Stiskni enter nebo vyhledávání zruš pomocí tlačítka esc.

PPC Bee – užitečný nástroj pro online marketéry
  2

PPC Bee – užitečný nástroj pro online marketéry

Skvělá náhrada za ppcHIT od Seznamu


Tento článek chci věnovat nástroji PPC Bee, který pravděpodobně využijete, pokud jste dříve pracovali s ppcHITem od Seznam.cz. Na úvod chci také říci, že níže uvedený text nebude žádný manuál ani podrobný výčet všech jeho funkcí, protože mi chybí více zkušeností. A je mi taky trochu líto, že jej v tuto chvíli prakticky nevyužívám u žádného klienta.

PPC Bee je tedy šikovná pomůcka pro práci s vašim XML feedem. Na rozdíl od Mergada byl vyvinut výhradně pro účely inzerce v PPC systémech jako je Sklik či AdWords. Má samozřejmě i další využití, ale jak již z názvu vyplývá, jeho zaměření je jasné – pro digitální markeťáky se specializací na PPC reklamu.

Díky této šikovné aplikaci můžete jednoduše vytvořit hromadu inzerátů na pár kliknutí. Stačí k tomu využít chytré funkce jako je nastavení různých podmínek, změna elementů nebo přidávání vlastních proměnných apod. Díky takovým vychytávkám můžete za pár minut vystavit až dvacet tisíc produktů v AdWords či Sklik a následně jen XML feed automaticky aktualizovat či zdokonalovat.

Pokud máte k ruce schopného programátora, nechte si vytvořit takový XML feed, se kterým budete pracovat nejen na bázi produktů, ale třeba i kategorií a dalších položek, které z vašeho e-shopu lze dostat. Zkrátka vymáčkněte z PPC Bee maximum.

Na závěr chci podotknout, že PPC Bee (stejně jako zaniklý ppcHIT) není vhodný úplně pro každého. Vyplatí se zejména tam, kde dochází k častým změnám v cenách nebo kde je velké množství položek k prodeji. A to je také jeden z důvodů, proč tento nástroj momentálně nepoužívám.

Vložit názor k článku: PPC Bee – užitečný nástroj pro online marketéry

Nápověda k heslu: Kolik je 3+6 (napište slovy).