23 / 12 / 2021
- Podcast
- 0:00
-
- --:--
-
Přednášel jsem pro HolkyzMarketingu
Moje dvouhodinové školení o e-commerce
Nedávno jsem měl možnost přednášet na Akademii, kterou pořádá komunita #HolkyzMarketingu. O tuto čest se s vámi zde na blogu rád podělím, tak pojďme na to.
Jak už název komunity napovídá, jedná se o školení, kurzy a přednášky z oblasti marketingu „od holek pro holky“. Nepanuje zde ale žádná diskriminace, takže zúčastnit se mohou i pánové. Jsou zkrátka pro každého, kdo se zajímá o marketing, reklamu a technologie a chce své znalosti prohloubit. Tato Akademie je rozdělená na dvě úrovně – juniorní a výkonnostní. Výkonnostní akademie probíhá v podstatě celý semestr, tedy 8 týdnů při 2 přednáškách týdně. Jedná se tak o více jak 40 hodin nabitých informacemi od různých lektorů z řad odborníků na svět onlinu.
V rámci Výkonnostní akademie jsem dostal prostor přednášet na téma e-commerce. A jak už to tak bývá v době koronavirové, moje vystoupení proběhlo online. Odvětví B2C/B2B marketingu mi samozřejmě sedlo, protože je mým denním chlebem, takže jsem se mohl podělit o svoje bohaté zkušenosti. Přednášku jsem pojal hodně ze široka, téma více upřesnil a věnoval se zejména otázce, jak se v české e-commerce uchytit.
Jak jsem se připravoval
Moje příprava probíhala poměrně dlouho, zhruba 3 týdny. V průběhu jsem si ale začal uvědomovat, jaký bič jsem si na sebe ušil, protože nachystat dvouhodinovou přednášku tak, aby ji posluchač pochopil a neodcházel otrávený, byl celkem oříšek. Využil jsem naštěstí řadu témat z mého blogu a také podklady, které jsem si už dříve připravil v rámci svého vzdělávacího projektu Digiskoleni.cz. Konkrétně jsem tedy účastníkům představil různá řešení pro jednotlivé projekty, ať už pro weby, e-shopy nebo slevové portály, poodhalil, v jaké kondici je česká e-commerce nebo dal tipy, jak pracovat s konkurencí teoreticky i prakticky. V druhé polovině přednášky jsem předestřel několik návrhů, jak zlepšit výkon reklam, jak pracovat s produktovými daty a zaměřil se také na specifičnost českého trhu.
Co mi dala Akademie #HolkyzMarketingu?
Jelikož to pro mě nebyla první akce pro více posluchačů, byl jsem docela v klidu. Pokud bych to měl srovnat s podobnou velikostí publika, např. webinářem pro Shoptet, rozhodně mi tato přednáška sedla lépe a evidentně se líbila i všem zúčastněným. Velmi mě potěšily zpětné vazby, které mi po akci dorazily.
Pokud se rádi vzděláváte, rozhodně doporučuji mrknout se na #HolkyzMarketingu nebo na mé Digiškolení, které se odlišuje tím, že nabízí také individuální kurzy.
Audit PPC kampaní
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Přednášel jsem pro HolkyzMarketingu
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)