu. Kamenné prodejny, které byly nuceny svoje podnikání pozastavit kvůli nouzovému stavu, se dostaly do slepé uličky a majitelé se museli začít poohlížet, jak v této době pozměnit svůj byznys, pokud chtějí přežít.

  • Život online marketéra za nouzového stavu

    Život online marketéra za nouzového stavu

    Jako marketingový specialista denně sleduji vývoj dopadu koronaviru a aktuálního situace na mé klienty. Chci vám ale také přiblížit druhou stranu mince, a to, jak se tato nesnadná doba dotýká mé obživy. 

  • Koronavirus a marketing

    Koronavirus a marketing

    Koronavirus je skutečně horké téma po celém světě. Celkově jsem se této látce cíleně vyhýbal, ale v posledních dnech dochází u mých klientů k mimořádným situacím, o kterých bych se s vámi rád podělil. Tato pandemie totiž ovlivňuje nejen aktuální dění v našich běžných životech, ale i v těch pracovních, a my se podíváme na oblast marketingu, ve které se pohybuji. V důsledku restriktivních opatření vlády dochází k panickému chování a zákazníci enormně skupují antibakteriální gely, trvanlivé a hygienické zboží, a to ve větším množství než obvykle, protože „nikdy nevíte, co bude dál“. Jak se ale koronavirus promítá do e-commerce? 

  • Jak je důležitý design blogu?

    Jak je důležitý design blogu?

    O tom, že se aktivně zajímám také o webdesign, možná už z některých článků na blogu víte. Na webovém designu jsem totiž profesně vyrůstal a postupem času jsem se dopracoval k online marketingu.

  • Kdy se pustit do kategorizačního feedu?

    Kdy se pustit do kategorizačního feedu?

    O XML feedech jsem tady na blogu už psal v několika článcích. Nejčastěji šlo o použití produktových dat ve zbožových srovnávačích. Nyní jsem se však rozhodl podívat na další příbuzné téma, a jak už z názvu vypovídá, bude se týkat kategorizačního feedu, který může být velmi zajímavým a efektivním marketingovým nástrojem.

  • Víte, jak vyzrát na Google Merchant Center?

    Víte, jak vyzrát na Google Merchant Center?

    Nejčastějším problémem při používání služby Google Merchant Center bývá porušování zásad. Nastavení této služby není zas tak složité, ale případné řešení problémů vám může přinést mnoho starostí a častokrát bude třeba využít služeb odborníka, který vám s tímto nástrojem pomůže. V tomto článku vám nastíním několik potíží, které jsem řešil a které považuji z hlediska e-commerce za nejzajímavější.