Rady a tipy

  • Tradiční firmy by neměli podceňovat online marketing Hodnocení: 0 ×

    Tradiční firmy by neměli podceňovat online marketing

    V podnikání se zkrátka musí jít s dobou

    I když už zavládl podzim, rád bych se ještě ohlédl za létem, které bylo pro Brno tak nějak nostalgické. Tradiční prodejna s domácími potřebami Cimrman, která zde působila již od roku 1991, zavřela svoje dveře nadobro. Oblíbený obchod skončil z jednoho prostého důvodu – majitel odešel do penze a nikdo z rodiny podnik převzít nechtěl.

  • Co mě nejčastěji zajímá při práci s klienty? Hodnocení: 0 ×

    Co mě nejčastěji zajímá při práci s klienty?

    Tipy, jak nejlépe využít XML feedy

    Často se při práci pro klienty setkávám s různými nešvary. Nemyslím to nijak ve zlém, vím, že jsou vytíženi, ale na určité věci se při správě kampaní potřebuji spolehnout. Abych mohl dělat svou práci co nejlépe, jsou pro mě důležité z pohledu správy PPC a zbožových srovnávačů tyto uvedené oblasti ...

  • Jak se ladí marketing na podzim? Hodnocení: 0 ×

    Jak se ladí marketing na podzim?

    Prodloužené víkendy, tradice a slevy jsou trefa do černého

    Teplé dny jsou u konce, a jak se mění roční období, nastávají změny i v marketingu. Na projektech právě marketéři odstraňují pozůstatky z letních časů a kde to jde, tak se ladí design do podzimního kabátu. V této době tedy obsáhněte důležité podzimní události a zároveň již mějte (skoro) vše připraveno na zimní sezónu. Co si budeme povídat, Vánoce jsou tady co by dup.

  • Zajímá vás maďarský srovnávač Arukereso? Hodnocení: 0 ×

    Zajímá vás maďarský srovnávač Arukereso?

    Buďte dobře připraveni

    Arukereso je celkem známý maďarský vyhledávač a spolu s Olcsóbbatem patří k nejrozšířenějším a nejpoužívanějším zbožovým srovnávačům v této zemi. Tímto článkem bych se s vámi rád podělil o svoje zkušenosti s prvním zmíněným nástrojem.

  • Bez letní práce nejsou zimní koláče Hodnocení: 2 ×

    Bez letní práce nejsou zimní koláče

    Využijte léto k přípravě na nadcházející sezónu

    Období dovolených je tady, z čehož vyplývá, že u většiny projektů jsou již prázdninové kampaně, akce a slevy připravené. A na co se vrhnout teď? Ideálně můžete toto období smysluplně využít a zodpovědně se začít připravovat na stěžejní prodejní část roku.

  • Zadáno pro milovníky kvalitní kávy Hodnocení: 0 ×

    Zadáno pro milovníky kvalitní kávy

    Předplatné oblíbeného nápoje potěší

    Pokud jste kávoví milovníci, závisláci nebo gurmáni a hledáte spolehlivý e-shop s kvalitní kávou, mohu s klidným svědomím doporučit Gourmet káva s.r.o. Je to můj oblíbený elektronický obchod a vzhledem k tomu, že ho mám pod drobnohledem i co se týká správy zbožových srovnávačů, znám jeho sortiment velmi dobře.

  • Canva – šikovný onlinový pomocník Hodnocení: 0 ×

    Canva – šikovný onlinový pomocník

    Sám sobě grafikem

    Nemáte po ruce grafika nebo vás sužuje omezený marketingový rozpočet, ale přesto chcete udržet krok s trendy a mít kvalitní, kreativní bannery nebo příspěvky na sociální sítě? Existuje nástroj, na který mě nedávno upozornil jeden z mých zákazníků – Canva.

  • Uvažujete o koupi e-shopu? Hodnocení: 0 ×

    Uvažujete o koupi e-shopu?

    Zjistěte všechny dostupné informace

    Přemýšlíte, že byste koupili hotový e-shop nebo jste dostali nabídku na nákup již zajetého internetového obchodu? Připravil jsem pro vás pár tipů, které bych před nákupem zvážil. Tak se na ně pojďme podívat.