Stiskni enter nebo vyhledávání zruš pomocí tlačítka esc.

Blog o marketingu – téma Správa eshopů

Jsem ověřený profesionál pro Zboží.cz
Autor 03 / 03 / 2019
  0

Jsem ověřený profesionál pro Zboží.cz

Další důležitý krok v oblasti online marketingu

Eshop marketingSpráva eshopůZbožové srovnávače

Rád bych vám představil novinku z oblastí certifikací. Seznam.cz v minulém roce představil službu ověření pro agentury a freelancery, čemuž jsem v té době příliš nevěnoval pozornost. Řešil jsem spíše problém, že některé projekty jsou vhodnější na spolupráci s agenturami a také fakt, že jsem nebyl na spravované e-shopy přímo napojený.

Zobrazit
Komu jsem letos pomáhal s onlinem?
Autor 27 / 12 / 2018
  0

Komu jsem letos pomáhal s onlinem?

Spolupracoval jsem s mnoha zajímavými klienty

Rady a tipyOnline marketingSpráva eshopů

V tomto článku bych vám rád přiblížil, čemu se věnuji. Jak už někteří ví, mojí hlavní činností je práce pro brněnský slevový portál, ale specializuji se také na začínající podnikatele a e-shopy, které fungují na Shoptetu.

Zobrazit
Shoptet API je tady!
Autor 29 / 08 / 2018
  2

Shoptet API je tady!

Užitečná pomoc při správě e-shopů

Online marketingSpráva eshopůShoptet

S další parádní novinkou přichází Shoptet, který poskytuje pronájmové řešení e-shopů – díky němu jste tak schopni během několika dnů rozjet vlastní funkční elektronický obchod.

Čtení ke kávě
Školení zbožové srovnávače
Autor 07 / 09 / 2017
  0

Školení zbožové srovnávače

Heureka, Zboží.cz, Google Nákupech, Glami, Favi a další

Online marketingHeureka specialistaSpráva eshopůZbožové srovnávače

Heureka, Zboží.cz a Google Nákupy jsou u nás nejpoužívanějšími a taky nejoblíbenějšími cenovými srovnávači. Vypadají jako katalog a v principu fungují úplně stejně jako klasický vyhledávač. Nabízí však některé významné funkce, kvůli kterým jsou tak populární, např. historický vývoj cen, filtrování zboží dle různých parametrů nebo recenze uživatelů.

Více o školení
Na co se zaměřit při provozu e-shopu
Autor 09 / 12 / 2015
  0

Na co se zaměřit při provozu e-shopu

... tak, abychom předem odhalili základní slabiny vašeho e-shopu

Eshop marketingSpráva eshopů

Nakupování na internetu je zejména v Česku velice rozšířené a dá se říct, že dnes už zcela běžné. Dříve některé skupiny měly obavy před on-line nákupem, ale už i tito lidé se pomalu učí a mají větší důvěru.

Zobrazit