Jak na zbožové srovnávače

Marek Wiener 07 / 09 / 2017

Hodnocení: 0 ×

Jak na zbožové srovnávače

Heureka, Zboží.cz, Google Nákupech, Glami, Favi a další

Jste majitel e-shopu nebo produktový manažer? Snažíte se rozjet svůj e-shop, ale nevíte, jak se dostat na viditelné pozice? Během tohoto kurzu vás naučím, čeho si ve zbožových srovnávačích všímat, na co nezapomenout a co přesně nastavit, aby vám e-shop z těchto srovnávačů generoval konverze.

Váš komfort je pro mě důležitý, proto lekce probíhají prostřednictvím online hovoru po Skypu, kdy s vámi zároveň budu sdílet svou počítačovou plochu. Můžete se tak z pohodlí vašeho domova nebo kanceláře se mnou učit, aniž byste byli rušeni novým prostředím nebo museli někam dojíždět.

Program:

  • BLOK 1
    Heureka
    • základní představení služby
    • řazení produktů ve vyhledávání, kategorii a na produktové kartě
    • rozdíl mezi FREE režimem a PPC
    • jak na produktové data
    • důležitá nastavení v administraci
    • program Ověřeno zákazníky
      zavedení služby
      pravidla pro získání modrého nebo zlatého certifikátu
    • párování produktů
      produktové názvy
      nastavení kategorií
    • práce se sortiment reportem
  • BLOK 2
    Zbozi.cz
    • základní představení služby
    • řazení produktů ve vyhledávání, kategorii a na produktové kartě
    • jak na produktové data
    • důležitá nastavení v administraci
    • nastavení aukce
      nastavení aukce na jednotlivé položky
      nastavení pro vyhledávání nebo kategorie
    • párovací nástroj
      funkce
      založení produktové karty
    • pokročilé statistiky
  • BLOK 3
    Rady a tipy na závěr
    • jak na budování recenzí
    • nejčastější chyby a problémy
    • pokročilé funkce (biddovací nástroje atp.)
  • Certifikát za absolvování online kurzu

    Online kurz je zakončený certifikátem, který vám zašlu na e-mail.

Jeden kurz trvá 60 minut. Na začátku si s vámi upřesním vaše požadavky a zaměříme se zejména na aktuální problémy vašeho e-shopu. Pro co největší efektivitu si můžete zvolit zbožový srovnávač, na který budeme v rámci kurzu klást důraz, nebo si případně doobjednat dodatečnou lekci s určitým tematickým zaměřením.

Nejbližší termín: 8. 6. 2020
Průběh:  Online kurz (přes Skype, 1 lekce / 60 min., celkově 3 lekce)
Předpoklady pro kurz:  Nový nebo mírně zajetý e-shop.
Blog o online marketingu

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Ovládněte výkonnostní online marketing

    Ovládněte výkonnostní online marketing

    Užitečné školení pro začátečníky

    ZOBRAZIT
  • Individuální školení online marketingu

    Individuální školení online marketingu

    Školení na míru dle vašich potřeb

    ZOBRAZIT
  • Školení od Shoptet specialisty

    Školení od Shoptet specialisty

    Zvládněte ✅ správu e-shopu levou zadní

    ZOBRAZIT