Slevové promo kódy stále letí Hodnocení: 0 ×

Slevové promo kódy stále letí

Vyzkoušejte nový způsob reklamy

V poslední době se často vracím k myšlence, jak efektivně měřit kampaně, které se netvoří na základě marketingové strategie, ale snahy vyzkoušet potenciál nového reklamního kanálu. Je důležité vědět, jak přesně odhalit konverze, které přichází z těchto reklam, ale zároveň podnítit zákazníka k nákupu.

Kromě jiných monitorovacích nástrojů, jako je Google Analytics a AdWords, jsem vyzkoušel promo kódy neboli šekové kódy. Ty motivují návštěvníky e-shopu, aby povedli nákup či registraci. Existuje mnoho různých typů kódů a mezi ty základní patří:

  • promo kódy s jednorázovým využitím
  • promo kódy s omezeným počtem použití
  • promo kód, který lze uplatnit v určité dny/období
  • promo kód s limitem minimální útraty
  • promo kód vztahující se na speciální nabídku

Promo kódy můžete využívat jak v online reklamě, tak tištěných médiích. Stačí zveřejnit unikátní kód kampaně, který bude u vás v systému zaevidován, a zákazník pak po jeho zadání získá slevu. V praxi tedy je můžete použít třeba na grafických bannerech, tištěných letácích, televizní či rozhlasové reklamě.

Nastavte si správně svůj e-shop

Vkládání promo kódu bývá součástí objednávkového procesu, standardně je tato funkce umístěna na konci objednávky. Doporučuji ji skrýt v období, kdy tento reklamní kanál nechcete používat, a také omezit určitý počet pokusů na konkrétní IP adresu.

Pokud máte zkušenosti nebo nápady, jak kreativně využívat promo kódy, napište je do komentářů, budu se těšit na vaše postřehy.

Vložte názor k článku: Slevové promo kódy stále letí

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2019 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Google začíná řešit cookies

    Google začíná řešit cookies

    Google se rozhodl došlápnout na weby s cookies

    ZOBRAZIT
  • Zvyšte důvěryhodnost značky

    Zvyšte důvěryhodnost značky

    Používejte autorizované firemní certifikáty.

    ZOBRAZIT
  • Je čas přejít s vaším webem na https

    Je čas přejít s vaším webem na https

    Přejděte na zabezpečený internetový komunikační protokol

    ZOBRAZIT