Facebook

Stiskni enter nebo vyhledávání zruš pomocí tlačítka esc.

Blog o marketingu – téma online marketing

Marketingová agentura jako skvělý parťák
Autor 14 / 09 / 2017
  0

Marketingová agentura jako skvělý parťák

Aneb jak si dobře vybrat a neprohloupit

rady a tipyonline marketing

Chcete si založit e-shop nebo už nějaký ten pátek vedete svůj byznys a nemáte moc zkušeností s online prostředím. Rozhodnete se tedy, že využijete odborné pomoci marketingové agentury. Jak ale vybrat tu správnou a nespálit se? Ze zkušenosti přátel i obchodních partnerů jsem si bohužel občas vyslechl až hororové příběhy o takových spolupracích. Pojďme se tedy podívat, jak se nestát hlavním hrdinou ve filmu o špatné agentuře.

Zobrazit
Audity XML feedů pro zbožové srovnávače
Autor 07 / 09 / 2017
  0

Audity XML feedů pro zbožové srovnávače

Mějte svoje data pod kontrolou

online marketingškoleníheureka specialistaeshop marketing

Heureka, Zboží.cz a Google Nákupy jsou u nás nejpoužívanějšími a taky nejoblíbenějšími cenovými srovnávači. Vypadají jako katalog a v principu fungují úplně stejně jako klasický vyhledávač. Nabízí však některé významné funkce, kvůli kterým jsou tak populární, např. historický vývoj cen, filtrování zboží dle různých parametrů nebo recenze uživatelů.

Zobrazit
Školení od Shoptet specialisty
Autor 29 / 08 / 2017
  0

Školení od Shoptet specialisty

Zvládněte správu e-shopu levou zadní

online marketingškoleníeshop marketing

E-shopovým řešením od Shoptetu jsem už několik článků věnoval. Tentokrát bych vám rád přiblížil, co vás čeká, pokud se přihlásíte ke mně na školení. Vzhledem k tomu, že Shoptet využívá jako svoji platformu mnoho mých klientů, tak se nezdráhám říci, že tento systém znám opravdu od A do Z. A proto jsem se rozhodl, že nabídnu školení všem, nejen tedy svým klientům, ale i ostatním, kteří hledají pomocnou ruku a průvodce celým systémem.

Zobrazit
E-shop, který vydělává
Autor 18 / 08 / 2017
  0

E-shop, který vydělává

Aneb jak na marketingovou strategii

rady a tipyonline marketing

Každý majitel e-shopu má primární cíl – aby mu jeho elektronický obchod vynášel. K maximalizaci zisků je ale potřeba zvolit a nastavit vhodnou marketingovou strategii. Ta rozhodně vyžaduje odborné znalosti, ať už online specialisty nebo schopného majitele obchodu. Proto jsem pro vás sepsal nejběžnější e-shopové strategie, která vám pomůžou váš byznys posunout dál.

Zobrazit
Jak založit první e-shop a nezbláznit se
Autor 31 / 07 / 2017
  0

Jak založit první e-shop a nezbláznit se

Tipy pro start v internetovém podnikání

online marketingeshop marketingtvorba e-shopů

Pravidelně se setkávám s klienty, kteří zakládají svůj první e-shop. Jedná se zejména o začínající podnikatele, kteří jsou v e-commerce oblasti nováčci nebo mají jen drobné zkušenosti, třeba ze svého předchozího zaměstnání.

Zobrazit
Buďte na Instagramu vidět!
Autor 01 / 07 / 2017
  2

Buďte na Instagramu vidět!

Využívejte fotky ve váš prospěch

online marketingfacebook marketingsociální sítě

Máte na starost prezentaci malé či větší firmy na Instagramu? Spravovat takový profil a zveřejňovat kvalitní obsah není totiž vůbec snadné. I já jsem se o tom přesvědčil, a proto pro vás mám pár řádků, jak se s Instagramem úspěšně poprat a smysluplně jej využít.

Zobrazit
Mějte všeobecné obchodní podmínky právně správně
Autor 28 / 06 / 2017
  1

Mějte všeobecné obchodní podmínky právně správně

Několik tipů pro provozovatele e-shopů

online marketing

Každý e-shop by měl mít uveřejněnou aktuální verzi všeobecných obchodních podmínek (VOP), pokud nechce mít problémy s Českou obchodní inspekcí (ČOI). V roce 2014 totiž vyšel nový občanský zákoník a nutno říci, že ne všechny české e-shopy se se změnami ve VOP vypořádaly. Rád bych vám tedy v tomto článku nastínil ty nejzásadnější body, které byste měli prověřit a případně aktualizovat.  

Zobrazit
Bez letní práce nejsou zimní koláče
Autor 24 / 06 / 2017
  2

Bez letní práce nejsou zimní koláče

Využijte léto k přípravě na nadcházející sezónu

rady a tipyonline marketing

Období dovolených je tady, z čehož vyplývá, že u většiny projektů jsou již prázdninové kampaně, akce a slevy připravené. A na co se vrhnout teď? Ideálně můžete toto období smysluplně využít a zodpovědně se začít připravovat na stěžejní prodejní část roku.

Zobrazit