Reklama na Facebooku
-
Facebookové formuláře jako reklama
Pracujte s kontakty a mějte k ruce kvalitní obchoďáky
Facebookový formulář je forma reklamy na platformách Meta, která je vhodná nejen pro B2B firmy, ovšem u nás jej primárně využíváme právě v této oblasti.
-
Změřte si facebookové úspěchy přes Socialbakers
Placená verze se vyplatí
Říkali jste si někdy, že by bylo fajn znát některé údaje o konkurenci? Třeba mě osobně na Facebooku zajímá, jestli si moje příspěvky vedou lépe jak u konkurenční firmy. Na první pohled totiž může být z facebookových statistik patrné, že máte velice úspěšnější příspěvek, ale je třeba si uvědomit, že to může být jen subjektivně zkreslený status vyhodnocený v rámci jedné profilové stránky.
-
Připravte si kvalitní podklady pro sociální sítě
Pro perfektně zvládnutý Facebook a Instagram
Mít připravené ty správné podklady pro reklamy na Facebook, Instagram nebo další sociální sítě je opravdu důležité. Všímám si však, že mnoho grafiků a tvůrců videí si se základními principy nedělá příliš starosti, a proto jsem nachystal pár zásadních tipů, čeho se držet při tvorbě kreativního obsahu na „socky“.
-
Pozor na rozdílné konverze napříč reklamními systémy
Pár tipů pro hladkou koordinaci mezi nástroji
Rozdílné konverze napříč reklamními systémy jsou normální situací, nicméně my marketéři se samozřejmě snažíme o co největší přiblížení mezi jednotlivými nástroji. V tomto článku bych vám proto rád doporučil několik postupů týkajících se této oblasti.
-
Jak vysosat z Facebooku ta nejdůležitější data?
Zajímavé tipy na kvalitní výstupy
Závěrem roku vždy dělám různé analýzy, které mě navedly k sepsání pár rad týkajících se Facebooku, protože právě ten považuji z hlediska dat za nejméně čitelný. Ideální je najít si určitý postup, který vám bude vyhovovat.
-
Jak se připravit na letošní vánoční sezónu?
Zaměřte se na PPCčka, kreativu a TikTok
Tento článek věnuji všem e-shopařům, kteří jsou před nastávající vánoční sezónou poněkud nervózní. A není se čemu divit. Největším problémem jsou letos nižší tržby a také fakt, že se nijak zvlášť nerozjela jarní sezóna, takže sklady e-shopů jsou slušně přeplněné.
-
Facebook Conversion Api: Jak na to?
Sledování uživatelů přes cookies vyřešeno
Aktuálně velmi zásadním tématem z oblasti sociálních sítí je nastavení Facebook Conversion API, označováno také jako CAPI. Facebook musel přejít na jaře roku 2021 na vlastní řešení měření konverzí z důvodu cookies třetích stran nebo trackování uživatelů na zařízeních iOS 14.5. CAPI je navíc již dostupné i na největší e-shopové platformě Shoptet. Ten však s nasazením dost otálel, takže ho neočekávaně předběhl i Eshop-Rychle. Nicméně tuto novinku máme již k dispozici, a proto se na ni pojďme podívat blíže.
-
Jak přiřazovat konverze na Facebooku?
28denní sledovací okno je pasé
O Facebooku píšu čím dál častěji, protože se zde dějí velké věci. V posledních dnech řeším zejména přiřazení konverzí. Tento článek nebude ani tak edukativní, ale spíš půjde o zamyšlení, jak pracovat se současnými možnostmi sledování nákupů či jiných cílů.