Jak na kampaně v povánočním období Hodnocení: 0 ×

Jak na kampaně v povánočním období

Využijte lákavých cen za reklamu

Pro PPC specialisty jsou Vánoce obdobím, kdy dochází k razantním změnám v marketingových strategiích. Často se řeší úprava rozpočtů či jiná omezení útraty, a to zejména proto, že nákupní boom končívá Štědrým dnem.

Ve většině případů dělám po 24. prosinci zásadní úpravy. A je to logické vyústění. Lidé již nemají chuť něco nakupovat kvůli svým znaveným kontům nebo již vše potřebné svým blízkým darovali. Proto se v prvé řadě jedná o úpravy cen CPC, kdy zadávám nižší sazby nebo vypínám vánoční kampaně. Některé kampaně zase pozastavuji natvrdo – hlavně u firem nabízejících služby či produkty, kde přes svátky funguje celozávodní dovolená, a objednávky tak nikdo nevyřizuje.

Inzerce po svátcích

S růstem české ekonomiky se v posledních dvou letech povánoční prodej vyvíjel velmi dobře, proto neváhejte a využijte situace na trhu, kdy cena reklamy logicky klesá. Můžete tak vytěžit z reklamního inzerátu více než před Vánoci. Berte to jako příležitost vydělat další peníze či oslovit zákazníky, kteří dostali od „Ježíška“ peníze a chtějí je právě utratit.

Jak po Novém roce?

Standardně využívám automatických pravidel i časového harmonogramu. Kampaně vhodně nastavím takovým způsobem, aby dávaly klientům smysl a vyplatilo se jim inzerovat. A zároveň tak, abych v jednom časovém úseku zvládnul udělat tolik změn. Naštěstí jde dnes hodně věcí přednastavit a předpřipravit, takže ušetřím více času, než tomu bylo dříve.

Během letošních svátků mě také čeká práce na novém projektu, který bude aktuální zejména po Vánocích. Jedná se o svatební veletrh v Brně, na který bych vás již nyní rád osobně pozval :)

Vložte názor k článku: Jak na kampaně v povánočním období

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2019 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Zvyšte důvěryhodnost značky

    Zvyšte důvěryhodnost značky

    Používejte autorizované firemní certifikáty.

    ZOBRAZIT
  • Efektivita poptávkového systému

    Efektivita poptávkového systému

    Efektivní použití poptávkových formulářů na webu

    ZOBRAZIT
  • Eliminujte bezpečnostní upozornění při stahování a instalacích

    Eliminujte bezpečnostní upozornění při stahování a instalacích

    Získejte důvěru vašich zákazníků

    ZOBRAZIT