Sklik
-
Consent, novinka v reklamním systému Sklik
Buďte v obraze pro dobro vašich kampaní
Seznam připravil ve svých měřících skriptech novinku v podobě nového parametru s názvem consent. V tomto článku se proto podíváme na tuto problematiku a možné dopady na vaše kampaně.
-
Tagování v URL adresách se vyplatí
Návod pro ovládnutí produktového feedu
O UTM parametrech tady na blogu už byla řeč před Vánoci a nyní bych se k tomuto tématu rád vrátil. Mám pro vás totiž tipy, jak konkrétně tagovat produktový feed pro Seznam.
-
HTML5 formáty brzy také v Skliku!
Novinky ze světa vizuální reklamy
O HTML 5 bannerech jsem zde na blogu psal již v roce 2015. V té době ještě doznívala sláva aplikace Flash od Adobe a pomalu od ní začaly upouštět všechny prohlížeče. Formáty HTML 5 jsou u mě ale dlouhodobě v hledáčku, protože umožňují rozpohybovat jakýkoliv objekt v banneru, a to se v online reklamě rozhodně vyplatí.
-
Vyzkoušejte jednoduchou obsahovou kampaň v Skliku
Třeba se hodí i pro váš projekt
V tomto článku necháme spát novinky a analýzy z oblasti onlinu, jelikož bych se s vámi chtěl podělit o svou nedávnou praxi. Otestoval jsem totiž jednoduchou obsahovou kampaň v Skliku od Seznam.cz.
-
Víte, co se stane, když vypnete reklamy?
Povánoční marketingový experiment
Příběhů z praxe není nikdy dost a proto chci se o jeden z nich podělit. S klientem jsem měl nedávno možnost vyzkoušet kompletní vypnutí reklam a celkově nás zajímalo, jak se tato „akce“ projeví na obratu. Pojďte se podívat, co nás k tomu vedlo a jaké byly výsledky.
-
Pozor na rozdílné konverze napříč reklamními systémy
Pár tipů pro hladkou koordinaci mezi nástroji
Rozdílné konverze napříč reklamními systémy jsou normální situací, nicméně my marketéři se samozřejmě snažíme o co největší přiblížení mezi jednotlivými nástroji. V tomto článku bych vám proto rád doporučil několik postupů týkajících se této oblasti.
-
Jednorázové nastavení PPC reklam
Aneb neuvážené chování ze strany klienta
Tento článek nebude úplně pozitivní, jelikož součástí každé práce jsou i náročné chvíle. Chci se s vámi proto podělit o zkušenosti s klienty, se kterými jsem se nadřel a které bych označil jako problematické.
-
Víte, jak se projevuje inflace v PPC reklamě?
Sledujte aktuální vývoj a hledejte pozitiva
Spontánně jsem pro vás připravil článek na aktuální téma, které se nějakým způsobem dotýká téměř každého. Obecně nad inflací přemýšlím již dlouho, protože narůstají náklady nejen v naší domácnosti, ale i ve firmě. Pojďme se teď ale podívat, jak se dotýká PPC reklamy.