Online marketing nástroje

  • Vyzkoušejte CRM systém Hubspot Hodnocení: 0 ×

    Vyzkoušejte CRM systém Hubspot

    Pravou ruku pro obchodníky i marketéry

    O CRM nástrojích jsem tady na blogu zatím moc nepsal. A když už jsem téma naťuknul, jednalo se převážně o online marketingové nástroje či aplikace pro usnadnění práce jako je Trello nebo třeba Asana.  Rád bych se teď podíval na zoubek CRM systémům, které jsou více provázané s obchodem. V tomto článku přiblížím nástroj Hubspot, který může být dobrým pomocníkem pro obchodní i marketingové týmy.

  • Koloo štěstí pro váš e-shop či web? Hodnocení: 0 ×

    Koloo štěstí pro váš e-shop či web?

    Vyzkoušejte zajímavý marketingový doplněk

    Nejsem žádným velkým fanouškem pluginových doplňků na weby či e-shopy. Jedná se totiž často o „pomocníky“, které zpomalují načítání stránek, čímž se pak podnikatelé v e-commerce zbytečně připravují o poptávky či objednávky jen kvůli originální vychytávce či designovému prvku, který je nevhodně implementovaný.

  • Jak na efektivní analýzu klíčových slov Hodnocení: 1 ×

    Jak na efektivní analýzu klíčových slov

    Pro nejlepší výsledky se obraťte na odborníky

    Analýza a nastavení klíčových slov je velmi důležitá, ať už jde o projekt nový či stávající. Vzhledem k sezónnosti, každodennímu vývoji a změnám ve světe internetových vyhledávačů, je třeba tuto oblast neustále sledovat a nepodceňovat ji.  

  • Kvalitní zákaznická podpora je základ Hodnocení: 3 ×

    Kvalitní zákaznická podpora je základ

    Pečujte o své klienty a pomozte jim vyřešit problémy

    Pro skvělý zákaznický servis a spokojenost vašich klientů je v současné době již standardem mít zákaznickou podporu. A hlavně ji kvalitně provozovat. Je důležité si uvědomit, že zákaznická podpora je součástí marketingu vaší společnosti, proto je třeba, aby ji obsluhoval správný člověk. Mám pro vás pár doporučení, která vám mohou pomoci nastavit či vylepšit servis pro vaše zákazníky.

  • Google Analytics 4 je tady! Hodnocení: 0 ×

    Google Analytics 4 je tady!

    S nasazením však vyčkejte, než získáte více informací

    Google Analytics (GA) je analytický nástroj z dílny Google, známý pod názvem Universal. Ten umožňuje jednoduše zjistit nejdůležitější data o webu či e-shopu, ať už se jedná návštěvnost a zobrazení stránek, měření hodnot objednávek nebo třeba odkud přichází uživatelé na web. Nová uprgadovaná verze, Google Analytics 4, je ale trochu oříšek, a to nejen pro majitele e-shopů, ale i pro marketéry. Proč?

  • Chatboti na scéně Hodnocení: 0 ×

    Chatboti na scéně

    Robot místo zákaznické podpory?

    Chatboti jsou na marketingovém trhu relativně krátce a když jsem zvažoval, kdy s tímto článkem přijít, myslím, že nyní nastal ten správný čas.Možná si říkáte, že vás toto téma nemusí vůbec zajímat, ale z marketingového hlediska by to mohl být pro váš další zdroj příjmů a zvýšení konverze na webu. V rámci práce pro své klienty jsem toto téma již několikrát řešil, ale zatím jsme se nedostali k závěru, zda chatbota vůbec realizovat. Je totiž otázkou, jak se vám může vyplatit...

  • Znáte Google Optimize? Hodnocení: 0 ×

    Znáte Google Optimize?

    Přitažlivý nástroj pro A/B testování

    Přestože se ve vodách online marketingu pohybuji už velmi dlouho, byla pro mě novinkou služba Google Optimize, ke které jsem se dostal čirou náhodou, když mě kolega požádal o pomoc. A protože zde na blogu chybí obsah na téma A/B testování, rozhodl jsem se o této službě od Google napsat více.

  • Jak na práci z domova? Hodnocení: 0 ×

    Jak na práci z domova?

    S vhodnými nástroji může být home office hračka

    Nejen v době koronavirové karantény, kdy je většina z nás „připoutaná“ doma, je dobré si připomenout nástroje, které usnadňují práci z domova.