
08 / 02 / 2025
- Podcast
- 0:00
-
- --:--
-
Zero-click strategie: Proč je tak důležitá?
Dejte svým uživatelům to nejlepší teď a tady
Zero-click strategie je poměrně známé téma zejména v oblasti sociálních sítí. V tomto článku vám proto k němu prozradím pár zajímavých informací.
Pokud vám zero-click content zatím nic neříká, potom zbystřete. Jedná se v podstatě o tvorbu reklamního obsahu pro sociální sítě, kdy ale uživatel neprovede žádný proklik, zůstává a nikam neodchází.
Jak to funguje?
Algoritmy Facebooku, Instagramu, ale i TikToku a YouTube upřednostňují obsah, který udrží uživatele na dané platformě. Z toho vyplývá, že pokud takové zásady dodržíte, může například vaše reels získat výrazně vyšší dosah, než publikace příspěvku, u kterého sledujícího navádíte k odchodu jinam.
Jak uchopit zero-zlick strategii, aby se vyplatila?
Není samozřejmě jednoduché tuto strategii neustále uplatňovat, protože pokud je vaším cílem přimět uživatele k nákupu, musíte ho především dostat na váš e-shop. V content strategii je proto dobré myslet na obě varianty a připravit takové posty, které budou jak klasické, tak i „zero-clickové“.
Příspěvky v rámci zero-click by měly tedy obsahovat konkrétní informaci bez toho, aniž byste vyzývali k akci výrazy typu „klikněte sem, koupíte tady“. Jako interakce se spíš využívají věty ve smyslu: „Napište nám do komentáře“ a podobně. Příspěvky tak mohou být textově delší.
Pokud jde o obrázky, zero-click strategie zpravidla obsahuje carousely, kde se nachází více informací, takže neposíláte uživatele třeba na váš firemní blog. Videa (reely) bývají také delší než obvykle.
Zero-click strategii určitě zahrňte do vašeho současného contentu. Zejména jí dejte prostor, pokud vám jde o zvýšení dosahu vašich příspěvků.
Pokud se vám článek líbil a myslíte, že by mohl zaujmout i někoho dalšího, neváhejte ho sdílet!
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Zero-click strategie: Proč je tak důležitá?
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)