Stiskni enter nebo vyhledávání zruš pomocí tlačítka esc.

Blog o marketingu – téma eshop marketing

Moje zkušenosti s Favi.cz
Autor 14 / 06 / 2018
  0

Moje zkušenosti s Favi.cz

Aneb pár much k vychytání jsem našel

rady a tipyonline marketing nástrojeeshop marketing

Od letošního února jsem měl možnost řešit správu kampaní u specializovaného vyhledávače Favi.cz. Celkově jsem byl z této pracovní příležitosti velice nadšený a plný očekávání, ale situace se nakonec vyvinula dost nezvykle. A proto bych se s vámi rád podělil o tuto zkušenost.

Zobrazit
Heureka? Párujte produkty!
Autor 21 / 04 / 2018
  0

Heureka? Párujte produkty!

Osvojte si vychytávky tohoto srovnávače

online marketingheureka specialistaeshop marketing

Heureka je nejznámější český srovnávač zboží, a proto se majitelům e-shopů vyplatí v něm dobře orientovat. Chtěl bych vám tedy představit několik tipů pro elektronické obchody.

Zobrazit
Jak nejlépe nastavit Zboží.cz?
Autor 29 / 03 / 2018
  0

Jak nejlépe nastavit Zboží.cz?

Využijte zbožové srovnávače ve svůj prospěch

online marketingheureka specialistaeshop marketing

Hledáte způsob, jak inzerovat produkty na svém e-shopu? Jednou ze základních možností je reklama na tzv. zbožácích neboli zbožových srovnávačích. U nás se jedná zejména o známá jména jako Heureka a Zboží.cz, které vám mohu z vlastní zkušenosti doporučit.

Zobrazit
Školení od Shoptet specialisty
Autor 29 / 01 / 2018
  0

Školení od Shoptet specialisty

Zvládněte správu e-shopu levou zadní

online marketingškoleníeshop marketing

E-shopovým řešením od Shoptetu jsem už několik článků věnoval. Tentokrát bych vám rád přiblížil, co vás čeká, pokud se přihlásíte ke mně na školení. Vzhledem k tomu, že Shoptet využívá jako svoji platformu mnoho mých klientů, tak se nezdráhám říci, že tento systém znám opravdu od A do Z. A proto jsem se rozhodl, že nabídnu školení všem, nejen tedy svým klientům, ale i ostatním, kteří hledají pomocnou ruku a průvodce celým systémem.

Zobrazit
Kdy se vám vrátí investice do online reklamy?
Autor 02 / 01 / 2018
  0

Kdy se vám vrátí investice do online reklamy?

Nemějte obavy a trochu si osvěžte počty

online marketingppc marketingeshop marketing

Návratnost investic do online reklamy je sice komplikované téma, ale zároveň i stěžejní bod každého e-commerce projektu. Proto je nutné se hned od počátku zamyslet, jak nejlépe zhodnotit peníze, které vložíte do kampaní.

Zobrazit
Google AdWords certifikát je můj
Autor 23 / 12 / 2017
  0

Google AdWords certifikát je můj

Náročné testy za to stály

online marketingppc marketingeshop marketing

Tento rok můžu jednoznačně prohlásit za certifikační. Ač nejsem ten typ, který by se získanými „lejstry“ nějak vychloubal, tak jsem si dostatečně uvědomil, že je zapotřebí alespoň těmi základními disponovat. Letos jsem se tedy rozhodl certifikovat pro služby Heureka, Mergado a Google AdWords.

Zobrazit
Slevové promo kódy stále letí
Autor 30 / 11 / 2017
  0

Slevové promo kódy stále letí

Vyzkoušejte nový způsob reklamy

online marketingeshop marketing

V poslední době se často vracím k myšlence, jak efektivně měřit kampaně, které se netvoří na základě marketingové strategie, ale snahy vyzkoušet potenciál nového reklamního kanálu. Je důležité vědět, jak přesně odhalit konverze, které přichází z těchto reklam, ale zároveň podnítit zákazníka k nákupu.

Zobrazit
Jsem Mergado specialista!
Autor 22 / 09 / 2017
  0

Jsem Mergado specialista!

Zase o krok dál ve světě e-shopů

online marketingheureka specialistaeshop marketing

Jsem nadšený, a tak bych vás rád informoval, že jsem získal certifkát specialisty Mergado. Kdo tento nástroj nezná, tak ani neví, o co přichází. Je to totiž skvělý pomocník nejen při řešení problémů s XML feedy, ale také urychluje práci při zavádění inzerce zejména na Zboží.cz, Heureka a Google Nákupy.

Zobrazit