Tradiční firmy by neměly podceňovat online marketing

Marek Wiener 18 / 10 / 2019

Hodnocení: 0 ×

Tradiční firmy by neměly podceňovat online marketing

V podnikání se zkrátka musí jít s dobou

I když už zavládl podzim, rád bych se ještě ohlédl za létem, které bylo pro Brno tak nějak nostalgické. Tradiční prodejna s domácími potřebami Cimrman, která zde působila již od roku 1991, zavřela svoje dveře nadobro. Oblíbený obchod skončil z jednoho prostého důvodu – majitel odešel do penze a nikdo z rodiny podnik převzít nechtěl.

Tuto situaci jsem z pohledu marketéra hodně sledoval a na internetu mě zaujalo hned několik článků (např. zde), díky kterým dokázal pan Cimrman odejít do důchodu v podstatě s prázdným skladem. Mediální zviditelnění totiž vyvolalo takový ohlas, že z výprodeje, až na pár šroubků, nezbylo zhola nic.

A co ten online marketing?

Tento článek jsem se ale rozhodl napsat kvůli významu marketingového prostředí tradičních firem. Za poslední dva roky jsem měl možnost starat se hned o dva klienty, kteří vykazovali podobné rysy jako podnikání pana Cimrmana, tedy klasická prodejna se zázemím a majitel, který si však s online marketingem příliš nerozumí.

A to je právě jeden ze základních pilířů, který doporučuji všem podobným firmám. I přes standardní a lety prověřené tradiční postupy dnes trend jasně ukazuje, že je potřeba jít s dobou. Z hlediska online marketingu bych určitě doporučoval pořídit si e-shop a minimálně facebookový firemní profil, díky kterému můžete oslovovat a lákat svoje zákazníky nejen do prodejny, ale i na internetové nákupy.

Tato problematika je samozřejmě rozsáhlá a volá spíš po osobní schůzce, kde můžeme probrat, jak nastavit váš marketing. Chápu, že pro některé z vás může být online úplně nové prostředí, které budí respekt. Je však potřeba kolikrát opustit na staré postupy a zkusit něco nového. Neváhejte mě kontaktovat, rád si s vámi sednu nad šálkem kávy a nastíním vám možnosti naší spolupráce.

Blog o online marketingu

Nová případová studie

O tom, jak je důležitá rychlost internetových stránek, se můžete dočíst v této případové studii. Podařilo se nám zvýšit meziměsíční návštěvnost e-shopu Krmimmasem.cz o 28 %.

Stáhnout případovou studii

Vložte názor k článku: Tradiční firmy by neměly podceňovat online marketing

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Zvyšte důvěryhodnost značky

    Zvyšte důvěryhodnost značky

    Používejte autorizované firemní certifikáty.

    ZOBRAZIT
  • Marketing pro restaurace, pizzerie a vinárny

    Marketing pro restaurace, pizzerie a vinárny

    Jak na marketing v pohostinských podnicích?

    ZOBRAZIT
  • Jak zkrotit výdaje za online reklamu

    Jak zkrotit výdaje za online reklamu

    Co se vyplatí a kde můžete ušetřit

    ZOBRAZIT