Správa eshopů

  • Víte, jak správně nastavit Shoptet? Hodnocení: 0 ×

    Víte, jak správně nastavit Shoptet?

    Úspěšný e-shop na pár kliků je už minulost

    O tom, že správné nastavení e-shopu od Shoptetu je jeden ze základních pilířů pro úspěšný e-commerce projekt, nemám pochyb. V tomto názoru mě usvědčuje i poptávka z posledních týdnů, kdy se na mě stále více obracejí začínající e-shopaři nebo klienti přecházející právě na Shoptet, abych jim zkontroloval nastavení jejich internetového obchodu. Mám z toho radost, protože to potvrzuje fakt, že doba, kdy si každý myslel, že si založí výkonný e-shop na pár kliknutí, je zřejmě již pryč. A s čím tedy klientům nejčastěji pomáhám?

  • Recenze na e-shopové řešení Webczech Hodnocení: 0 ×

    Recenze na e-shopové řešení Webczech

    Poctivý průměr, který neurazí

    Abych jen nekroužil kolem aktuálního tématu COVID-19, mám tu pro rozptýlení recenzi na Webczech, další z nabídky e-shopových systémů. Ty testuji velmi rád a dělám to v podstatě neplánovaně, protože s každým novým zákazníkem mám příležitost otestovat si také něco nového, ať už jde o nějaký zajímavý nástroj nebo e-shopové řešení, jiné než známý Shoptet, Opencart nebo Prestashop.

  • Zkušenosti s maďarskými zbožovými srovnávači Hodnocení: 0 ×

    Zkušenosti s maďarskými zbožovými srovnávači

    Tipy a rady pro praxi

    O svých poznatcích s maďarským zbožovým srovnávačem Árukeresö jsem už tady na blogu psal, a tak jsem se začal rozhlížet po dalších alternativách k tomuto nástroji. Při bližším zkoumání jsem zjistil, že jsou na maďarském online poli k dispozici i srovnávače Ólcsobbat nebo Árgép. Zjišťoval jsem, jaké mají podmínky a co obnáší implementace e-shopu klienta na tyto „Maďary“.

  • Víte, jak vytvořit co nejlepší slovník pojmů? Hodnocení: 0 ×

    Víte, jak vytvořit co nejlepší slovník pojmů?

    Myslete na zákazníky a vyvarujte se chyb

    Jestli to myslíte se svým e-shopem vážně, doporučuji vám zaměřit se na správnou a srozumitelnou komunikaci se svými zákazníky. Protože ať už prodáváte jakékoli zboží nebo službu, určitě vám je jasné, že kolikrát váš potenciální zákazník potřebuje rychle a jednoduše zjistit, co jaká značka, zkratka nebo terminus technicus znamenají.

  • Co mě nejčastěji zajímá při práci s klienty? Hodnocení: 0 ×

    Co mě nejčastěji zajímá při práci s klienty?

    Tipy, jak nejlépe využít XML feedy

    Často se při práci pro klienty setkávám s různými nešvary. Nemyslím to nijak ve zlém, vím, že jsou vytíženi, ale na určité věci se při správě kampaní potřebuji spolehnout. Abych mohl dělat svou práci co nejlépe, jsou pro mě důležité z pohledu správy PPC a zbožových srovnávačů tyto uvedené oblasti ...

  • Zkušenosti s Rocketoo Hodnocení: 0 ×

    Zkušenosti s Rocketoo

    Přišel jsem, vyzkoušel jsem, zhodnotil jsem

    Když při své práci nastavuji různé PPC systémy či zbožové srovnávače, potřebuji se na e-shopový administrační systém spolehnout. To je prostě je základ. Proto mě nemile překvapilo pronájmové řešení od Rocketoo.

  • Získal jsem 100% ověření od Sklik Hodnocení: 2 ×

    Získal jsem 100% ověření od Sklik

    MarkMedia prohlubuje svou spolupráci se Seznamem

    Dotáhl jsem do úspěšného konce další ověření, tentokráte seznamácký Sklik. Jak už jistě víte, Sklik je reklamní systém vyhledávače Seznam.cz, který je nejčastěji vidět v rámci vyhledávání obsahových či partnerských webů Seznam.

  • Jak napojit Shoptet na skladový systém Pohoda? Hodnocení: 4 ×

    Jak napojit Shoptet na skladový systém Pohoda?

    Praktické tipy pro snadnější synchronizaci dat

    Už ve svém prvním zaměstnání, a to už je nějaký ten pátek, jsme řešili otázku, jak jednoduše napojit nový e-shop na skladový systém. A stále je tento krok pro některé elektronické obchody opravdu stěžejní téma, proto jsem vytvořil seznam důležitých bodů, se kterými se můžete u propojení Shoptetu s Pohodou – nejčastějším skladovým systémem – setkat.