Rozšířená realita na vzestupu

Marek Wiener 24 / 01 / 2020

Hodnocení: 0 ×

Rozšířená realita na vzestupu

Digitální technologie v marketingu mají své místo

V rámci nových medií tentokrát zabrousím do tématu augmentované neboli rozšířené reality. Důvod pro napsání tohoto článku je jednoduchý – tato nová oblast narůstá na popularitě, a proto si zaslouží, abychom se jí trochu podívali na zoubek. 

Některým z vás nemusí být zcela jasné, o čem mluvím, a tak rád vše vysvětlím. Rozšířená realita představuje pohled na reálný svět za pomocí dalších digitálních informací. Většinou se jedná o vrstvy fotografií, textů, animací či 3D předmětů. V praxi tak lidé nasnímají své okolí nebo přímo sebe a doplní digitálními prvky. Běžně se s augmentovanou realitou lze setkat v mobilních zařízení, zejména v aplikacích sociálních sítí, kdy si ke své fotce či videu můžete přidat zábavné prvky, ať už nálepky, nápisy nebo speciální filtry. Tuto technologii také určitě znáte i z kosmetického odvětví nebo nábytkářství. A právě nábytek uvádím jako vhodný vzorový příklad. 

Ikea totiž patří mezi nejvýznamnější společnosti v rámci používání rozšířené reality. Podívejte se na užitečnou mobilní aplikaci Ikea Place, která vám jednoduše ukáže, jak by určitý kus nábytku reálně vypadal přímo u vás doma nebo v jakékoli místnosti, kterou nasnímáte. Praktické, že?
 

Blog o online marketingu

Nedaří se plnit cíle?


A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.

Správa PPC kampaní

Vložte názor k článku: Rozšířená realita na vzestupu

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Kdy se pustit do kategorizačního feedu?

    Kdy se pustit do kategorizačního feedu?

    Vyzkoušejte nástroj pro efektivní online marketing

    ZOBRAZIT
  • Letní tip na dlouhodobou reklamní strategii

    Letní tip na dlouhodobou reklamní strategii

    Vyzkoušejte přesuny finančních zdrojů

    ZOBRAZIT
  • Víte, jak vyzrát na Google Merchant Center?

    Víte, jak vyzrát na Google Merchant Center?

    Pozor na porušování zásad

    ZOBRAZIT