Jak nejlépe nastavit Zboží.cz?

Marek Wiener 29 / 03 / 2018

Hodnocení: 0 ×

Jak nejlépe nastavit Zboží.cz?

Využijte zbožové srovnávače ve svůj prospěch

Hledáte způsob, jak inzerovat produkty na svém e-shopu? Jednou ze základních možností je reklama na tzv. zbožácích neboli zbožových srovnávačích. U nás se jedná zejména o známá jména jako Heureka a Zboží.cz, které vám mohu z vlastní zkušenosti doporučit.

V tomto článku se chci zaměřit hlavně na Zboží.cz, kde můžete svoje produkty účinně inzerovat. A právě proto jsem pro vás připravil tipů, jak tento srovnávač co nejvýhodněji nastavit, aby vám reklama přinesla kýžené ovoce.

Předem bych rád nastínil pár rozdílů mezi Heurekou a Zboží.cz. Přestože se jedná o podobné služby, panují mezi nimi určité rozdíly. Heureka disponuje velmi kvalitním párovacím nástrojem a poradí si i s položkami, u kterých nejsou přiřazené EAN kódy. Oproti tomu Zboží.cz je v tomto ohledu poněkud zastaralejší a pokud nemají produkty přidělený EAN, tak ke spárování bohužel nedojde.

Jestliže máte v nabídce jen několik jednotek zboží, potom vše jednoduše vyřešíte ručním párováním, ale e-shopy, které mají více jak 1000 produktů, by se mohly dostat do nepříjemných potíží. Dalším rozdílem je například bidding, protože u Zboží.cz můžete biddovat i fulltext.

Podívejte se na mé tipy a inspirujte se:

  • Udělejte si audit vašeho XML feedu pro Zboží.cz
  • Věnujte maximální úsilí pro správnou strukturu kategorií produktů
  • Pokud je to možné, napárujte co nejvíce výrobků
  • Pracujte s cenovými rozsahy a nenechávejte defaultní ceny za klik
  • Zkuste vyplnit výdejní místa vašeho e-shopu
  • Odpovídejte na vložené recenze na vašem profilu
  • Nebojte se občas také využít nápovědu přímo od Zboží.cz

Moje doporučené vychytávky:

  • MAX_CPC vs. MAX_CPC_SEARCH – Nastavte tyto hodnoty přímo přes feed. Ušetříte tak čas přihlašováním se do administrace a zdlouhavým dohledáváním produktů, které chcete biddovat. Pomocí MAX_CPC nastavte bidding v detailu produktu a výpisu kategorie, pomocí CPC_SEARCH můžete ovlivňovat umístění produktu ve vyhledávání a kategoriích.
  • DELIVERY_DATE – Nastavte delivery date i pro položky, které nemáte skladem, ale reálně je můžete doručit do několika dnů. Na Zboží.cz můžete potom takové položky inzerovat a budou se zobrazovat se skladovou dostupností více jak týden.
  • PODROBNÉ STATISTIKY – Využijte podrobných statistik, protože tak zjistíte, které TOP pozice vám unikají a kde naopak můžete trochu ubrat na ceně, abyste zbytečně bidding nepřepláceli.
  • NÁVOD NA AUKCE – dobrým průvodcem je i tento PDF návod na Zboží.cz přímo od Seznamu.

Zboží.cz je velmi zajímavý kanál pro prodej různých produktů. Má však své mouchy, a tak je potřeba najít tu vlastní, ideální cestu, jak jej efektivně nastavit a neplýtvat při tom svým časem. Zkuste tedy využít tento můj návod, který vám může ušetřit čas i námahu.

Blog o online marketingu

Perfektně zvládnutý Facebook a Instagram

Jak na reels a stories
Šablona, jak na Reels a Stories, která dokonale ukazuje principy viditelných ploch.

Více o Reels a Stories

Vložte názor k článku: Jak nejlépe nastavit Zboží.cz?

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Zajímá vás maďarský srovnávač Arukereso?

    Zajímá vás maďarský srovnávač Arukereso?

    Buďte dobře připraveni

    ZOBRAZIT
  • Heureka? Párujte produkty!

    Heureka? Párujte produkty!

    Osvojte si vychytávky tohoto srovnávače

    ZOBRAZIT
  • Jsem ověřený profesionál pro Zboží.cz

    Jsem ověřený profesionál pro Zboží.cz

    Další důležitý krok v oblasti online marketingu

    ZOBRAZIT