16 / 11 / 2018
Jsem Google Partner!
Získal jsem důležitý certifikát pro PPC specialisty
Rád bych vás informoval, že moje online agentura MarkMedia splnila všechny podmínky a byla zařazena do programu Google Partners. To je pro mě důležitá zpráva a také velký pracovní milník, protože jsem na členství netrpělivě čekal.
O této skutečnosti jsem řadu svých významných klientů již upozornil nejen v newsletteru, ale i v pravidelně zasílaných reportech. Jsem moc rád za vaše pozitivní reakce a spokojenost s mými službami. Nesmírně si toho cením.
Cesta ke Google Partners
Před časem jsem psal v článku Google AdWords certifikát je můj, že jsem se nechal certifikovat pro službu Google Ads (dříve Google AdWords), a to je jeden z předpokladů pro získání členství Google Partners. Ucházející se agenutra totiž musí mít ve svých řadách Googlem certifikovaného PPC specialistu. Toto osvědčení je navíc platné pouze jeden rok, takže každý takový certifikovaný odborník si musí nechat svoje znalosti jednou ročně prověřit. Tím to ale nekončí. Google vám toho naloží ještě víc. Musíte mít určitý výkon a požadovaný obrat klientů. Když jsem před rokem studoval tyto podmínky, říkal jsem si, že jsou skutečně těžké a možná i trochu nesplnitelné, a to zejména z hlediska „velikosti“ mé agentury. Vše ale záleží na tom, jak jste do věci zapálení. S příchodem nových klientů a výzev jsem se do toho pustil s vervou a vše dokázal splnit během jednoho roku.
Výhody pro klienty?
Je to vcelku prosté – máte zkrátka jistotu, že se o vás nestará nováček, která nemá v oblasti výkonnostního marketingu hlubší zkušenosti. Budete prostě vědět, že se obracíte na toho správného PPC odborníka, navíc se „štemplem“ programu Google Partners.
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Jsem Google Partner!
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)