Přednášel jsem pro HolkyzMarketingu

Marek Wiener 23 / 12 / 2021

Hodnocení: 0 ×
  • Podcast
  • 0:00
  • --:--

Přednášel jsem pro HolkyzMarketingu

Moje dvouhodinové školení o e-commerce

Nedávno jsem měl možnost přednášet na Akademii, kterou pořádá komunita #HolkyzMarketingu. O tuto čest se s vámi zde na blogu rád podělím, tak pojďme na to.
 
Jak už název komunity napovídá, jedná se o školení, kurzy a přednášky z oblasti marketingu „od holek pro holky“. Nepanuje zde ale žádná diskriminace, takže zúčastnit se mohou i pánové. Jsou zkrátka pro každého, kdo se zajímá o marketing, reklamu a technologie a chce své znalosti prohloubit.  Tato Akademie je rozdělená na dvě úrovně – juniorní a výkonnostní. Výkonnostní akademie probíhá v podstatě celý semestr, tedy 8 týdnů při 2 přednáškách týdně. Jedná se tak o více jak 40 hodin nabitých informacemi od různých lektorů z řad odborníků na svět onlinu.
 
V rámci Výkonnostní akademie jsem dostal prostor přednášet na téma e-commerce. A jak už to tak bývá v době koronavirové, moje vystoupení proběhlo online. Odvětví B2C/B2B marketingu mi samozřejmě sedlo, protože je mým denním chlebem, takže jsem se mohl podělit o svoje bohaté zkušenosti. Přednášku jsem pojal hodně ze široka, téma více upřesnil a věnoval se zejména otázce, jak se v české e-commerce uchytit. 

Jak jsem se připravoval

Moje příprava probíhala poměrně dlouho, zhruba 3 týdny. V průběhu jsem si ale začal uvědomovat, jaký bič jsem si na sebe ušil, protože nachystat dvouhodinovou přednášku tak, aby ji posluchač pochopil a neodcházel otrávený, byl celkem oříšek. Využil jsem naštěstí řadu témat z mého blogu a také podklady, které jsem si už dříve připravil v rámci svého vzdělávacího projektu Digiskoleni.cz. Konkrétně jsem tedy účastníkům představil různá řešení pro jednotlivé projekty, ať už pro weby, e-shopy nebo slevové portály, poodhalil, v jaké kondici je česká e-commerce nebo dal tipy, jak pracovat s konkurencí teoreticky i prakticky. V druhé polovině přednášky jsem předestřel několik návrhů, jak zlepšit výkon reklam, jak pracovat s produktovými daty a zaměřil se také na specifičnost českého trhu.

Přednáška

Co mi dala Akademie #HolkyzMarketingu?

Jelikož to pro mě nebyla první akce pro více posluchačů, byl jsem docela v klidu. Pokud bych to měl srovnat s podobnou velikostí publika, např. webinářem pro Shoptet, rozhodně mi tato přednáška sedla lépe a evidentně se líbila i všem zúčastněným. Velmi mě potěšily zpětné vazby, které mi po akci dorazily.
 
Pokud se rádi vzděláváte, rozhodně doporučuji mrknout se na #HolkyzMarketingu nebo na mé Digiškolení, které se odlišuje tím, že nabízí také individuální kurzy.

Blog o online marketingu

Audit PPC kampaní

Google Ads
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.

Požádat o audit

Vložte názor k článku: Přednášel jsem pro HolkyzMarketingu

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Barcamp v Brně se opět povedl!

    Barcamp v Brně se opět povedl!

    Přednášky byly doslova nabité informacemi

    ZOBRAZIT
  • Proč jsem šel na Shopcamp 2017

    Proč jsem šel na Shopcamp 2017

    A co jsem se opět dověděl

    ZOBRAZIT
  • Kam na školení marketingu

    Kam na školení marketingu

    Nabídka nejlepších kurzů a školení online marketingu.

    ZOBRAZIT