Nejlepší platební brány pro váš e-shop

Marek Wiener 18 / 04 / 2021

Hodnocení: 0 ×

Nejlepší platební brány pro váš e-shop

Vyberte si z ověřených poskytovatelů platebních řešení

Platební brány patří u provozovatelů e-shopů mezi nejvíce diskutovaná témata. V podstatě každý klient se mě na tento způsob placení ptá, a to z jednoho prostého důvodu – výběr platebních bran je dnes mnohem pestřejší než před lety.
Zde tedy automaticky vyvstává otázka: která brána je nejlepší? Budete se divit, ale osobně nemám žádnou preferenci a vše záleží na individuálních potřebách daného e-shopu. Určitě ale doporučuji všimnout si technologického zázemí firmy, u které si chcete bránu objednat.
 
Mezi nejvýznamnější platební brány, se kterými mám zkušenosti, patří:

  • GoPay – online platební brána bez přesměrování při placení
  • Comgate – platební brána, kde se podmínky přizpůsobují objemu transakcí
  • The Pay – online platební brána s nejpoužívanějšími platebními metodami
  • PayPal – světově uznávaná platební brána (více než 130 milionů uživatelů), v Česku nepříliš rozšířená
  • Pays – platební brána bez paušálů, aktivace během pár minut
  • Global Payments – platební brána se širokou nabídkou platebních metod 

Všimněte si rozdílů
Obecně hodnotím všechny výše uvedené platební brány jako kvalitní. Mezi jednotlivými poskytovateli platebních řešení ale samozřejmě existují rozdíly. Kromě různých funkcionalit nebo individuálních nabídek provize z plateb můžete například vysledovat, jak vývoj některých bran zaostává. To vidím zejména u The Pay, kde za poslední roky nedošlo k významnému posunu, dokonce i jejich administrace působí poněkud zastarale. 
Z GoPay jsem zase nadšený. Přestože je nepreferuji kvůli výši poplatků, tak jsou nejvíce aktuální. Navíc mě v poslední době zaujala jejich novinka v podobě moderního mobilního zobrazení, tedy pohodlné obsluhy a dokončení objednávky přes telefon. Pochválit musím i Global Payments, kteří jdou také s dobou.

Hlavně user friendly
Dalším důležitým prvkem je samozřejmě úspěšnost dokončení platby. Vyhodnotit tento ukazatel je totiž velmi těžké a spíš jde o schopnosti či zkušenosti samotného uživatele obsluhovat bránu nebo pochopit zadání a kroky, které vedou k úspěšné platbě za objednávku.
 
Na závěr bych ještě rád zmínil důležitý bod – vyvarujte se méně známým platebním branám. Ačkoli třeba fungují stejně dobře jako ty nejznámější nebo mají finančně zajímavé podmínky, nemusí působit na zákazníky věrohodně. Mohou je odradit od platby, a tedy i zdárného dokončení transakce.

Blog o online marketingu

Školení online

Využijte možnost školení online formou (spojení přes Meet nebo Skype). Podívejte se na aktuální nabídku a termíny školení online marketingu.

Více o Digi školení

Vložte názor k článku: Nejlepší platební brány pro váš e-shop

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Jak vypadá současný affiliate marketing

    Jak vypadá současný affiliate marketing

    A kdy má cenu jej zkoušet?

    ZOBRAZIT
  • Jak na XML feed pro zónu značek Aukro

    Jak na XML feed pro zónu značek Aukro

    Jak na XML feed pro zónu značek Aukro

    ZOBRAZIT
  • Víte, co je udržovací marketing?

    Víte, co je udržovací marketing?

    Zajímavý nápad pro určité fáze vaší firmy

    ZOBRAZIT