Stiskni enter nebo vyhledávání zruš pomocí tlačítka esc.

Jak se dovědět co nejvíc o GDPR?
  0

Jak se dovědět co nejvíc o GDPR?

Informujte se a vyčkávejte

Určitě jste už slyšeli o záhadných čtyřech písmenech GDPR, o kterých se teď stále mluví.  A protože jsem na toto téma již řešil mnoho pracovních záležitostí, tak jsem zde blogu vytvořil nejen štítek, ale rovnou celý seriál. Datum účinnosti tohoto nařízení se kvapem blíží (28. 5. 2018), a tak mu věnuji i tento díl, a to zejména tipům na weby, které vám mohou pomoci s řešením GDPR a jeho uvedením do praxe.

Z marketingového pohledu jsem se v předchozím článku zaměřil hlavně na zlegalizování procesu pro odběr novinek. V rámci dalších nutností bych vám chtěl doporučit následující opatření, které také mohou s marketingem souviset:

  • při registraci na vašem e-shopu by měl zákazník vždy potvrdit souhlas se zpracováním osobních údajů
  • na svém rozhraní byste měli evidovat logy těchto souhlasů (ideálně kdy, kde, kdo, IP adresa apod.)
  • kompletně rozšiřte logování vašeho administračního rozhraní, abyste věděli, kdo a za jakých podmínek měl přístup k informacím
  • pokud ještě nemáte zabezpečený web šifrovaným protokolem https, tak si rychle certifikát SSL zařiďte (mimochodem víte, že prohlížeč Google Chrome znevýhodňuje weby bez tohoto certifikátu a označuje je za nebezpečné?)

GDPR je bezpochyby velice aktuální téma, a proto se s ním logicky setkáváme ve všech médiích. Zajímavé však je, že stále panují v některých ohledech nejasnosti a celkově jsem už několikrát četl, že stát "zaspal" s přípravami a dokumentací – více zde.

Jak už jsem psal v předchozích dílech, buďte v obraze, ale zbytečně se nestresujte. Osobně stále čekám, co ještě ohledně nového nařízení vyplyne na povrch a co tedy skutečně (ne)bude potřeba.

Vložit názor k článku: Jak se dovědět co nejvíc o GDPR?

Nápověda k heslu: Kolik je 3+6 (napište slovy).