Sklik
-
28 / 01 / 2023
Pozor na rozdílné konverze napříč reklamními systémy
Pár tipů pro hladkou koordinaci mezi nástroji
Rozdílné konverze napříč reklamními systémy jsou normální situací, nicméně my marketéři se samozřejmě snažíme o co největší přiblížení mezi jednotlivými nástroji. V tomto článku bych vám proto rád doporučil několik postupů týkajících se této oblasti.
-
13 / 01 / 2023
Tagování v URL adresách se vyplatí
Návod pro ovládnutí produktového feedu
O UTM parametrech tady na blogu už byla řeč před Vánoci a nyní bych se k tomuto tématu rád vrátil. Mám pro vás totiž tipy, jak konkrétně tagovat produktový feed pro Seznam.
-
17 / 11 / 2022
Jednorázové nastavení PPC reklam
Aneb neuvážené chování ze strany klienta
Tento článek nebude úplně pozitivní, jelikož součástí každé práce jsou i náročné chvíle. Chci se s vámi proto podělit o zkušenosti s klienty, se kterými jsem se nadřel a které bych označil jako problematické.
-
12 / 08 / 2022
Víte, jak se projevuje inflace v PPC reklamě?
Sledujte aktuální vývoj a hledejte pozitiva
Spontánně jsem pro vás připravil článek na aktuální téma, které se nějakým způsobem dotýká téměř každého. Obecně nad inflací přemýšlím již dlouho, protože narůstají náklady nejen v naší domácnosti, ale i ve firmě. Pojďme se teď ale podívat, jak se dotýká PPC reklamy.
-
31 / 03 / 2022
Víte, jak na reklamní systém Sklik?
Užijte si jeho sílu a výhody
V PPC rubrice na tomto blogu je řeč hlavně o Google Ads. Nicméně mezi reklamní systémy, fungující na českém trhu, se řadí i Sklik od Seznamu, kterému bych se rád v tomto článku věnoval.
-
26 / 03 / 2022
Vyzkoušejte jednoduchou obsahovou kampaň v Skliku
Třeba se hodí i pro váš projekt
V tomto článku necháme spát novinky a analýzy z oblasti onlinu, jelikož bych se s vámi chtěl podělit o svou nedávnou praxi. Otestoval jsem totiž jednoduchou obsahovou kampaň v Skliku od Seznam.cz.
-
16 / 01 / 2020
HTML5 formáty brzy také v Skliku!
Novinky ze světa vizuální reklamy
O HTML 5 bannerech jsem zde na blogu psal již v roce 2015. V té době ještě doznívala sláva aplikace Flash od Adobe a pomalu od ní začaly upouštět všechny prohlížeče. Formáty HTML 5 jsou u mě ale dlouhodobě v hledáčku, protože umožňují rozpohybovat jakýkoliv objekt v banneru, a to se v online reklamě rozhodně vyplatí.
-
12 / 06 / 2019
Získal jsem 100% ověření od Sklik
MarkMedia prohlubuje svou spolupráci se Seznamem
Dotáhl jsem do úspěšného konce další ověření, tentokráte seznamácký Sklik. Jak už jistě víte, Sklik je reklamní systém vyhledávače Seznam.cz, který je nejčastěji vidět v rámci vyhledávání obsahových či partnerských webů Seznam.