Heureka? Párujte produkty!

Marek Wiener 05 / 11 / 2021

Hodnocení: 0 ×

Heureka? Párujte produkty!

Osvojte si vychytávky tohoto srovnávače

Heureka je nejznámější český srovnávač zboží, a proto se majitelům e-shopů vyplatí v něm dobře orientovat. Chtěl bych vám tedy představit několik tipů pro elektronické obchody.

Základním rozdílem oproti jiným srovnávačům je, že na Heurece není možné účastnit se PPC režimu, pokud nevlastníte certifikát „Ověřeno zákazníky“. A ten není jednoduché získat, zejména pro začínající podnikatele v e-commerce. Proto vám vřele doporučuji, abyste poctivě odpovídali na každou získanou recenzi a také každého zákazníka při expedici zboží požádali o vyplnění online dotazníku, který po nákupu z Heureky dorazí.

Další nápady se už budou týkat e-shopů, které v režimu PPC fungují a mají tedy zároveň i certifikát „Ověřeno zákazníky“. Pro biddování produktů je potřeba mít je spárované –  Heureka pro ně má speciální sekci, kde je možné sledovat spárované, čekající a nespárované produkty, stejně tak jako neaktivní, ignorované nebo čekající kategorie.

Párování na Heurece totiž považuji za stejně tak důležité jako bidding. Co však dělat, když máte opravdu hodně produktů?

  • Exportujte data do xls či csv formátů – pozor ale, můžete exportovat jen 1000 produktů, takže pak budete muset do feedu posílat méně produktů, abyste mohli export udělat.  Heureka má pro podobný export i samostatnou stránku s výpisem, který se nespárovaných produktů týká, nicméně není to tak komfortní jako filtrace v excelu.
  • Skvělým pomocníkem může být i Mergado. Všechny potřebné věci a úpravy si v podstatě uděláte na počkání a následně jen přegenerujete feed.

Důležitou informací pro vás může také být, že Heureka načítá feed každé 2 hodiny, takže změny jsou relativně rychle a prakticky aktualizovány.

Závěrem bych ještě chtěl upozornit na nejčastější problémy s párováním:

  • Musíte znát všechny požadavky pro názvy – zjistěte si, co přesně vaše produkty potřebují, např. u batohů uvádějte barvu či objem, jinak Heuréka zboží nezařadí. Specifické požadavky najdete zde https://sluzby.heureka.cz/napoveda/pozadavky-na-kategorie/ popřípadě požadavky na názvy zde https://sluzby.heureka.cz/napoveda/povinne-nazvy/
  • Častým problémem bývá i nesprávná kategorie u daného produktu nebo špatná stromová struktura kategorií.
  • Někdy můžete mít také správně zboží správně spárováno, ale Heureka může mít špatně sjednocené karty, v takovém případě je požádejte o pomoc.
  • Neuvádějte ve feedu duplicitní názvy položek.

Na Heurece si můžete někdy „užít“ dost práce, ale od toho jsem tady já. Budete-li chtít pomoc s řešením nějakého problému, napište mi zprávu a společně to napravíme.

Blog o online marketingu

Perfektně zvládnutý Facebook a Instagram

Jak na reels a stories
Šablona, jak na Reels a Stories, která dokonale ukazuje principy viditelných ploch.

Více o Reels a Stories

Vložte názor k článku: Heureka? Párujte produkty!

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Zboží.cz se představí v novém kabátu

    Zboží.cz se představí v novém kabátu

    Co to přesně Zboží.cz je a jak na něj dostat své výrobky

    ZOBRAZIT
  • Cenové srovnání produktů s konkurencí

    Cenové srovnání produktů s konkurencí

    Zbožové srovnávače vám pomůžou

    ZOBRAZIT
  • Jak jsem se stal Heureka specialistou

    Jak jsem se stal Heureka specialistou

    Heureka specialista

    ZOBRAZIT