Stiskni enter nebo vyhledávání zruš pomocí tlačítka esc.

Nabídněte zákazníkovi peníze formou kreditů
  0

Nabídněte zákazníkovi peníze formou kreditů

Vytvoříte si tak pevnou základnu spokojených kupujících


Kreditový program považuji za nejstarší a nejstandardnější odměňovací systém, který zákazníka motivuje k dalším nákupům v e-shopu.

V současné době jej nabízí většina elektronických obchodů – u pronájmových řešení bývá často tento modul v rámci vyššího tarifu, u open source systémů (Opencart, PrestaShop apod.) je většinou pevně zabudován a jeho používání je vcelku jednoduché.

Jak to funguje?

E-shopy nejčastěji nabízí kredity svým zákazníkům za uskutečněný nákup v určité částce, např. odměna 10 kreditů za každou utracenou stokorunu. Kredity je možné i jednorázově darovat, a tím tak zákazníka povzbudit k nečekanému nákupu. Dále je můžete rozdávat za odběr newsletteru nebo za vyplnění hodnocení u zakoupeného produktu.

Někteří by mohli namítat, že takové odměňovací řešení může být velmi zrádný nástroj, který se některým e-shopům nemusí vůbec vyplatit anebo v horším případě i vymknout kontrole. Můžu vás ale ubezpečit, že pokud si nastavíte pevná pravidla, nemůže taková situace reálně nastat.

„Kreditový řád“

  • Určete si datum expirace, čímž předejdete mnoha případným potížím
  • Nastavte cenovou hladinu pro získání kreditu
  • Vyberte produkty, u kterých kredit nelze uplatnit
  • Nastavte celkovou cenu objednávky včetně částky, od které lze kredity uplatnit

Kreditový systém patří mezi základní pilíře pro budování sítě věrných zákazníků. Mezi známé e-shopy, které ho využívají, patří např. Alza (sběr Alzáků), CZC nebo Datart (tzv. iBody). Osobně mám tyto zákaznické programy velmi rád, a to nejen jakožto profesionál, ale i jako nakupující – vždy ocením, když mi můj oblíbený obchod daruje nějakou odměnu.

Vložit názor k článku: Nabídněte zákazníkovi peníze formou kreditů

Nápověda k heslu: Kolik je 3+6 (napište slovy).