Grafické návrhy

  • Jak používat formát GIF při propagaci Hodnocení: 0 ×

    Jak používat formát GIF při propagaci

    Na Facebooku a v dalších reklamních systémech

    GIFy jsem si v poslední době oblíbil, protože mi tato „sekavá“ reklama přijde přitažlivější než klasické video. Používám je nejčastěji při propagaci na sociálních sítích, tento formát ale lze aplikovat i v PPC reklamě na Google Ads nebo Skliku.

  • Halloween – dobrý marketingový nástroj Hodnocení: 0 ×

    Halloween – dobrý marketingový nástroj

    20 inspirativních kreativ

    S koncem října přichází americký svátek jménem Halloween. Halloween se slaví v noci z 31. října do východu slunce 1. listopadu a je oblíbený zejména v Americe. U nás se svátek začal slavit až po revoluci, ale i dnes je u některých považován za marketingový den. Halloween má svůj styl a to zejména u mladé generace.

  • Nezapomeňte na Valentýn Hodnocení: 1 ×

    Nezapomeňte na Valentýn

    14. únor - den svatého Valentýna

    Nezapomeňte na svátek všech zamilovaných. Přizpůsobte tomu i svůj marketing na Facebooku nebo v inzertních systémech. Připravil jsem pro vás pár nápadů na valentýnský akční leták :-)

  • HTML5 formáty brzy také v Skliku! Hodnocení: 0 ×

    HTML5 formáty brzy také v Skliku!

    Novinky ze světa vizuální reklamy

    O HTML 5 bannerech jsem zde na blogu psal již v roce 2015. V té době ještě doznívala sláva aplikace Flash od Adobe a pomalu od ní začaly upouštět všechny prohlížeče. Formáty HTML 5 jsou u mě ale dlouhodobě v hledáčku, protože umožňují rozpohybovat jakýkoliv objekt v banneru, a to se v online reklamě rozhodně vyplatí. 

  • Nákupní šílenství na Black Friday Hodnocení: 0 ×

    Nákupní šílenství na Black Friday

    ... marketingová akce převzata z Ameriky

    Black Friday je v češtině černý pátek v nakupování. Jak už to tak bývá, je tato marketingová akce převzata z Ameriky, kde tento den vznikl z důvodu předvánoční nákupní horečky. V tento den zpravidla vzniká mnoho zmatků, tlačenic a dopravních kolapsů. Black Friday nemá přesný termín, ale bývá většinou na konci listopadu, den po dnu díkůvzdání (čtvrtý čtvrtek v listopadu v USA).

  • Canva – šikovný onlinový pomocník Hodnocení: 0 ×

    Canva – šikovný onlinový pomocník

    Sám sobě grafikem

    Nemáte po ruce grafika nebo vás sužuje omezený marketingový rozpočet, ale přesto chcete udržet krok s trendy a mít kvalitní, kreativní bannery nebo příspěvky na sociální sítě? Existuje nástroj, na který mě nedávno upozornil jeden z mých zákazníků – Canva.

  • Kvalitní grafik za zády je cesta k úspěchu Hodnocení: 0 ×

    Kvalitní grafik za zády je cesta k úspěchu

    Full time nebo externista, hlavní je spolehlivost

    Taky se vám občas zdá, že některé věci jsou nebo by měly být logické a přitom v reálu tomu tak vůbec není? Co se týká mých zkušeností, tak se poměrně často setkávám s případy, kdy se na estetické cítění příliš nedbá – zkrátka klienti grafické prvky moc neřeší. A trochu to i chápu. Jakékoli vizuální návrhy je totiž potřeba řešit s odborníkem. Pokud však zažijete spolupráci s grafiky, tak zjistíte, že komunikace nebývá zrovna nejjednodušší, protože předávat si kreativní myšlenky je často velký oříšek.

  • Dárek, který vždycky potěší Hodnocení: 2 ×

    Dárek, který vždycky potěší

    Vytvořím pro vás originální dárkový poukaz na míru

    Jaká je moje nejčastěji realizovaná grafická zakázka? Jak již název článku napovídá, ano, je to dárkový poukaz. Obrací se na mě firmy, které potřebují vyrobit dárkové poukazy pro své zaměstnance či zákazníky, ale i jednotlivci, kteří chtějí potěšit své blízké. Takové vouchery mají zkrátka široké využití jak v podnikatelském prostředí, tak v osobním životě. Asi proto, že jsou tak geniálně jednoduché a obdarovaný si nakonec dárek vybere sám dle svých preferencí.