Ohlédnutí za Shoptet webinářem

Marek Wiener 20 / 05 / 2020

Hodnocení: 0 ×

Ohlédnutí za Shoptet webinářem

Úspěšnost kampaní a další zajímavá témata

V tomto článku jsem pro vás sepsal pár zajímavých poznatků z květnového webináře, který jsem připravil pro Shoptet a jejich zákazníky. Jak jste už určitě z textů na tomto blogu pochopili, při své práci kladu velký důraz na segmentaci produktů. Je to čistě o vašem individuální uvažování a strategickém myšlení, jak si produkty rozdělíte a budete s nimi dál v reklamních systémech pracovat. A na to se podíváme na následujících řádcích.

Jak pracovat se segmentací produktů?

Nezapomeňte, že pro rozdělení produktů do dalších skupin můžete využít kategorie, o kterých jsem se zmínil v předchozím článku na toto téma. Na webináři jsem potom účastníkům blíže popsal, jak segmentaci provést, a to:

  • Vlastním štítkem pomocí externí aplikace
  • Úpravou kódu produktu

Další PPC tipy

Kromě rozdělení produktů jsem přidal také několik nápadů, co vychytat v online reklamních nástrojích Google Ads či Sklik. Podrobně jsem popsal práci s chytrou kampaní, když vám nefunguje tak, jak byste si představovali. Dále jsem se věnoval úpravám cen za kliknutí pro zařízení i pro pozorovací publika. V neposlední řadě jsem rozebral problematiku atribučního modelu měření konverzí a vůbec celkového pohledu na vyhodnocení úspěšnosti kampaní. 

Jak tedy na atribuci?

Zajímejte se, jakým způsobem můžete nastavit měření objednávky. Zjistíte pak, že nemusíte vyhodnocovat jen na základě posledního kliknutí, ale nabízí se další atribuční modely, a to například lineární, s nárůstem v čase, za první klik nebo na základě pozice. K měření konverzí je však důležité spolehnout se na důležitá data, tedy aby skutečně zaznamenané konverze pocházely z vašich objednávek a jejich částky odpovídaly realitě.

Spletitost zákazníka
 
Na webináři jsem se zároveň rozpovídal i o spletitých cestách zákazníka. Z mého pohledu je tedy důležitá nejen segmentace produktů, ale i pochopení práce a důležitých funkcí v reklamních systémech a současně chování zákazníka na internetu.
 
Webinář si můžete zpětně pustit ve videu níže. Prezentaci k webináři a ukázky v kratším videu potom najdete v článku tady.

Blog o online marketingu

Digi školení

Vážení zájemci, celodenní školení Shoptet a Online marketing aktuálně probíhají online formou (spojení přes Meet nebo Skype). V případě zájmu napište termín, který by vám vyhovoval.

Více informací

Vložte názor k článku: Ohlédnutí za Shoptet webinářem

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Shoptet školení v Brně

    Shoptet školení v Brně

    Základy v e-shopové platformě Shoptet od A do Z

    ZOBRAZIT
  • Ukázky z webináře: Ladíme produktový marketing

    Ukázky z webináře: Ladíme produktový marketing

    Jak nejlépe pracovat s produktovým marketingem?

    ZOBRAZIT
  • Individuální školení online marketingu

    Individuální školení online marketingu

    Namixujte si školení podle vlastních témat

    ZOBRAZIT