Jak na doručitelnost newsletterů Hodnocení: 2 ×

Jak na doručitelnost newsletterů

Posíláte ve firmě newslettery a neměříte jejich doručitelnost?

Dnešní článek doporučuji všem, kteří ve firmě posílají newslettery a přitom neměří nebo se doposud nezajímali o jejich doručitelnost. Základem úspěchu není jen poměr otevření a kliknutí přes váš newsletter, ale i to, jaká je vůbec doručitelnost e-mailů.

Při kontrole vašeho nástroje se doporučuji zaměřit zejména na tyto body:

Co se myslí dodržováním základních principů?

  • odesílejte e-maily jen na kontakty, od kterých máte souhlas
  • umožněte adresátům se jednoduše odhlásit (uvádějte v patičce nebo i v hlavičce odkaz na odhlášení, v patičce uvádějte i e-mail, na který byl newsletter doručen - často si lidé e-maily nechávají přeposílat a potom odhlašují e-mail, který se v databázi vůbec nenachází)
  • nastavte si databázi tak, aby se automaticky odhlašovaly e-maily, které nebyly doručeny
  • přihlaste se do Feedback loop
  • dodržujte povinnosti dané zákonem
  • dávejte si pozor na affiliate (zejména na poškozování vašeho brandu)

Vložte názor k článku: Jak na doručitelnost newsletterů

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2019 (PDF)

Komentáře

Marek – online marketing specialista 22.07.2019 19:26

Dobrý den, kontaktujte Jarku asi spíš službu, u které budete provozovat mailing ;-)

Jarek 30.06.2017 14:01

Dobrý den, poradíte mi s nastavením SPF záznamů?

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Recenze: Mailkit pro perfektní personalizaci

    Recenze: Mailkit pro perfektní personalizaci

    Zkušenosti s Mailkitem

    ZOBRAZIT
  • Zautomatizujte svůj mailing se Sambou

    Zautomatizujte svůj mailing se Sambou

    Další zajímavý nástroj na rozesílání newsletterů

    ZOBRAZIT
  • Personalizovaný e-mailing je skvělý nástroj

    Personalizovaný e-mailing je skvělý nástroj

    Umění je však použít jej správně

    ZOBRAZIT