Nabídněte zákazníkovi peníze formou kreditů Hodnocení: 0 ×

Nabídněte zákazníkovi peníze formou kreditů

Vytvoříte si tak pevnou základnu spokojených kupujících

Kreditový program považuji za nejstarší a nejstandardnější odměňovací systém, který zákazníka motivuje k dalším nákupům v e-shopu.

V současné době jej nabízí většina elektronických obchodů – u pronájmových řešení bývá často tento modul v rámci vyššího tarifu, u open source systémů (Opencart, PrestaShop apod.) je většinou pevně zabudován a jeho používání je vcelku jednoduché.

Jak to funguje?

E-shopy nejčastěji nabízí kredity svým zákazníkům za uskutečněný nákup v určité částce, např. odměna 10 kreditů za každou utracenou stokorunu. Kredity je možné i jednorázově darovat, a tím tak zákazníka povzbudit k nečekanému nákupu. Dále je můžete rozdávat za odběr newsletteru nebo za vyplnění hodnocení u zakoupeného produktu.

Někteří by mohli namítat, že takové odměňovací řešení může být velmi zrádný nástroj, který se některým e-shopům nemusí vůbec vyplatit anebo v horším případě i vymknout kontrole. Můžu vás ale ubezpečit, že pokud si nastavíte pevná pravidla, nemůže taková situace reálně nastat.

„Kreditový řád“

  • Určete si datum expirace, čímž předejdete mnoha případným potížím
  • Nastavte cenovou hladinu pro získání kreditu
  • Vyberte produkty, u kterých kredit nelze uplatnit
  • Nastavte celkovou cenu objednávky včetně částky, od které lze kredity uplatnit

Kreditový systém patří mezi základní pilíře pro budování sítě věrných zákazníků. Mezi známé e-shopy, které ho využívají, patří např. Alza (sběr Alzáků), CZC nebo Datart (tzv. iBody). Osobně mám tyto zákaznické programy velmi rád, a to nejen jakožto profesionál, ale i jako nakupující – vždy ocením, když mi můj oblíbený obchod daruje nějakou odměnu.

Vložte názor k článku: Nabídněte zákazníkovi peníze formou kreditů

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2019 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Marketingová agentura jako skvělý parťák

    Marketingová agentura jako skvělý parťák

    Aneb jak si dobře vybrat a neprohloupit

    ZOBRAZIT
  • Google začíná řešit cookies

    Google začíná řešit cookies

    Google se rozhodl došlápnout na weby s cookies

    ZOBRAZIT
  • Slevové promo kódy stále letí

    Slevové promo kódy stále letí

    Vyzkoušejte nový způsob reklamy

    ZOBRAZIT