Stiskni enter nebo vyhledávání zruš pomocí tlačítka esc.

Kontrola investic do on-line reklamy
  0

Kontrola investic do on-line reklamy

Posouzení investovaných peněz do internetového marketingu


Kontrola investic do internetové reklamy je velmi důležitou činností, kterou ovšem mnohé firmy podceňují. Cílem tohoto dílu je se seznámit s posouzením investovaných peněz do internetového marketingu.

Možnosti měření výkonnosti dle druhu:

  • příjmy vs. výdaje,
  • spokojenost zákazníků,
  • inovace a vývoj nových služeb a výrobků

Kontrola investic do on-line reklamy

 

Možnosti měření výkonnosti dle časového hlediska:

  • sledování investic za rok nebo měsíc,
  • sledování jednorázových marketingových aktivit.

Při sledování výše uvedených hledisek je potřeba brát v úvahu i rychle se rozvíjející on-line trh. Toto prostředí rozhodně nepatří mezi stálá a jeho proměnlivost, zejména kupní schopnost, je kolísavá a často závislá i na nejméně očekávaných faktorech (počasí, dovolené apod.).

V takovém prostředí je potřeba být pohotový při optimalizaci investic do reklamy a změně marketingové strategie. Důležité je včas zareagovat na změnu. Pozdní reakce nebo vůbec žádná může postavit i nejstabilnější firmu do problémů.

Vložit názor k článku: Kontrola investic do on-line reklamy

Nápověda k heslu: Kolik je 3+6 (napište slovy).