Víte, jak řešit duplicitní obsah na webu?

Marek Wiener 10 / 08 / 2018

Hodnocení: 0 ×

Víte, jak řešit duplicitní obsah na webu?

Pomůže vám Google Search Console

Duplicitní obsah na internetových stránkách je jedna z nejčastějších záležitostí a také restů mých klientů. Proto není nic neobvyklého, když se s tímto termínem setkáte – nicméně otázkou zůstává, jak s tím bojovat?

Prvním takovým pomocníkem pro řešení duplicit je aplikace Google Search Console. Když s ní máte delší dobu propojený web, můžete přesně zjistit, kde má váš
e-shop potíže. Report z „GéEsCé“ může totiž obsahovat třeba uvedení zdvojených elementů jako je TITLE či DESCRIPTION.

Toto vše jsou však jen základní duplicity. K větším problémům dochází při generování URL adres. U e-shopu totiž často vznikají, zejména vlivem řazení (nejprodávanější /nejlevnější položky), dosti „podivné“ URL s otazníky, čísly a znaky. To nám samozřejmě nějak na první pohled nevadí, ovšem po dokonalé analýze zjistíte, že takové adresy dokážou zadělat na problémy z hlediska duplicitního obsahu, proto je vhodné tyto chyby řešit pomocí kanonizace URL.

Dalším nedopatřením bývá stránkování. Každá další stránka stejné kategorie by měla obsahovat noindex (hodnotu meta tagu).

Najít a správně odhalit duplicitní obsah nemusí být jednoduché. Doporučuji vám se v rámci takové práce spolehnout na pár užitečných nástrojů, mezi které patří třeba Screaming Frog. Tento program vám přehledně prolustruje stránky a vypíše jejich klíčové atributy.

Blog o online marketingu

Audit PPC kampaní

Google Ads
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.

Požádat o audit

Vložte názor k článku: Víte, jak řešit duplicitní obsah na webu?

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Končí nástroj na experimentální práce Google Optimize

    Končí nástroj na experimentální práce Google Optimize

    Přesune se pod Google Analytics 4?

    ZOBRAZIT
  • Využijte chytré nástroje pro váš web

    Využijte chytré nástroje pro váš web

    Pomohou vám být vidět

    ZOBRAZIT
  • Dashboardy v Looker Studio

    Dashboardy v Looker Studio

    Významná pomoc při reportování klientům

    ZOBRAZIT