Jak jsem získal zkušenosti s Biano

Marek Wiener 23 / 07 / 2020

Hodnocení: 0 ×

Jak jsem získal zkušenosti s Biano

Další funkční agregátor produktů e-shopů

Biano, podobně jako Favi nebo Glami, patří mezi specializované vyhledávače, které zahrnují nabídku několika tisíc obchodů. Oproti čisté nábytkovému Favi nebo módnímu Glami zde najdete převážně designové produkty z oblasti nábytku, interiéru a dekorací. Mezi nejvýznamnější inzerenty na Bianu patří Bonami, 4home, Okay nebo Sconto.
 
Biano funguje na stejném principu jako jiné reklamní kanály – jakmile je váš e-shop zalistován, máte k dispozici administraci účtu, ve kterém můžete obchod řídit a nastavit si veškeré důležité informace jako je třeba doprava nebo XML feed. 

Nejdůležitější součástí je samozřejmě optimalizace konverzí a statistiky. Ty jsou na Bianu přehledné a napojené na Google Analytics, takže přepočet PNO a dalších parametrů nemusíte provádět sami, ale vše vidíte přímo v sumarizační tabulce. Na kráse jen trochu ubírá fakt, že v podrobné tabulce nemůžete data řadit, takže si ji musíte stáhnout ve formátu CSV a dále s ní pracovat v tabulkovém editoru (Excel).

Optimalizace zobrazení

Podobně jako u Favi je i v Bianu trochu problém řídit náklady na zobrazení. Jedná se totiž o vyhledávač, kde lidé reagují spontánně, takže se může stát, že se bez důvodu začne na některé produkty víc klikat. Do toho zřejmě zasáhne i algoritmus Biana, a proto je nutné tyto položky hlídat a v nejhorším případě je zakázat. K úpravě biddingu máte možnost pracovat podle kategorií nebo dle konkrétních produktů. Můžete nastavit i optimalizátor konverzí, který je napojený na výsledky dle Google Analytics.

Při optimalizaci zobrazení kategorií máte také přehled, jestli je nabízená cena za kliknutí (CPC) dostatečná. U ceny se zobrazuje notifikátor v podobě kolečka, tedy doporučená CPC k použití. Kategorie můžete dělit podle základních nebo podle místností (kuchyň, ložnice, pracovna...), což je praktické. Během optimalizace jednotlivých produktů potom oceňuji vyhledávací pole, díky kterému je správa jednodušší.
 
Biano vypadá jako funkční nástroj pro e-shop s nábytkem nebo bytovými dekoracemi a rozhodně jej doporučuji vyzkoušet.

Blog o online marketingu

Nová případová studie

O tom, jak je důležitá rychlost internetových stránek, se můžete dočíst v této případové studii. Podařilo se nám zvýšit meziměsíční návštěvnost e-shopu Krmimmasem.cz o 28 %.

Stáhnout případovou studii

Vložte názor k článku: Jak jsem získal zkušenosti s Biano

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Zboží.cz se představí v novém kabátu

    Zboží.cz se představí v novém kabátu

    Co to přesně Zboží.cz je a jak na něj dostat své výrobky

    ZOBRAZIT
  • Jak jsem si užil konferenci PROBIDDING

    Jak jsem si užil konferenci PROBIDDING

    Aneb praktické informace o zbožácích a e-shopech

    ZOBRAZIT
  • Jak jsem se stal Heureka specialistou

    Jak jsem se stal Heureka specialistou

    Heureka specialista

    ZOBRAZIT