Eshop marketing

  • Tradiční firmy by neměli podceňovat online marketing Hodnocení: 0 ×

    Tradiční firmy by neměli podceňovat online marketing

    V podnikání se zkrátka musí jít s dobou

    I když už zavládl podzim, rád bych se ještě ohlédl za létem, které bylo pro Brno tak nějak nostalgické. Tradiční prodejna s domácími potřebami Cimrman, která zde působila již od roku 1991, zavřela svoje dveře nadobro. Oblíbený obchod skončil z jednoho prostého důvodu – majitel odešel do penze a nikdo z rodiny podnik převzít nechtěl.

  • Co mě nejčastěji zajímá při práci s klienty? Hodnocení: 0 ×

    Co mě nejčastěji zajímá při práci s klienty?

    Tipy, jak nejlépe využít XML feedy

    Často se při práci pro klienty setkávám s různými nešvary. Nemyslím to nijak ve zlém, vím, že jsou vytíženi, ale na určité věci se při správě kampaní potřebuji spolehnout. Abych mohl dělat svou práci co nejlépe, jsou pro mě důležité z pohledu správy PPC a zbožových srovnávačů tyto uvedené oblasti ...

  • Zkušenosti s Rocketoo Hodnocení: 0 ×

    Zkušenosti s Rocketoo

    Přišel jsem, vyzkoušel jsem, zhodnotil jsem

    Když při své práci nastavuji různé PPC systémy či zbožové srovnávače, potřebuji se na e-shopový administrační systém spolehnout. To je prostě je základ. Proto mě nemile překvapilo pronájmové řešení od Rocketoo.

  • Uvažujete o koupi e-shopu? Hodnocení: 0 ×

    Uvažujete o koupi e-shopu?

    Zjistěte všechny dostupné informace

    Přemýšlíte, že byste koupili hotový e-shop nebo jste dostali nabídku na nákup již zajetého internetového obchodu? Připravil jsem pro vás pár tipů, které bych před nákupem zvážil. Tak se na ně pojďme podívat.

  • Víte, co je udržovací marketing? Hodnocení: 0 ×

    Víte, co je udržovací marketing?

    Zajímavý nápad pro určité fáze vaší firmy

    Pojem udržovací marketing není nijak známý, a nenajdete ho tedy v žádných oborových publikacích ani článcích. Jde v podstatě o můj vlastní pojem, který používám v situacích, které nastávají během práce pro moje klienty. Zkusím vám jej jednoduše přiblížit. Občas mám na starosti společnost, která funguje a nijak zvlášť svůj marketing nemění, protože nemá žádné problémy jako třeba pokles prodejů. Jen ho prostě udržují. A odtud mi vzešel název udržovací marketing.

  • Letní tip na dlouhodobou reklamní strategii Hodnocení: 0 ×

    Letní tip na dlouhodobou reklamní strategii

    Vyzkoušejte přesuny finančních zdrojů

    Už jsem několikrát psal nejen o marži produktů, ale i stanovení PNO v rámci řízení reklamních kanálů. K tomuto tématu se den co den vracím, protože často se svými klienty řeším otázku nízké marže produktů, přičemž některé kanály pak nelze dlouhodobě udržovat v zisku. Pro tyto případy mám připravenou dlouhodobou strategii, kde zpočátku musíte některé reklamy dotovat, resp. řídit je na základě hodně vysokého PNO. Kdy a jak ale z tohoto neziskového režimu následně odejít, je samozřejmě otázka.

  • Získal jsem 100% ověření od Sklik Hodnocení: 2 ×

    Získal jsem 100% ověření od Sklik

    MarkMedia prohlubuje svou spolupráci se Seznamem

    Dotáhl jsem do úspěšného konce další ověření, tentokráte seznamácký Sklik. Jak už jistě víte, Sklik je reklamní systém vyhledávače Seznam.cz, který je nejčastěji vidět v rámci vyhledávání obsahových či partnerských webů Seznam.

  • Jak jsem si užil konferenci PROBIDDING Hodnocení: 1 ×

    Jak jsem si užil konferenci PROBIDDING

    Aneb praktické informace o zbožácích a e-shopech

    Letošní rok je pro mě z hlediska workshopů a marketingových konferencí poměrně netypický. Snažím se totiž vybírat netradiční akce. A tentokrát mi do oka padla konference o biddingu a správě zbožových srovnávačů pojmenovaná PROBIDDING, pořádaná Bidding Foxem. Událost byla zaměřená na úzké téma, takže jsem mezi účastníky potkal převážně zbožové správce nebo e-shopisty.