Proč jsem šel na Shopcamp 2017 Hodnocení: 0 ×

Proč jsem šel na Shopcamp 2017

A co jsem se opět dověděl

I letos jsem si nemohl nechat ujít další ročník e-commerce konference Shopcamp, který se opět konal v Praze na ČVUT. Pokud bych měl shrnout letošní rok, tak mě ničím převratným neohromil, ale i tak mi bylo jasné, že zde opět načerpám hodně nových praktických informací a potkám české špičky z oblasti marketingu.
 
Letošní témata se sice nesla v duchu sociálních médií, ale převažovala zejména analytika. A to je téma pro mě velmi aktuální a atraktivní. U analýzy dat mě potěšili přednášející, protože názorně ukázali svoje zkušenosti a tipy při používání analyzačních nástrojů. Dozvěděl jsem se však i negativní dopady v praxi, např. jak to také může dopadnout, pokud nemáte přístup k účetnictví klienta. 
Skvělou přednášku připravil Pavel Jaroš, v níž se orientoval na data-driven řízení firmy s Power BI v praxi. Dověděli jsme se, že obecně bývají data hodně zkreslená a těžko z nich lze dělat zásadní firemní rozhodnutí. 

Lehce odvázaný Shopcamp 2017

Zajímavou a lehce odvázanou částí bylo povídání „Z korun miliony“ od Petry Plemlové. Dá se říct, že se opět týkala analýzy firemních dat, ale Petra také věcně naznačila, jak ušetřit nemálo peněz díky efektivitě práce.
 
Byli jste také na Shopcampu 2017? A co zaujalo vás? Budu se těšit na vaše komentáře a postřehy.

Vložte názor k článku: Proč jsem šel na Shopcamp 2017

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2019 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Kam na školení marketingu

    Kam na školení marketingu

    Nabídka nejlepších kurzů a školení online marketingu.

    ZOBRAZIT
  • Barcamp v Brně se opět povedl!

    Barcamp v Brně se opět povedl!

    Přednášky byly doslova nabité informacemi

    ZOBRAZIT