Rady a tipy
-
Dělejte YouTube reklamu jako Alzák
Překvapivý nápad pro vaše reklamní kampaně
Nedávno jsem objevil reklamní Atlantidu – Alzu na YouTube. Pro mě, coby PPC specialistu, jsou obecně jejich reklamy inspirativní, i když nás kolikrát ten Alzák, mírně řečeno, štve. Pokud se ale zajímáte o rozvoj vašich obsahových reklam v Google Ads, potom zbystřete, něco zajímavého vám prozradím.
-
V online marketingu AI stále místy pokulhává
Hodí se zatím spíš jako dobrý support
O umělé inteligenci (AI) bylo už toho bylo řečeno hodně. Dokonce i tady u mě na blogu, kdy jsem zmiňoval, jaké místo zaujímá v mé práci. Pojďme se ale teď podívat na její hlavní nedokonalosti a mezery.
-
Víte, kdy se vyplatí založit druhý e-shop?
Možná taktika, pokud vaše platforma ztrácí dech
Řešíte problémy s výkonem vašeho současného e-shopu? Možná vás to třeba ještě nenapadlo, ale zkuste si položit otázku, jestli je váš současný e-shop atraktivní, a to nejen po vzhledové, ale i technické stránce. Pokud fungujete na PrestaShopu, WooCommerce nebo na vlastní platformě vývojové IT firmy, může váš internetový obchod po čase ztrácet na výkonu.
-
Umami aneb proč se nespoléhat jen na GA4?
Vychutnejte si další analýzu dat
V poslední době se snažím testovat různé nástroje na měření návštěvnosti. Na trhu je jich opravdu hodně, ale málokdo má dostatek času na dlouhodobé experimentování, tak tu mám pro vás jeden zajímavý tip.
-
Vyzkoušejte řízení projektů přes ClickUp
Šikovný a praktický nástroj s funkcí AI
Tentokrát jsem si pro vás nachystal nástroj pro správu pracovních úkolů nebo celých projektů jménem ClickUp. Je podobný aplikacím Trello nebo Asana, které někteří z vás možná již znají nejen ze své praxe, ale i tady z blogu.
-
6 tipů, na co zaměřit před hlavní sezónou
Vánoce, Vánoce přicházejí...
Vánoční sezóna přichází, a to u většiny onlinistů býva čas, kdy je nutné si dvakrát více ohlídat rutinní činnosti při správě PPC kampaní. Proto jsem pro vás nachystal takové „opáčko“ v oblastech, které mám v hledáčku a kde očekávám případné problémy.
-
Figma, všestranný designový kouzelník
Parťák pro jednotlivce i práci v týmu
Figma je nástroj, který používám již delší dobu, a mohu říct, že jsem si ji oblíbil, přestože jsem ve většině případů byl zvyklý připravovat podklady ve Photoshopu. Využívám ji, když komunikuji s grafiky, tvůrci webového obsahu, developery nebo kreativci. Nabízí totiž jednoduché rozrhaní nejen pro náčrty (wireframy), ale i pro tvorbu profesionálních layoutů pro webové stránky, tvorbu desingů nebo kreativ pro sociální média.
-
Koloo štěstí pro váš e-shop či web?
Vyzkoušejte zajímavý marketingový doplněk
Nejsem žádným velkým fanouškem pluginových doplňků na weby či e-shopy. Jedná se totiž často o „pomocníky“, které zpomalují načítání stránek, čímž se pak podnikatelé v e-commerce zbytečně připravují o poptávky či objednávky jen kvůli originální vychytávce či designovému prvku, který je nevhodně implementovaný.