06 / 04 / 2018
- Podcast
- 0:00
-
- --:--
-
E-mailing ve znamení automatizace
Zefektivněte rozesílání zpráv a newsletterů
Nedávno jsem byl donucen udělat analýzu mailingových nástrojů. A to proto, že mi ze společnosti Mailkit, jejichž službu jsem dlouho využíval, dorazila výpověď. Asi jsem pro ně příliš malý klient…
Byl jsem z této situace trochu rozčarovaný, protože jsem pracoval na propojení redakčního systému blogu a Mailkitu, a navíc jsem tento nástroj také rád doporučoval svým klientům. Nemá ale smysl plakat nad rozlitým mlékem a vzhůru k novým (mailingovým) zítřkům.
V současné době existuje mnoho schopných e-mailingových pomocníků. Na svém blogu jsem představoval již zmíněný Mailkit a také hojně využívaný Mailchimp. Mezi další takové nástroje patří třeba Smartemailing a Ecomail. A právě tomu poslednímu jsem věnoval nejvíce pozornosti a hned vám řeknu proč.
Ecomail v podstatě nabízí úplně stejné služby jako ostatní poskytovatelé, zaujal mě však svým prostředím a jednoduchostí. Takže mi ihned došlo, že se mi bude zákazníkům velice dobře vysvětlovat a demonstrovat jeho funkce. Navíc jako jeden z mála nabízí i něco navíc, a to kreditový program. Mezi mé klienty totiž patří menší firmy, které rozesílají newslettery jen nárazově, a proto se jim měsíční paušál příliš nevyplatí.
Jak to bude letos?
Vše ukazuje ještě na větší samostatnost e-mailingů, které neslouží jen pro odběr novinek, ale také šetří čas – automatizací. A právě Ecomail je ideální parťák, na kterého se můžete obrátit. Nabízí tzv. triggery, které umožňují několik způsobů automatizace. Mezi ty základní patří:
- Odeslat e-mail, sms, zprávu z Facebook messengeru, data do webhooku
- Nastavení času spuštění akce a za různých podmínek
- Možnost provádět s uživatelem akce: přihlásit jej do seznamu, přidávat a odebírat tagy nebo Facebook audience atd.
Existuje několik způsobů, jak automatizovat e-mailing, stačí se jen do tohoto tématu ponořit a nasát nové informace. V případě, že byste v této oblasti chtěli posunout vaši společnost a sami sebe dál, neváhejte se mi ozvat. Nebo si můžeme vzájemně vypomoct s hromadným nákupem kreditů v Ecomailu :)
Audit PPC kampaní
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: E-mailing ve znamení automatizace
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)