20 / 05 / 2020
Ohlédnutí za Shoptet webinářem
Úspěšnost kampaní a další zajímavá témata
V tomto článku jsem pro vás sepsal pár zajímavých poznatků z květnového webináře, který jsem připravil pro Shoptet a jejich zákazníky. Jak jste už určitě z textů na tomto blogu pochopili, při své práci kladu velký důraz na segmentaci produktů. Je to čistě o vašem individuální uvažování a strategickém myšlení, jak si produkty rozdělíte a budete s nimi dál v reklamních systémech pracovat. A na to se podíváme na následujících řádcích.
Jak pracovat se segmentací produktů?
Nezapomeňte, že pro rozdělení produktů do dalších skupin můžete využít kategorie, o kterých jsem se zmínil v předchozím článku na toto téma. Na webináři jsem potom účastníkům blíže popsal, jak segmentaci provést, a to:
- Vlastním štítkem pomocí externí aplikace
- Úpravou kódu produktu
Další PPC tipy
Kromě rozdělení produktů jsem přidal také několik nápadů, co vychytat v online reklamních nástrojích Google Ads či Sklik. Podrobně jsem popsal práci s chytrou kampaní, když vám nefunguje tak, jak byste si představovali. Dále jsem se věnoval úpravám cen za kliknutí pro zařízení i pro pozorovací publika. V neposlední řadě jsem rozebral problematiku atribučního modelu měření konverzí a vůbec celkového pohledu na vyhodnocení úspěšnosti kampaní.
Jak tedy na atribuci?
Zajímejte se, jakým způsobem můžete nastavit měření objednávky. Zjistíte pak, že nemusíte vyhodnocovat jen na základě posledního kliknutí, ale nabízí se další atribuční modely, a to například lineární, s nárůstem v čase, za první klik nebo na základě pozice. K měření konverzí je však důležité spolehnout se na důležitá data, tedy aby skutečně zaznamenané konverze pocházely z vašich objednávek a jejich částky odpovídaly realitě.
Na webináři jsem se zároveň rozpovídal i o spletitých cestách zákazníka. Z mého pohledu je tedy důležitá nejen segmentace produktů, ale i pochopení práce a důležitých funkcí v reklamních systémech a současně chování zákazníka na internetu.
Webinář si můžete zpětně pustit ve videu níže. Prezentaci k webináři a ukázky v kratším videu potom najdete v článku tady.
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Ohlédnutí za Shoptet webinářem
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)