Stiskni enter nebo vyhledávání zruš pomocí tlačítka esc.

Blog o marketingu – téma Zbožové srovnávače

Jsem ověřený profesionál pro Zboží.cz
Autor 03 / 03 / 2019
  0

Jsem ověřený profesionál pro Zboží.cz

Další důležitý krok v oblasti online marketingu

Eshop marketingSpráva eshopůZbožové srovnávače

Rád bych vám představil novinku z oblastí certifikací. Seznam.cz v minulém roce představil službu ověření pro agentury a freelancery, čemuž jsem v té době příliš nevěnoval pozornost. Řešil jsem spíše problém, že některé projekty jsou vhodnější na spolupráci s agenturami a také fakt, že jsem nebyl na spravované e-shopy přímo napojený.

Zobrazit
Nejčastější problémy s XML feedem pro Google Nákupy
Autor 04 / 01 / 2019
  0

Nejčastější problémy s XML feedem pro Google Nákupy

Nebojte se práce s pravidly

Rady a tipyOnline marketing nástrojePPC marketingZbožové srovnávače

Z hlediska PPC kampaní v Google Ads jsou pro mě a mé klienty nejzajímavější kampaně přes Google Nákupy. Abyste mohli začít inzerovat v tomto marketingovém kanále, je zapotřebí mít správný XML feed. A právě nesplnění této podmínky bývá při mé práci jeden z nepříjemných a častých problémů – v takovém případě na první dobrou kampaň zkrátka nespustím.

Zobrazit
Bidding Fox, to je radost z práce
Autor 19 / 10 / 2018
  0

Bidding Fox, to je radost z práce

Vyzkoušejte automatický bidding pro zbožové srovnávače

Heureka specialistaPPC marketingEshop marketingZbožové srovnávače

Bidding Fox je aplikace z dílny Mergado. Má za úkol správu biddingu ve srovnávačích Heureka a Zboží.cz a patří mezi jeden z mála nástrojů, které lze na srovnávače použít. Mezi další online pomocníky patří například Bidding Tools, Bidding Manager, Marketing Tools nebo Magic Script.

Více o biddingu
Zastavil jsem se na školení Zboží.cz
Autor 06 / 07 / 2018
  0

Zastavil jsem se na školení Zboží.cz

A zase jsem si něco nového odnesl

ŠkoleníWorkshopyOnline marketing nástrojePPC marketingZbožové srovnávače

Nedá mi to a musím se zmínit, že jsem se zúčastnil červnového školení na téma Zboží.cz v brněnských prostorách společnosti Seznam.cz. Jak je už z názvu akce patrné, týkala se převážně tohoto zbožového srovnávače, ale částečně také reklamního systému Sklik.

Zobrazit
Heureka? Párujte produkty!
Autor 21 / 04 / 2018
  0

Heureka? Párujte produkty!

Osvojte si vychytávky tohoto srovnávače

Online marketingHeureka specialistaEshop marketingZbožové srovnávače

Heureka je nejznámější český srovnávač zboží, a proto se majitelům e-shopů vyplatí v něm dobře orientovat. Chtěl bych vám tedy představit několik tipů pro elektronické obchody.

Zobrazit
Jak nejlépe nastavit Zboží.cz?
Autor 29 / 03 / 2018
  0

Jak nejlépe nastavit Zboží.cz?

Využijte zbožové srovnávače ve svůj prospěch

Online marketingHeureka specialistaEshop marketingZbožové srovnávače

Hledáte způsob, jak inzerovat produkty na svém e-shopu? Jednou ze základních možností je reklama na tzv. zbožácích neboli zbožových srovnávačích. U nás se jedná zejména o známá jména jako Heureka a Zboží.cz, které vám mohu z vlastní zkušenosti doporučit.

Zobrazit
Audity XML feedů pro zbožové srovnávače
Autor 07 / 09 / 2017
  0

Audity XML feedů pro zbožové srovnávače

Mějte svoje data pod kontrolou

Online marketingHeureka specialistaEshop marketingZbožové srovnávače

Heureka, Zboží.cz a Google Nákupy jsou u nás nejpoužívanějšími a taky nejoblíbenějšími cenovými srovnávači. Vypadají jako katalog a v principu fungují úplně stejně jako klasický vyhledávač. Nabízí však některé významné funkce, kvůli kterým jsou tak populární, např. historický vývoj cen, filtrování zboží dle různých parametrů nebo recenze uživatelů.

Více o školení
Školení zbožové srovnávače
Autor 07 / 09 / 2017
  0

Školení zbožové srovnávače

Heureka, Zboží.cz, Google Nákupech, Glami, Favi a další

Online marketingHeureka specialistaSpráva eshopůZbožové srovnávače

Heureka, Zboží.cz a Google Nákupy jsou u nás nejpoužívanějšími a taky nejoblíbenějšími cenovými srovnávači. Vypadají jako katalog a v principu fungují úplně stejně jako klasický vyhledávač. Nabízí však některé významné funkce, kvůli kterým jsou tak populární, např. historický vývoj cen, filtrování zboží dle různých parametrů nebo recenze uživatelů.

Více o školení