13 / 08 / 2014
Kontrola investic do on-line reklamy
Posouzení investovaných peněz do internetového marketingu
Kontrola investic do internetové reklamy je velmi důležitou činností, kterou ovšem mnohé firmy podceňují. Cílem tohoto dílu je se seznámit s posouzením investovaných peněz do internetového marketingu.
Možnosti měření výkonnosti dle druhu:
- příjmy vs. výdaje,
- spokojenost zákazníků,
- inovace a vývoj nových služeb a výrobků
Možnosti měření výkonnosti dle časového hlediska:
- sledování investic za rok nebo měsíc,
- sledování jednorázových marketingových aktivit.
Při sledování výše uvedených hledisek je potřeba brát v úvahu i rychle se rozvíjející on-line trh. Toto prostředí rozhodně nepatří mezi stálá a jeho proměnlivost, zejména kupní schopnost, je kolísavá a často závislá i na nejméně očekávaných faktorech (počasí, dovolené apod.).
V takovém prostředí je potřeba být pohotový při optimalizaci investic do reklamy a změně marketingové strategie. Důležité je včas zareagovat na změnu. Pozdní reakce nebo vůbec žádná může postavit i nejstabilnější firmu do problémů.
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Kontrola investic do on-line reklamy
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)