Audity XML feedů pro zbožové srovnávače

Marek Wiener 07 / 09 / 2017

Hodnocení: 0 ×

Audity XML feedů pro zbožové srovnávače

Mějte svoje data pod kontrolou

Heureka, Zboží.cz a Google Nákupy jsou u nás nejpoužívanějšími a taky nejoblíbenějšími cenovými srovnávači. Vypadají jako katalog a v principu fungují úplně stejně jako klasický vyhledávač. Nabízí však některé významné funkce, kvůli kterým jsou tak populární, např. historický vývoj cen, filtrování zboží dle různých parametrů nebo recenze uživatelů.

Vytvořte si audit zbožových srovnávačů. Neváhejte a odhalte slabiny svého profilu nebo nedostatky v XML feedu a nechte si zpracovat důležitou revizi vašich dat. Mezi nejčastější chyby patří špatná kategorizace, nesprávné nebo nepřesné popisky, chybějící elementy nebo příliš skromný XML feed (bez dat). V rámci auditu můžete zjistit i aktuální novinky, dále jak si poradit s biddingem (zvyšováním nabídky za proklik) nebo párováním produktů.

Audit si můžete udělat sami přímo v Mergadu nebo mě požádat na mém školení zbožových srovnávačů.

Blog o online marketingu

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Zboží.cz a Heureka servírují podzimní novinky

    Zboží.cz a Heureka servírují podzimní novinky

    Přesuny, změny funkcí i nový ceník

    ZOBRAZIT
  • Tagování v URL adresách se vyplatí

    Tagování v URL adresách se vyplatí

    Návod pro ovládnutí produktového feedu

    ZOBRAZIT
  • Heureka? Párujte produkty!

    Heureka? Párujte produkty!

    Osvojte si vychytávky tohoto srovnávače

    ZOBRAZIT