Rady a tipy

  • Co jsem letos zažil a co mi to přineslo Hodnocení: 0 ×

    Co jsem letos zažil a co mi to přineslo

    Pohled přes rameno za rokem 2019

    V letošním roce jsem si na nedostatek práce rozhodně nemohl stěžovat. Narazil jsem však i na projekty, u kterých jsem si uvědomil pár věcí, a to mi vnuklo teď na sklonku roku myšlenku, že je čas si opět trochu zabilancovat. Letošní ohlédnutí navíc nepojmu ve stylu (ne)úspěšných projektů, jak jsem psal loni, ale ponesu jej ve vlně vlastního ponaučení :)

  • E-shop, který vydělává Hodnocení: 0 ×

    E-shop, který vydělává

    Aneb jak na marketingovou strategii

    Každý majitel e-shopu má primární cíl – aby mu jeho elektronický obchod vynášel. K maximalizaci zisků je ale potřeba zvolit a nastavit vhodnou marketingovou strategii. Ta rozhodně vyžaduje odborné znalosti, ať už online specialisty nebo schopného majitele obchodu. Proto jsem pro vás sepsal nejběžnější e-shopové strategie, která vám pomůžou váš byznys posunout dál.

  • Jak na kampaně v povánočním období Hodnocení: 0 ×

    Jak na kampaně v povánočním období

    Využijte lákavých cen za reklamu

    Pro PPC specialisty jsou Vánoce obdobím, kdy dochází k razantním změnám v marketingových strategiích. Často se řeší úprava rozpočtů či jiná omezení útraty, a to zejména proto, že nákupní boom končívá Štědrým dnem.

  • Jak (ne)inzerovat na Facebooku Hodnocení: 0 ×

    Jak (ne)inzerovat na Facebooku

    Přemýšlejte, nastudujte a pak propagujte

    O Facebooku tady na blogu moc nepíšu, a to z jednoho prostého důvodu, protože správu facebookových kampaní dělám pro klienty jen občas. Jsem totiž klasický PPCčkář a zaměřuji se hlavně na systémy Sklik a Google Ads.

  • Zkušenosti s maďarskými zbožovými srovnávači Hodnocení: 0 ×

    Zkušenosti s maďarskými zbožovými srovnávači

    Tipy a rady pro praxi

    O svých poznatcích s maďarským zbožovým srovnávačem Árukeresö jsem už tady na blogu psal, a tak jsem se začal rozhlížet po dalších alternativách k tomuto nástroji. Při bližším zkoumání jsem zjistil, že jsou na maďarském online poli k dispozici i srovnávače Ólcsobbat nebo Árgép. Zjišťoval jsem, jaké mají podmínky a co obnáší implementace e-shopu klienta na tyto „Maďary“.

  • Tradiční firmy by neměly podceňovat online marketing Hodnocení: 0 ×

    Tradiční firmy by neměly podceňovat online marketing

    V podnikání se zkrátka musí jít s dobou

    I když už zavládl podzim, rád bych se ještě ohlédl za létem, které bylo pro Brno tak nějak nostalgické. Tradiční prodejna s domácími potřebami Cimrman, která zde působila již od roku 1991, zavřela svoje dveře nadobro. Oblíbený obchod skončil z jednoho prostého důvodu – majitel odešel do penze a nikdo z rodiny podnik převzít nechtěl.

  • Co mě nejčastěji zajímá při práci s klienty? Hodnocení: 0 ×

    Co mě nejčastěji zajímá při práci s klienty?

    Tipy, jak nejlépe využít XML feedy

    Často se při práci pro klienty setkávám s různými nešvary. Nemyslím to nijak ve zlém, vím, že jsou vytíženi, ale na určité věci se při správě kampaní potřebuji spolehnout. Abych mohl dělat svou práci co nejlépe, jsou pro mě důležité z pohledu správy PPC a zbožových srovnávačů tyto uvedené oblasti ...

  • Jak se ladí marketing na podzim? Hodnocení: 0 ×

    Jak se ladí marketing na podzim?

    Prodloužené víkendy, tradice a slevy jsou trefa do černého

    Teplé dny jsou u konce, a jak se mění roční období, nastávají změny i v marketingu. Na projektech právě marketéři odstraňují pozůstatky z letních časů a kde to jde, tak se ladí design do podzimního kabátu. V této době tedy obsáhněte důležité podzimní události a zároveň již mějte (skoro) vše připraveno na zimní sezónu. Co si budeme povídat, Vánoce jsou tady co by dup.