PPC reklama

  • Kdy se pustit do kategorizačního feedu? Hodnocení: 0 ×

    Kdy se pustit do kategorizačního feedu?

    Vyzkoušejte nástroj pro efektivní online marketing

    O XML feedech jsem tady na blogu už psal v několika článcích. Nejčastěji šlo o použití produktových dat ve zbožových srovnávačích. Nyní jsem se však rozhodl podívat na další příbuzné téma, a jak už z názvu vypovídá, bude se týkat kategorizačního feedu, který může být velmi zajímavým a efektivním marketingovým nástrojem.

  • Víte, jak vyzrát na Google Merchant Center? Hodnocení: 0 ×

    Víte, jak vyzrát na Google Merchant Center?

    Pozor na porušování zásad

    Nejčastějším problémem při používání služby Google Merchant Center bývá porušování zásad. Nastavení této služby není zas tak složité, ale případné řešení problémů vám může přinést mnoho starostí a častokrát bude třeba využít služeb odborníka, který vám s tímto nástrojem pomůže. V tomto článku vám nastíním několik potíží, které jsem řešil a které považuji z hlediska e-commerce za nejzajímavější.

  • Jak vyhodnocovat cíle, události a konverze? Hodnocení: 0 ×

    Jak vyhodnocovat cíle, události a konverze?

    Tipy pro pohodlnější analýzu dat

    Vyhodnocování cílů, událostí a konverzí je pro mě jednou z největších výzev, protože se jedná „čísla“ a následnou práci s nimi. U těchto analytických aktivit je potřeba se nejdříve přesvědčit, že nám data měří potřebné nástroje správně. Uvědomte si také, že někdy volba cílů, událostí a konverzí závisí na možnostech webové prezentace, potřebách klientů a zkušenostech online marketéra.

  • HTML5 formáty brzy také v Skliku! Hodnocení: 0 ×

    HTML5 formáty brzy také v Skliku!

    Novinky ze světa vizuální reklamy

    O HTML 5 bannerech jsem zde na blogu psal již v roce 2015. V té době ještě doznívala sláva aplikace Flash od Adobe a pomalu od ní začaly upouštět všechny prohlížeče. Formáty HTML 5 jsou u mě ale dlouhodobě v hledáčku, protože umožňují rozpohybovat jakýkoliv objekt v banneru, a to se v online reklamě rozhodně vyplatí. 

  • Jak vyhodnocovat PNO v PPC kampaních? Hodnocení: 0 ×

    Jak vyhodnocovat PNO v PPC kampaních?

    Cesty k úspěšnému reportingu

    Vyhodnocování kampaní a celkový reporting reklam mě baví ze všeho nejvíce. Krátkodobé pohledy na čísla mi totiž častokrát neřeknou tolik, jako když dělám větší report či dokonce audit.
    V oblasti PPC kampaní potom nejčastěji směruji finální reporting k vyhodnocení podílu nákladů marketingu na obrat, tzv. PNO, o kterém jsem zde na blogu již několikrát psal.

  • Školní rok zaplavil online svět vlnou novinek Hodnocení: 0 ×

    Školní rok zaplavil online svět vlnou novinek

    Pestrá nálož od Seznamu i Googlu

    Se zářím se doslova roztrhl pytel novinek na poli online marketingu. Nebudu chodit kolem horké kaše a pojďme se na ně rovnou podívat!

  • Získal jsem 100% ověření od Sklik Hodnocení: 2 ×

    Získal jsem 100% ověření od Sklik

    MarkMedia prohlubuje svou spolupráci se Seznamem

    Dotáhl jsem do úspěšného konce další ověření, tentokráte seznamácký Sklik. Jak už jistě víte, Sklik je reklamní systém vyhledávače Seznam.cz, který je nejčastěji vidět v rámci vyhledávání obsahových či partnerských webů Seznam.

  • Jsem Google Partner! Hodnocení: 0 ×

    Jsem Google Partner!

    Získal jsem důležitý certifikát pro PPC specialisty

    Rád bych vás informoval, že moje online agentura MarkMedia splnila všechny podmínky a byla zařazena do programu Google Partners. To je pro mě důležitá zpráva a také velký pracovní milník, protože jsem na členství netrpělivě čekal.