E-mailing ve znamení automatizace Hodnocení: 0 ×

E-mailing ve znamení automatizace

Zefektivněte rozesílání zpráv a newsletterů

Nedávno jsem byl donucen udělat analýzu mailingových nástrojů. A to proto, že mi ze společnosti Mailkit, jejichž službu jsem dlouho využíval, dorazila výpověď. Asi jsem pro ně příliš malý klient…

Byl jsem z této situace trochu rozčarovaný, protože jsem pracoval na propojení redakčního systému blogu a Mailkitu, a navíc jsem tento nástroj také rád doporučoval svým klientům. Nemá ale smysl plakat nad rozlitým mlékem a vzhůru k novým (mailingovým) zítřkům.

V současné době existuje mnoho schopných e-mailingových pomocníků. Na svém blogu jsem představoval již zmíněný Mailkit a také hojně využívaný Mailchimp. Mezi další takové nástroje patří třeba Smartemailing a Ecomail. A právě tomu poslednímu jsem věnoval nejvíce pozornosti a hned vám řeknu proč.

Ecomail v podstatě nabízí úplně stejné služby jako ostatní poskytovatelé, zaujal mě však svým prostředím a jednoduchostí. Takže mi ihned došlo, že se mi bude zákazníkům velice dobře vysvětlovat a demonstrovat jeho funkce. Navíc jako jeden z mála nabízí i něco navíc, a to kreditový program. Mezi mé klienty totiž patří menší firmy, které rozesílají newslettery jen nárazově, a proto se jim měsíční paušál příliš nevyplatí.

Jak to bude letos?

Vše ukazuje ještě na větší samostatnost e-mailingů, které neslouží jen pro odběr novinek, ale také šetří čas – automatizací. A právě Ecomail je ideální parťák, na kterého se můžete obrátit. Nabízí tzv. triggery, které umožňují několik způsobů automatizace. Mezi ty základní patří:

  • Odeslat e-mail, sms, zprávu z Facebook messengeru, data do webhooku
  • Nastavení času spuštění akce a za různých podmínek
  • Možnost provádět s uživatelem akce: přihlásit jej do seznamu, přidávat a odebírat tagy nebo Facebook audience atd.

Existuje několik způsobů, jak automatizovat e-mailing, stačí se jen do tohoto tématu ponořit a nasát nové informace. V případě, že byste v této oblasti chtěli posunout vaši společnost a sami sebe dál, neváhejte se mi ozvat. Nebo si můžeme vzájemně vypomoct s hromadným nákupem kreditů v Ecomailu :)

Vložte názor k článku: E-mailing ve znamení automatizace

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2019 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Recenze: Mailkit pro perfektní personalizaci

    Recenze: Mailkit pro perfektní personalizaci

    Zkušenosti s Mailkitem

    ZOBRAZIT
  • Jak vytvořit newsletter

    Jak vytvořit newsletter

    Přehled zajímavých newsletterů pro inspiraci

    ZOBRAZIT
  • Personalizovaný e-mailing je skvělý nástroj

    Personalizovaný e-mailing je skvělý nástroj

    Umění je však použít jej správně

    ZOBRAZIT