22 / 11 / 2019
Jak na kampaně v povánočním období
Využijte lákavých cen za reklamu
Pro PPC specialisty jsou Vánoce obdobím, kdy dochází k razantním změnám v marketingových strategiích. Často se řeší úprava rozpočtů či jiná omezení útraty, a to zejména proto, že nákupní boom končívá Štědrým dnem.
Ve většině případů dělám po 24. prosinci zásadní úpravy. A je to logické vyústění. Lidé již nemají chuť něco nakupovat kvůli svým znaveným kontům nebo již vše potřebné svým blízkým darovali. Proto se v prvé řadě jedná o úpravy cen CPC, kdy zadávám nižší sazby nebo vypínám vánoční kampaně. Některé kampaně zase pozastavuji natvrdo – hlavně u firem nabízejících služby či produkty, kde přes svátky funguje celozávodní dovolená, a objednávky tak nikdo nevyřizuje.
Inzerce po svátcích
S růstem české ekonomiky se v posledních dvou letech povánoční prodej vyvíjel velmi dobře, proto neváhejte a využijte situace na trhu, kdy cena reklamy logicky klesá. Můžete tak vytěžit z reklamního inzerátu více než před Vánoci. Berte to jako příležitost vydělat další peníze či oslovit zákazníky, kteří dostali od „Ježíška“ peníze a chtějí je právě utratit.
Jak po Novém roce?
Standardně využívám automatických pravidel i časového harmonogramu. Kampaně vhodně nastavím takovým způsobem, aby dávaly klientům smysl a vyplatilo se jim inzerovat. A zároveň tak, abych v jednom časovém úseku zvládnul udělat tolik změn. Naštěstí jde dnes hodně věcí přednastavit a předpřipravit, takže ušetřím více času, než tomu bylo dříve.
Během letošních svátků mě také čeká práce na novém projektu, který bude aktuální zejména po Vánocích. Jedná se o svatební veletrh v Brně, na který bych vás již nyní rád osobně pozval :)
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Jak na kampaně v povánočním období
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)