Stiskni enter nebo vyhledávání zruš pomocí tlačítka esc.

Blog o marketingu – téma online marketing nástroje

Moje zkušenosti s Favi.cz
Autor 14 / 06 / 2018
  0

Moje zkušenosti s Favi.cz

Aneb pár much k vychytání jsem našel

rady a tipyonline marketing nástrojeeshop marketing

Od letošního února jsem měl možnost řešit správu kampaní u specializovaného vyhledávače Favi.cz. Celkově jsem byl z této pracovní příležitosti velice nadšený a plný očekávání, ale situace se nakonec vyvinula dost nezvykle. A proto bych se s vámi rád podělil o tuto zkušenost.

Zobrazit
Letošní novinky ze světa onlinu jedou!
Autor 01 / 06 / 2018
  0

Letošní novinky ze světa onlinu jedou!

Přináší praktické a pohodlné vychytávky

rady a tipyonline marketingonline marketing nástroje

Nedalo mi to a musel jsem pro vás sepsat několik novinek, se kterými se každý online specialista tento rok potkal. A jelikož se jedná o zajímavá zlepšení, je více než užitečné některá z nich zmínit.

Zobrazit
Jak pracovat s XML feedy?
Autor 22 / 05 / 2018
  0

Jak pracovat s XML feedy?

Jednoduše, hlavní je správná struktura dat

rady a tipyonline marketingonline marketing nástroje

Práce s XML feedy je jedna z nejzajímavějších aktivit pro správce online kampaní, e-shopaře a analytiky. A co že je to ten XML feed? Jedná se datový soubor, který slouží k exportu zboží. Když tedy znáte takový soubor vašeho partnera, konkurenta nebo dodavatele, můžete tak jednoduše načítat jeho aktuální data a dále s nimi nakládat, a to na několika úrovních, viz příklady níže.

Zobrazit
E-mailing ve znamení automatizace
Autor 06 / 04 / 2018
  0

E-mailing ve znamení automatizace

Zefektivněte rozesílání zpráv a newsletterů

online marketing nástrojeemail marketing

Nedávno jsem byl donucen udělat analýzu mailingových nástrojů. A to proto, že mi ze společnosti Mailkit, jejichž službu jsem dlouho využíval, dorazila výpověď. Asi jsem pro ně příliš malý klient…Byl jsem z této situace trochu rozčarovaný, protože jsem pracoval na propojení redakčního systému blogu a Mailkitu, a navíc jsem tento nástroj také rád doporučoval svým klientům. Nemá ale smysl plakat nad rozlitým mlékem a vzhůru k novým (mailingovým) zítřkům.

Zobrazit
Další tipy na skvělé online nástroje
Autor 16 / 03 / 2018
  0

Další tipy na skvělé online nástroje

Neztrácejte čas a nechte si pomoct

rady a tipyonline marketingonline marketing nástroje

Užitečných pomocníků, kteří vám ulehčí práci, není nikdy dost. A proto vám chci doporučit několik chytrých online aplikací, které se budou hodit každému, kdo chce ušetřit trochu času při surfování na internetu. Možná vás už také přestalo bavit dokola sjíždět všechny vaše oblíbené weby. A také vám jistě vadí, jak současně nasáváte hromady otravných reklam. Co tahle vyzkoušet nástroj, který by vás toho ušetřil?

Zobrazit
Využijte chytré nástroje pro váš web
Autor 09 / 03 / 2018
  0

Využijte chytré nástroje pro váš web

Pomohou vám být vidět

rady a tipyonline marketing nástroje

Indexace stránek je jeden z nejzákladnějších úkonů každého majitele webu. Pokud vyhledávač vaše internetové stránky přehlíží, je potřeba řešit, kde by mohl být zakopaný pes. V tomto článku bych rád vyzdvihl pár nástrojů, které se hodí, ba jsou přímo nutné, při tvorbě a správě webů.

Zobrazit
Jak nejlépe komunikovat s klientem?
Autor 15 / 02 / 2018
  0

Jak nejlépe komunikovat s klientem?

Tak, aby práce přínosně odsýpala

rady a tipyonline marketing nástroje

Se svými klienty komunikuji často a rád. Preferuji zejména e-mail, protože jej monitoruji průběžně, a dokonce i na svých stránkách garantuji odezvu do jednoho dne (a to by měl být v dnešní době již standard). Někdy se však může výměna zpráv neúměrně rozvést a z vaší schránky zbyde leda kůlnička na dříví. Už proto se u náročnějších či větších projektů spíše přizpůsobím klientovi a využívám jeho pracovní nástroj pro management úkolů, což logicky vede ke větší efektivitě spolupráce. Níže jsem pro vás připravil přehled komunikačních prostředků, se kterými jsem měl při práci tu čest.

Zobrazit
Nabídněte zákazníkovi peníze formou kreditů
Autor 06 / 01 / 2018
  0

Nabídněte zákazníkovi peníze formou kreditů

Vytvoříte si tak pevnou základnu spokojených kupujících

online marketingonline marketing nástroje

Kreditový program považuji za nejstarší a nejstandardnější odměňovací systém, který zákazníka motivuje k dalším nákupům v e-shopu. V současné době jej nabízí většina elektronických obchodů – u pronájmových řešení bývá často tento modul v rámci vyššího tarifu, u open source systémů (Opencart, PrestaShop apod.) je většinou pevně zabudován a jeho používání je vcelku jednoduché.

Zobrazit