Stiskni enter nebo vyhledávání zruš pomocí tlačítka esc.

Blog o marketingu – téma ppc marketing

Když se PPC reklamám nedaří…
Autor 14 / 10 / 2018
  0

Když se PPC reklamám nedaří…

Nebojte se a experimentujte!

rady a tipyonline marketingppc marketing

V rámci jednoho projektu jsem se nedávno zabýval PPC účtem, u kterého nevycházel podíl nákladů na obratu (PNO). Nabízela by se jednoduchá situace, a to PPC účet vypnout a náklady na reklamu směrovat jinam. To se mi ale nelíbilo, protože jsem nechtěl vypínat celý kanál Google Ads. Tak jsem na to šel od lesa :)

Zobrazit
Zajímavá PPC doporučení pro Google Ads
Autor 14 / 10 / 2018
  0

Zajímavá PPC doporučení pro Google Ads

Náramně se hodí při správě kampaní

rady a tipyonline marketingppc marketing

V Google Ads se stále něco děje a zahrnovat do své práce aktuální PPC novinky občas dá pořádně zabrat. Sepsal jsem tedy pro vás několik důležitých bodů, které doporučuji nastavit či zkontrolovat u vašich kampaní.

Zobrazit
Jak jsem začal používat PPC Bee…
Autor 05 / 10 / 2018
  0

Jak jsem začal používat PPC Bee…

… a co mi to dalo

rady a tipyonline marketing nástrojeppc marketing

O PPC Bee jsem už článek na blog sepsal. Tentokrát jsem se rozhodl, že vám jej přiblížím v praxi. Jak už jsem naznačil, PPC Bee je skvělým pomocníkem každého PPCčkáře. Když je používám, zaměřuji se na takové klienty, u kterých je tvorba inzerce velmi zdlouhavá, a tak chci tento nástroj využívat zejména ke zvýšení efektivity své práce.

Čtení pro PPCčkáře
Google AdWords nově jako Google Ads
Autor 22 / 08 / 2018
  0

Google AdWords nově jako Google Ads

Nový kabát, více funkcí

rady a tipyonline marketingppc marketing

Nestává se moc často, že by se známá a tolik využívaná služba změnila, ale věřte nebo ne, z Google AdWords je nyní Google Ads. Doba, kdy se AdWords vysloveně orientoval na textovou reklamu, je pryč. Taky aby ne, vznikl už v roce 2000 a od té doby prošel takovým vývojem, že původní název AdWords přestal být relevantní.

Zobrazit
Automatická pravidla v Google Ads
Autor 17 / 08 / 2018
  0

Automatická pravidla v Google Ads

Ulehčí vám správu kampaní

rady a tipyonline marketingppc marketing

Každý PPC specialista se snaží zorganizovat svoji práci tak, aby při řízení kampaní věnoval prioritně svůj čas důležitým oblastem. A pro optimalizaci práce dobře slouží funkce automatická pravidla Google Ads (existují ale však i další nástroje jako je Sklik apod.).

Zobrazit
Zastavil jsem se na školení Zboží.cz
Autor 06 / 07 / 2018
  0

Zastavil jsem se na školení Zboží.cz

A zase jsem si něco nového odnesl

školeníworkshopyonline marketing nástrojeppc marketing

Nedá mi to a musím se zmínit, že jsem se zúčastnil červnového školení na téma Zboží.cz v brněnských prostorách společnosti Seznam.cz. Jak je už z názvu akce patrné, týkala se převážně tohoto zbožového srovnávače, ale částečně také reklamního systému Sklik.

Zobrazit
PPC Bee – užitečný nástroj pro online marketéry
Autor 22 / 06 / 2018
  2

PPC Bee – užitečný nástroj pro online marketéry

Skvělá náhrada za ppcHIT od Seznamu

online marketing nástrojeppc marketing

Tento článek chci věnovat nástroji PPC Bee, který pravděpodobně využijete, pokud jste dříve pracovali s ppcHITem od Seznam.cz. Na úvod chci také říci, že níže uvedený text nebude žádný manuál ani podrobný výčet všech jeho funkcí, protože mi chybí více zkušeností. A je mi taky trochu líto, že jej v tuto chvíli prakticky nevyužívám u žádného klienta.

Zobrazit
Kdy se vám vrátí investice do online reklamy?
Autor 02 / 01 / 2018
  0

Kdy se vám vrátí investice do online reklamy?

Nemějte obavy a trochu si osvěžte počty

online marketingppc marketingeshop marketing

Návratnost investic do online reklamy je sice komplikované téma, ale zároveň i stěžejní bod každého e-commerce projektu. Proto je nutné se hned od počátku zamyslet, jak nejlépe zhodnotit peníze, které vložíte do kampaní.

Zobrazit