Marketingové podcasty
-
13 / 02 / 2025
Inzerovat na Facebooku, nebo na Instagramu?
Jasné rozdíly vám snadno napoví
V nedávné době jsem na blogu srovnával sociální sítě TikTok a Instagram z pohledu využití inzerce podle cílové skupiny, ale i dalších aspektů. Dnes se pro změnu zaměříme na srovnání Facebooku a Instagramu.
-
08 / 02 / 2025
Zero-click strategie: Proč je tak důležitá?
Dejte svým uživatelům to nejlepší teď a tady
Zero-click strategie je poměrně známé téma zejména v oblasti sociálních sítí. V tomto článku vám proto k němu prozradím pár zajímavých informací.
-
31 / 01 / 2025
Instagram versus TikTok?
Využijte sociální sítě naplno
Co se dozvíte v tomto článku? Podíváme se na rozdíly mezi sociálními sítěmi TikTok a Instagram z pohledu publikace obsahu.
-
16 / 01 / 2025
Jak inovovat Facebook kampaně v roce 2025?
Prosaďte se v přeplněném reklamním prostoru
V poslední době mě zaujaly horší výsledky na platformě Meta napříč všemi klienty, i když samozřejmě ne plošně. Tím vás nechci odrazovat, protože facebookové kampaně pořád dávají smysl, pokud je dobře vymyslíte. V tomto článku vám spíš chci přiblížit, proč je zbytečné původní kampaně recyklovat nebo se ohlížet na staré výsledky.
-
16 / 01 / 2025
Šikovná mobilní aplikace Mojo
Pomocník pro tvorbu obsahu na sociálních sítích
Mojo patří k mobilním aplikacím, které jsou určené zejména pro tvorbu obsahových reklam a příběhů na sociálních sítích. V placeném módu ji používám již druhým rokem, a proto vám rád přiblížím její kvality.
-
10 / 01 / 2025
Nákupní procesy napříč generacemi
Jak nakupují „zetka“ nebo mileniálové?
Změny v chování nakupujících na internetu sleduji rok co rok a musím říct, že jejich dramatický vývoj mě stejně vždycky překvapí. V tomto článku se proto podíváme, čeho je nutné si všímat, aby vám neujel e-commerce vlak.
-
04 / 01 / 2025
Rebrand. Kdy je čas na změnu?
Zamyslete se nad stavem vaší brandové identity
V nedávné době jsem se zamýšlel, co vede firmy ke změnám. Kdy a proč se rozhodují pro nový vizuální styl? Uvědomují si odvrácenou stranu rebrandu? Na toto téma mě přivedla myšlenka, kolik práce a času to stojí a kolik (ne)povedených příběhů na českém trhu známe.
-
02 / 01 / 2025
Víte, jak nastavit marketing e-shopu na konci roku?
Praktické tipy pro povánoční e-commerce
Pro mnoho e-shopařů sezóna končí dnem, kdy garantují doručení objednávky pod stromeček. Dá se říct, že to jsou takové pomyslné dveře, které každý internetový obchod zavře, čímž vznikne prostor pro další nutné přípravy na mezisváteční a hlavně novoroční období.