Zvýšili jsme organickou návštěvnost o 28 %

Marek Wiener 12 / 06 / 2020

Hodnocení: 0 ×

Zvýšili jsme organickou návštěvnost o 28 %

Případová studie Krmimmasem.cz

O tom, jak je důležitá rychlost internetových stránek, se můžete dočíst v této případové studii. Podařilo se nám zvýšit meziměsíční návštěvnost e-shopu Krmimmasem.cz o 28 %.

Specializovaný e-shop Krmimmasem.cz prodává krmiva pro psy, kočky a dravce. Jde o malou rodinou firmu s kamennou prodejnu, která pomáhá k lepšímu stravování našich domácích mazlíčků již od roku 2011. Stáhněte si případovou studii a zjistěte, jaké kroky jsme provedli ve spolupráci s programátorem a webdesignérem.

 

Stáhnout případovou studii (PDF)

Blog o online marketingu

Digi školení

Vážení zájemci, celodenní školení Shoptet a Online marketing aktuálně probíhají online formou (spojení přes Meet nebo Skype). V případě zájmu napište termín, který by vám vyhovoval.

Více informací

Vložte názor k článku: Zvýšili jsme organickou návštěvnost o 28 %

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • 100 objednávek za 30 dní?

    100 objednávek za 30 dní?

    Podívejte se na případovou studii Danapo

    ZOBRAZIT
  • Zavedení výkonnostního marketingu pro e-shop Agula.cz

    Zavedení výkonnostního marketingu pro e-shop Agula.cz

    Podívejte se na případovou studii Agula

    ZOBRAZIT