
05 / 11 / 2015
Reklamní bannery v HTML5
Tvorba bannerů v HTML5
Možná jste si toho už také všimli, že pohybujícím se prvkům na www stránkách odzvonilo. Za vším stojí rostoucí negativní názor na Adobe Flash, který po předchozích bezpečnostních chybách ztrácí důvěru. Vývojáři se tedy uchylují k modernějším alternativám. Jednou z nich je HTML5.
Grafické bannery v HTML5
Tvorba v HTML5 představuje široké spektrum možností nejen pro reklamní formáty, ale i pro webové stránky. Pohybující se prvky snadno zobrazíte i na méně náročných zařízeních (v mobilech i tabletech). Možnost, že se prvek zobrazí všem, je tak vysoká.
Je tedy možné, že reklamní bannery v HTML 5 budete do budoucna potřebovat i pro vaše reklamní kampaně, které, když se budou pohybovat, budou vypadat o mnoho atraktivněji. Doposud podporované JPG, PNG či GIF formáty začínají ztrácet na kvalitě a technologie v HTML5 má příležitost se prosadit i na poli reklamních systémů jako je Google AdWords či Sklik od Seznamu.
Vsuvka: Statistika HTML5 vs. Flash
Celkem 19 % všech pageviews v ČR je bez podpory Flashe. Z naprosté většiny to jsou zhlédnuté stránky z mobilních zařízení, kde se míra nepodpory blíží ke 100 %. Zdroj: http://www.spir.cz/
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Reklamní bannery v HTML5
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)