Sklik
-
08 / 06 / 2025
Sklik Expert fórum 2025: Byl jsem u toho a stálo to za to
Dávka užitečných informací pro každého PPC specialistu
Minulý týden se konal Sklik Expert fórum, což je pro všechny PPC nadšence v Česku hlavní událost roku. Pojďme si shrnout pocity a novinky, které jsem si z konference odnesl.
-
25 / 04 / 2025
PPC duel: Google Ads, nebo Sklik?
Který nástroj se víc vyplatí v české e-commerce?
Reklama ve vyhledávačích je pro mnoho českých firem zásadním kanálem pro získávání zákazníků. Který nástroj je ale lepší po všech stránkách – Google Ads, nebo Seznam Sklik?
-
19 / 03 / 2025
MarkMedia obhájila titul Ověřená agentura Sklik
Potvrdili jsme tak naši odbornost a profesionalitu
Tento článek obsahuje skvělou zprávu! Naše agentura MarkMedia získala plaketu Ověřená agentura od Skliku.
-
29 / 12 / 2024
Mobilním formátem Interscroller rozhodně zaujmete
Nový typ reklamy od Skliku
Seznam.cz přestavil novinku Interscroller v rámci svého reklamního systému Sklik. Jak už název napovídá, jde o typ reklamy, která reaguje na scrollování uživatele.
-
05 / 11 / 2024
Zboží.cz a Heureka servírují podzimní novinky
Přesuny, změny funkcí i nový ceník
Pokud u vás patří zbožové srovnávače mezi kanály, kterým nevěnujete velkou pozornost, tak tentokrát zbystřete. Zajímavé změny totiž připravila Heureka i Zboží.cz. Pojďme se na to tedy podívat.
-
19 / 07 / 2024
Consent, novinka v reklamním systému Sklik
Buďte v obraze pro dobro vašich kampaní
Seznam připravil ve svých měřících skriptech novinku v podobě nového parametru s názvem consent. V tomto článku se proto podíváme na tuto problematiku a možné dopady na vaše kampaně.
-
17 / 12 / 2023
Tagování v URL adresách se vyplatí
Návod pro ovládnutí produktového feedu
O UTM parametrech tady na blogu už byla řeč před Vánoci a nyní bych se k tomuto tématu rád vrátil. Mám pro vás totiž tipy, jak konkrétně tagovat produktový feed pro Seznam.
-
14 / 12 / 2023
HTML5 formáty brzy také v Skliku!
Novinky ze světa vizuální reklamy
O HTML 5 bannerech jsem zde na blogu psal již v roce 2015. V té době ještě doznívala sláva aplikace Flash od Adobe a pomalu od ní začaly upouštět všechny prohlížeče. Formáty HTML 5 jsou u mě ale dlouhodobě v hledáčku, protože umožňují rozpohybovat jakýkoliv objekt v banneru, a to se v online reklamě rozhodně vyplatí.