Školení od Shoptet specialisty

Zvládněte správu e-shopu levou zadní

online marketingškoleníeshop marketing


E-shopovým řešením od Shoptetu jsem už několik článků věnoval. Tentokrát bych vám rád přiblížil, co vás čeká, pokud se přihlásíte ke mně na školení. Vzhledem k tomu, že Shoptet využívá jako svoji platformu mnoho mých klientů, tak se nezdráhám říci, že tento systém znám opravdu od A do Z. A proto jsem se rozhodl, že nabídnu školení všem, nejen tedy svým klientům, ale i ostatním, kteří hledají pomocnou ruku a průvodce celým systémem.

Tento kurz je obecně přínosný pro každého, kdo chce podnikat v e-commerce nebo si právě u Shoptetu založil e-shop. Doporučuji jej však i provozovatelům elektronických obchodů, kteří nejsou příliš zdatní v onlinu a jeho nástrojích. Shoptet totiž není jen o naklikání produktů do systému, ukrývá totiž v sobě mnohem více funkcí a byla by velká škoda je při podnikání nevyužít.  

Moje Shoptet školení zahrnuje:

  • založení účtu
  • rady a tipy, co v Shoptetu (ne)dělat
  • základní nastavení objednávek, skladu, filtrů, parametrů…
  • jak na hromadný import produktů z původního e-shopu
  • vkládání nových produktů
  • napojení na online nástroje, zejména na služby Google, Seznam.cz, Facebook apod.
  • pokročilejší práce se zbožovými srovnávači (vlastní XML feedy)
  • seznámení s Google Analytics a dalšími analytickými nástroji
  • pokročilejší řešení pro přihlášení přes Google či Facebook účet
  • podrobnější práce s variantami produktů
  • skladová řešení a účetní programy
  • napojení na platební brány a poštovní služby  

Kromě úvodu do Shoptetu vám ale nabízím i poradenství, např. jak vybrat cenový balíček, abyste zbytečně nepřipláceli za služby, které v budoucnu ani nevyužijete. Také vás seznámím s moderními designovými vychytávkami, aby váš e-shop nevypadal unifikovaně a šablonovitě, dále prakticky poradím, jak vyrobit atraktivní bannery, které do vašeho online byznysu skvěle zapadnou a odliší vaše podnikání od ostatních. Přihlaste se na můj Shoptet kurz, rád se s vámi podělím o své zkušenosti, abyste při provozování e-shopu ušetřili čas i peníze.