Jak na XML feed pro zónu značek Aukro

Marek Wiener 06 / 12 / 2015

Hodnocení: 5 ×

Jak na XML feed pro zónu značek Aukro

Jak na XML feed pro zónu značek Aukro

Pro majitele eshopů jsem nachystal krátké povídání o tom, jak vylepšit prodeje pomocí dalšího marketingového nástroje jménem Aukro značky. Zóna značek je sekce na Aukru, kde najdete jen značkové zboží, tedy nejedná se aukční ani bazarové zboží. Najdete zde značky jako jsou například Hamé, inSPORTline, Puma nebo Tescoma

Proč mít brand shop na Aukru?

Aukro má přes 3 miliony registrovaných uživatelů a kolem 0,5 mil. návštěv denně. Na Aukru se prodá za každou minutu cca 20 položek a 10% obchodů je realizováno pomocí mobilní aplikace. Aukro navíc podporuje svůj portál pomocí masivní marketingové kampaně v TV i outdooru.

Brand shop na Aukru nabízí korporátní design vašeho klasického obchodu. Technické napojení na váš e-shop může být řešené pomocí API nebo XML feedu. Já vám přiblížím tu jednodušší metodu.

Jak na XML feed pro zónu značek Aukro?

Zkušený programátor vytvoří XML feed během jediného dne. Nutné je ovšem disponovat povinnými parametry ve vašem e-shopu tak, aby se do XML mohly přepisovat. 

Přehled povinných parametrů pro XML feed zóny značek Aukro:

Přehled povinných parametrů pro XML feed zóny značek Aukro

Zbytek parametrů se nemusí vyplňovat, ale musí být uvedeny v XML tak jak jsou v šabloně, kterou přikládám níže k článku. Vzor úspěšně importovaného XML by mohl ve finále vypadat nějak takto:

Náhled XML feedu pro zónu značek Aukro:

Náhled XML feedu pro zónu značek Aukro

XML feed je samozřejmě ve finále otestován přímo produktovým expertem z Aukra, který následně schválí váš feed. Pomocí zvláštního administračního prostředí je následně možné zvolit pro produkty specifické nastavení oproti vašemu běžnému e-shopu (například nastavení dopravy nebo dostupnosti zboží atd.). 

Co se nejčastěji prodává na Aukru?

Co se nejčastěji prodává na Aukru?

 

Můj tip: Zkuste používat grafické šablony. které kupujícímu mnohem lépe dokážou prezentovat vámi nabízené zboží. Správně nakódovanou šablonu si můžete stáhnout zde.

K tomuto článku přidávám soubory ke stažení:

Stáhnout XML vzorová šablona Aukro XML feedu (vloženo 09/2014)

Stáhnout ZIP vzorová grafická šablona pro popis nabídky na Aukru

Blog o online marketingu

Knihovna reklam

Podívejte se na nový inspirativní katalog reklam. 
Google Ads

Více o knihovně

Vložte názor k článku: Jak na XML feed pro zónu značek Aukro

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Pepa, dotaz na vzor XML feedu pro Aukro 03.07.2017 10:01

Díky za vzor, funguje všem?

Marek – online marketing specialista 17.11.2014 12:59

Dobrý den, záleží pro jaký profil na Aukru to řešíte. Existuje Aukro+ prodejce nebo i značkový obchod. Většinou je k dispozici Aukro administrace, pomocí které jste schopen výrobky pomocí XML feedu implementovat s možností cyklického nastavení.

Patrik 10.11.2014 19:58

Jestli to chápu dobře pomocí XML feedu pro Aukro jsem schopen dostat své zboží z eshopu do Aukra, kde se ten feed ale na Aukru vkládá? Poradí někdo?

Erik Dudák 08.11.2014 19:09

Dobrý den, hledám touto cestou někoho, kdo by realizoval xml import pro produkty do Prestashop 1.6. a konfigurátor. Technickou dokumentaci pošlu zájemcům na e-mail. V případě zájmu mne kontaktujte na Erik45dudak@seznam.cz. S pozdravem Erik Dudák

Martin87 08.11.2014 18:39

Pokud používáte Prestashop pak doporučuji hotový modul Aukro Konektor http://aukrokonektor.cz

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Jak nejlépe komunikovat s klientem?

    Jak nejlépe komunikovat s klientem?

    Tak, aby práce přínosně odsýpala

    ZOBRAZIT
  • Česká e-commerce letos ve znamení růstu a změn

    Česká e-commerce letos ve znamení růstu a změn

    Jaký bude rok 2022?

    ZOBRAZIT
  • Jak na kampaně v povánočním období

    Jak na kampaně v povánočním období

    Využijte lákavých cen za reklamu

    ZOBRAZIT