Zbožové srovnávače
-
Zboží.cz a Heureka servírují podzimní novinky
Přesuny, změny funkcí i nový ceník
Pokud u vás patří zbožové srovnávače mezi kanály, kterým nevěnujete velkou pozornost, tak tentokrát zbystřete. Zajímavé změny totiž připravila Heureka i Zboží.cz. Pojďme se na to tedy podívat.
-
Heureka? Párujte produkty!
Osvojte si vychytávky tohoto srovnávače
Heureka je nejznámější český srovnávač zboží, a proto se majitelům e-shopů vyplatí v něm dobře orientovat. Chtěl bych vám tedy představit několik tipů pro elektronické obchody.
-
Nejčastější problémy s XML feedem pro Google Nákupy
Nebojte se práce s pravidly
Z hlediska PPC kampaní v Google Ads jsou pro mě a mé klienty nejzajímavější kampaně přes Google Nákupy. Abyste mohli začít inzerovat v tomto marketingovém kanále, je zapotřebí mít správný XML feed. A právě nesplnění této podmínky bývá při mé práci jeden z nepříjemných a častých problémů – v takovém případě na první dobrou kampaň zkrátka nespustím.
-
Tagování v URL adresách se vyplatí
Návod pro ovládnutí produktového feedu
O UTM parametrech tady na blogu už byla řeč před Vánoci a nyní bych se k tomuto tématu rád vrátil. Mám pro vás totiž tipy, jak konkrétně tagovat produktový feed pro Seznam.
-
Allegro a Kaufland. Co očekávat od nových marketplaces?
Další kousek do skládačky ve světě online nákupů
Na českém trhu se letos objevila novinka v podobě nových „marketplaces“, tedy míst, kde na jednom místě nakoupíte v podstatě cokoliv. Doposud jsme byli zvyklí na nákupní galerie jako je Mall, Alza nebo Heureka, teď se k nim nově připojilo také polské Allegro a německý Kaufland.
-
Xemel, možná alternativa k Mergadu?
Další nástroj na správu produktových feedů
Znáte online editor Xemel? Přiznávám se, že s ním ještě nemám hluboké zkušenosti, ale potřebuji jej svým klientům nabízet jako alternativu k Mergadu. Hádáte správně, tento článek bude o správě produktových feedů.
-
Pozor na rozdílné konverze napříč reklamními systémy
Pár tipů pro hladkou koordinaci mezi nástroji
Rozdílné konverze napříč reklamními systémy jsou normální situací, nicméně my marketéři se samozřejmě snažíme o co největší přiblížení mezi jednotlivými nástroji. V tomto článku bych vám proto rád doporučil několik postupů týkajících se této oblasti.
-
Jaký byl Heureka dýchánek 2022 v Brně?
Mnoho užitečného pro onlinové profíky
Letošní Heureka dýchánek se specialisty i samotnými zaměstnanci společnosti se konal také v Brně. Proto mi tento sraz nemohl uniknout a musím říct, že jsem ho užil naplno.