Google začíná řešit cookies

Marek Wiener 02 / 10 / 2015

Hodnocení: 0 ×

Google začíná řešit cookies

Google se rozhodl došlápnout na weby s cookies

Možná jste si už také všimli, že čím dál více častěji se i na ostatních webech začíná objevovat hlášení, zda souhlasíte s používáním souborů cookies. Google se rozhodl došlápnout na weby, které doposud toto hlášení ignorovaly a přesto cookies používaly. 

Informační hlášení o používání cookies

Soubory cookies dnes slouží zejména pro reklamní systémy, které následně dokážou zjistit, že se na danou stránku vracíte a dle toho mění obsah svých reklamních inzerátů. Cookies však slouží i pro ostatní požadavky jako jsou předvolby apod.

Česká legislativa zatím není tak přísná a není potřeba z hlediska dodržování zákona na cookies tak upozorňovat, jak požaduje Google. Google však upozorňuje na to, že bude reagovat na weby, které nebudou tyto pravidla dodržovat.

Google na toto téma připravil nápovědu. Najdete ji na webu Cookiechoices.org.

 

Vsuvka: Co jsou sobory cookies?
Soubory cookies (z anglického slova "koláčky") jsou soubory, které pošle webová stránka prohlížeči, který je uloží do PC. Při další návštěvě uživatele pak prohlížeč posílá data zpět do webové stránky. Cookies slouží většinou pro předvolby uživatele na stránce nebo pro reklamní systémy. https://cs.wikipedia.org/wiki/HTTP_cookie

Blog o online marketingu

Knihovna reklam

Podívejte se na nový inspirativní katalog reklam. 
Google Ads

Více o knihovně

Vložte názor k článku: Google začíná řešit cookies

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Pozor na rozdílné konverze napříč reklamními systémy

    Pozor na rozdílné konverze napříč reklamními systémy

    Pár tipů pro hladkou koordinaci mezi nástroji

    ZOBRAZIT
  • Analýza placeného prémiového obsahu

    Analýza placeného prémiového obsahu

    Online média versus streamovací služby

    ZOBRAZIT
  • Jak vypadá současný affiliate marketing

    Jak vypadá současný affiliate marketing

    A kdy má cenu jej zkoušet?

    ZOBRAZIT