Stiskni enter nebo vyhledávání zruš pomocí tlačítka esc.

Slevové promo kódy stále letí
  0

Slevové promo kódy stále letí

Vyzkoušejte nový způsob reklamy


V poslední době se často vracím k myšlence, jak efektivně měřit kampaně, které se netvoří na základě marketingové strategie, ale snahy vyzkoušet potenciál nového reklamního kanálu. Je důležité vědět, jak přesně odhalit konverze, které přichází z těchto reklam, ale zároveň podnítit zákazníka k nákupu.

Kromě jiných monitorovacích nástrojů, jako je Google Analytics a AdWords, jsem vyzkoušel promo kódy neboli šekové kódy. Ty motivují návštěvníky e-shopu, aby povedli nákup či registraci. Existuje mnoho různých typů kódů a mezi ty základní patří:

  • promo kódy s jednorázovým využitím
  • promo kódy s omezeným počtem použití
  • promo kód, který lze uplatnit v určité dny/období
  • promo kód s limitem minimální útraty
  • promo kód vztahující se na speciální nabídku

Promo kódy můžete využívat jak v online reklamě, tak tištěných médiích. Stačí zveřejnit unikátní kód kampaně, který bude u vás v systému zaevidován, a zákazník pak po jeho zadání získá slevu. V praxi tedy je můžete použít třeba na grafických bannerech, tištěných letácích, televizní či rozhlasové reklamě.

Nastavte si správně svůj e-shop

Vkládání promo kódu bývá součástí objednávkového procesu, standardně je tato funkce umístěna na konci objednávky. Doporučuji ji skrýt v období, kdy tento reklamní kanál nechcete používat, a také omezit určitý počet pokusů na konkrétní IP adresu.

Pokud máte zkušenosti nebo nápady, jak kreativně využívat promo kódy, napište je do komentářů, budu se těšit na vaše postřehy.

Vložit názor k článku: Slevové promo kódy stále letí

Nápověda k heslu: Kolik je 3+6 (napište slovy).