Email marketing
-
4 tipy, proč věřit online reklamě
Nebojte se online reklamy a vyzkoušejte její sílu
Možná to máte stejně jako já – donedávna jsem online reklamě vůbec nevěřil. Ale jak se začalo masivně rozvíjet elektronické obchodování, tak jsem postupně do této oblasti pronikl a uvědomil si, že bez online reklamy by svět e-commerce prakticky nemohl fungovat.
-
Atraktivní kampaně po celý rok
Sledovat kalendář se vyplatí
Připravil jsem pro vás další nášup užitečných nápadů z online marketingu. Tentokrát jsem vypíchnul několik zajímavých témat, na které můžete připravit efektivní kampaně. Věřím, že vás moje tipy minimálně dobře inspirují a podpoří vaše originální myšlenky.
-
Zautomatizujte svůj mailing se Sambou
Další zajímavý nástroj na rozesílání newsletterů
Zde na blogu jsem věnoval prostor řadě mailingovým nástrojům třeba jako je Mailkit nebo Ecomail. V tomto článku vám ale chci představit zajímavou novinku jménem Samba.
-
E-mailing ve znamení automatizace
Zefektivněte rozesílání zpráv a newsletterů
Nedávno jsem byl donucen udělat analýzu mailingových nástrojů. A to proto, že mi ze společnosti Mailkit, jejichž službu jsem dlouho využíval, dorazila výpověď. Asi jsem pro ně příliš malý klient…Byl jsem z této situace trochu rozčarovaný, protože jsem pracoval na propojení redakčního systému blogu a Mailkitu, a navíc jsem tento nástroj také rád doporučoval svým klientům. Nemá ale smysl plakat nad rozlitým mlékem a vzhůru k novým (mailingovým) zítřkům.
-
Personalizovaný e-mailing je skvělý nástroj
Umění je však použít jej správně
25. dubna mám svátek, a to mě donutilo se trochu zamyslet nad personalizovaným e-mailingem. Proč? K tomu se za chvilku dostaneme.Toto téma je dnes poměrně aktuální a každý schopný marketér se snaží z mailingu automatizovaného udělat personalizovaný – tedy rozesílat obchodní zprávy takovým způsobem, aby to příjemce zaujalo a neobtěžovalo.
-
Jak na doručitelnost newsletterů
Posíláte ve firmě newslettery a neměříte jejich doručitelnost?
Dnešní článek doporučuji všem, kteří ve firmě posílají newslettery a přitom neměří nebo se doposud nezajímali o jejich doručitelnost.
-
Jak vytvořit newsletter
Přehled zajímavých newsletterů pro inspiraci
Newsletter dnes dostává do e-mailové schránky skoro každý. Ve většině případů se jedná o elektroniku, domácí a kancelářské potřeby nebo newslettery potravinových řetězců. Já jsem však vybral přehled zajímavých newsletterů technického zaměření.
-
Recenze: Mailkit pro perfektní personalizaci
Zkušenosti s Mailkitem
Jak už někteří víte, v oblasti e-mailového marketingu preferuji službu Mailchimp, nicméně v poslední době jsem začal koketovat se službou Mailkit, která mě mile překvapila. Obě tyto služby jsou srovnatelné. Mají stejný obchodní model, avšak liší se v maličkostech. A právě tyto maličkosti jsem se rozhodl v tomto článku vyhodnotit. A proč vlastně testuji nový emailový nástroj?