
07 / 09 / 2017
Jak na zbožové srovnávače
Heureka, Zboží.cz, Google Nákupech, Glami, Favi a další
Jste majitel e-shopu nebo produktový manažer? Snažíte se rozjet svůj e-shop, ale nevíte, jak se dostat na viditelné pozice? Během tohoto kurzu vás naučím, čeho si ve zbožových srovnávačích všímat, na co nezapomenout a co přesně nastavit, aby vám e-shop z těchto srovnávačů generoval konverze.
Váš komfort je pro mě důležitý, proto lekce probíhají prostřednictvím online hovoru po Skypu, kdy s vámi zároveň budu sdílet svou počítačovou plochu. Můžete se tak z pohodlí vašeho domova nebo kanceláře se mnou učit, aniž byste byli rušeni novým prostředím nebo museli někam dojíždět.
Program:
-
BLOK 1Heureka
- základní představení služby
- řazení produktů ve vyhledávání, kategorii a na produktové kartě
- rozdíl mezi FREE režimem a PPC
- jak na produktové data
- důležitá nastavení v administraci
- program Ověřeno zákazníky
zavedení služby
pravidla pro získání modrého nebo zlatého certifikátu - párování produktů
produktové názvy
nastavení kategorií - práce se sortiment reportem
-
BLOK 2Zbozi.cz
- základní představení služby
- řazení produktů ve vyhledávání, kategorii a na produktové kartě
- jak na produktové data
- důležitá nastavení v administraci
- nastavení aukce
nastavení aukce na jednotlivé položky
nastavení pro vyhledávání nebo kategorie - párovací nástroj
funkce
založení produktové karty - pokročilé statistiky
-
BLOK 3Rady a tipy na závěr
- jak na budování recenzí
- nejčastější chyby a problémy
- pokročilé funkce (biddovací nástroje atp.)
-
Certifikát za absolvování online kurzu
Online kurz je zakončený certifikátem, který vám zašlu na e-mail.
Jeden kurz trvá 60 minut. Na začátku si s vámi upřesním vaše požadavky a zaměříme se zejména na aktuální problémy vašeho e-shopu. Pro co největší efektivitu si můžete zvolit zbožový srovnávač, na který budeme v rámci kurzu klást důraz, nebo si případně doobjednat dodatečnou lekci s určitým tematickým zaměřením.
Průběh: Online kurz (přes Skype, 1 lekce / 60 min., celkově 3 lekce)
Předpoklady pro kurz: Nový nebo mírně zajetý e-shop.