Zero-click strategie: Proč je tak důležitá?

Marek Wiener 08 / 02 / 2025

Hodnocení: 0 ×
  • Podcast
  • 0:00
  • --:--

Zero-click strategie: Proč je tak důležitá?

Dejte svým uživatelům to nejlepší teď a tady

Zero-click strategie je poměrně známé téma zejména v oblasti sociálních sítí. V tomto článku vám proto k němu prozradím pár zajímavých informací.

Pokud vám zero-click content zatím nic neříká, potom zbystřete. Jedná se v podstatě o tvorbu reklamního obsahu pro sociální sítě, kdy ale uživatel neprovede žádný proklik, zůstává a nikam neodchází.

Jak to funguje?

Algoritmy Facebooku, Instagramu, ale i TikToku a YouTube upřednostňují obsah, který udrží uživatele na dané platformě. Z toho vyplývá, že pokud takové zásady dodržíte, může například vaše reels získat výrazně vyšší dosah, než publikace příspěvku, u kterého sledujícího navádíte k odchodu jinam.

Jak uchopit zero-zlick strategii, aby se vyplatila?

Není samozřejmě jednoduché tuto strategii neustále uplatňovat, protože pokud je vaším cílem přimět uživatele k nákupu, musíte ho především dostat na váš e-shop. V content strategii je proto dobré myslet na obě varianty a připravit takové posty, které budou jak klasické, tak i „zero-clickové“.

Příspěvky v rámci zero-click by měly tedy obsahovat konkrétní informaci bez toho, aniž byste vyzývali k akci výrazy typu „klikněte sem, koupíte tady“. Jako interakce se spíš využívají  věty ve smyslu: „Napište nám do komentáře“ a podobně. Příspěvky tak mohou být textově delší. 
Pokud jde o obrázky, zero-click strategie zpravidla obsahuje carousely, kde se nachází více informací, takže neposíláte uživatele třeba na váš firemní blog. Videa (reely) bývají také delší než obvykle.

Zero-click strategii určitě zahrňte do vašeho současného contentu. Zejména jí dejte prostor, pokud vám jde o zvýšení dosahu vašich příspěvků.

Pokud se vám článek líbil a myslíte, že by mohl zaujmout i někoho dalšího, neváhejte ho sdílet!

Blog o online marketingu

Knihovna reklam

Podívejte se na nový inspirativní katalog reklam. 
Google Ads

Více o knihovně

Vložte názor k článku: Zero-click strategie: Proč je tak důležitá?

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Co víme o PPC auditech (zdarma)

    Co víme o PPC auditech (zdarma)

    Výhodná služba, nebo ztracené know-how?

    ZOBRAZIT
  • Víte, jak vyzrát na Google Merchant Center?

    Víte, jak vyzrát na Google Merchant Center?

    Pozor na porušování zásad

    ZOBRAZIT
  • Automatické přeceňování produktů v reálném čase

    Automatické přeceňování produktů v reálném čase

    Usnadněte si fungování svého e-shopu

    ZOBRAZIT