Rady a tipy
-
Hodnocení: 0 ×
24 / 10 / 2025
Jak rozdělit kampaně, když je rozpočet na PPC malý?
Zaměřte se na jednoduchost a přehlednost
V dnešní nalejvárně znalostí o PPC reklamě bych vám rád nastínil specifické okolnosti při práci s malým rozpočtem, tedy do 5 000 Kč měsíčně v rámci jednoho reklamního účtu. Vezmeme v potaz okolnosti jednotlivých reklamních systémů a podíváme se na situace, které vás mohou potkat.
-
Hodnocení: 0 ×
24 / 07 / 2025
Google Shopping v náruči umělé inteligence
Už brzy se naplno projeví i u nás
Tentokrát pro vás mám malou ochutnávku ze zahraničí. Zajímám se totiž také o výkonnostní marketing mimo český trh, a proto jsem se zaměřil na Google Shopping v režimu umělé inteligence. Pokud vám tento pojem nic neříká, určitě čtěte dál.
-
Hodnocení: 0 ×
18 / 07 / 2025
Je to tady! AI Max kampaň ve vyhledávání Google Ads
Neotálejte a otestujte tuto novinku
Google nedávno představil zásadní novinku z pohledu vyhledávacích kampaní, a to konkrétně AI Max kampaně. Jak už z názvu vypovídá, jedná se o kampaň s využitím technologie umělé inteligence. Poslední dobou tuto problematiku rád zkoumám, pojďme se proto na ni podívat blíž.
-
Hodnocení: 0 ×
11 / 07 / 2025
AI Overview mění zajetá pravidla SEO
Kdo chce uspět, musí být součástí
Umělá inteligence je dnes už všudypřítomná a pronikla i do výsledků vyhledávání na Googlu, což mění některá zavedená pravidla SEO optimalizace. V tomto článku chci proto zmínit několik informací, které už o AI Overview víme, a podělit se o aktuální zkušenosti i best practice.
-
Hodnocení: 0 ×
30 / 05 / 2025
Hlásíme novinku z Google Ads: Hromadné akce
Přináší výraznou úlevu při správě PPC účtů
Tentokrát jsem si pro vás nachystal velkou novinku z oblasti PPC reklamy, ve které dominuje zejména Google, tak si ji pojďme představit.
-
Hodnocení: 0 ×
23 / 05 / 2025
Velké téma: Práce s vlastními seznamy v PPC účtech
Automatické napojení, nebo externí nástroje?
Vlastní seznamy jsou na PPC přednáškách poměrně diskutabilní oblastí, protože se s nimi poměrně málo pracuje. V tomto článku se pokusím tuto situaci přiblížit a nabídnout osvědčené postupy.
-
Hodnocení: 0 ×
03 / 05 / 2025
AI jako velký pomocník v logistice
Hudba budoucnosti, nebo blízká realita?
V tomto článku jsem si pro vás připravil menší zamyšlení nad využitím AI v logistice, což věřím, že ocení každý malý i velký provozovatel e-shopu.
-
Hodnocení: 0 ×
25 / 04 / 2025
PPC duel: Google Ads, nebo Sklik?
Který nástroj se víc vyplatí v české e-commerce?
Reklama ve vyhledávačích je pro mnoho českých firem zásadním kanálem pro získávání zákazníků. Který nástroj je ale lepší po všech stránkách – Google Ads, nebo Seznam Sklik?