Audity XML feedů pro zbožové srovnávače

Mějte svoje data pod kontrolou

online marketingškoleníheureka specialistaeshop marketing


Heureka, Zboží.cz a Google Nákupy jsou u nás nejpoužívanějšími a taky nejoblíbenějšími cenovými srovnávači. Vypadají jako katalog a v principu fungují úplně stejně jako klasický vyhledávač. Nabízí však některé významné funkce, kvůli kterým jsou tak populární, např. historický vývoj cen, filtrování zboží dle různých parametrů nebo recenze uživatelů.

Audit zbožových srovnávačů nabízím pro všechny e-shopy, které se orientují na český trh. Neváhejte a odhalte slabiny svého profilu nebo nedostatky v XML feedu a nechte si zpracovat důležitou revizi vašich dat. Mezi nejčastější chyby patří špatná kategorizace, nesprávné nebo nepřesné popisky, chybějící elementy nebo příliš skromný XML feed (bez dat). V rámci auditu vám však doporučím i aktuální novinky a trendy, dále jak si poradit s biddingem (zvyšováním nabídky za proklik) nebo párováním produktů.  

Nenechávám svoje klienty čekat, takže audit na jednom zbožovém srovnávači vypracuji svižně do třech pracovních dnů za částku 800 Kč. Napište mi a domluvíme se.

Komplexní řešení? Žádný problém!

Pokud je vám audit málo, můžeme se domluvit na detailnější správě. Ta zahrnuje širší problematiku správy kampaní PPC a různé strategie biddingu na Heurece, práci se sortiment reportem nebo dostupnostním XML feedem. Při takovém řešení vám také poradím, jak získat co nejrychleji certifikát „Ověřeno zákazníky“, ale přihodím i další vychytávky.

Rád vám pomohu lépe se zorientovat ve světě xml feedů a budu se těšit na zpracování vašich auditů.