Zajímavá PPC doporučení pro Google Ads

Marek Wiener 14 / 10 / 2018

Hodnocení: 0 ×

Zajímavá PPC doporučení pro Google Ads

Náramně se hodí při správě kampaní

V Google Ads se stále něco děje a zahrnovat do své práce aktuální PPC novinky občas dá pořádně zabrat. Sepsal jsem tedy pro vás několik důležitých bodů, které doporučuji nastavit či zkontrolovat u vašich kampaní.

Google Ads metriky

Nejlepší je propojit nástroj Google Ads s vaším Google Ads účtem – budete tak mít dostupné některé metriky, které jsou vhodné pro sledování. Je to zejména míra opuštění stránky, počet návštěv, průměrná doba návštěvy a % nových návštěv.

Rychlost webu

Určitě se vyplatí sledovat, jak rychle se vám načítá web. Skvělý nástroj od Googlu najdete na adrese testmysite.withgoogle.com. Zde vám postačí jednoduchá informace – načtení webu do 5 sekund je v pořádku.

Porovnávací publika

Používejte u stávajících kampaní porovnávací publika. Google tak bude těm zákazníkům či návštěvám, kteří již u vás na webu byli, upřednostňovat vaše reklamy, v případě, že budou hledat dále na Googlu.

Reklama pouze na zavolání

Kdo nemá kvalitní web (nebo není rozumná domluva s programátory), je celkem šťastným řešením tzv. reklama na zavolání. Pozor, ta se ale zobrazuje jen na takových zařízení, ze kterých jde telefonovat. V reálu se tak uživatel vůbec nedostane na internetové stránky, ale rovnou vás vybídne k zavolání do firmy. Nebo když potenciální klient klikne na tuto reklamu, tak vám firma obratem zavolá. Velkou příležitostí je to zejména v prostředí, kde moc nechceme, aby lidé cokoliv studovali na webu, ale rovnou zavolali. Nejčastěji se tak využívá u řemeslnických profesí jako je zámečnictví, instalatéři, autoservis, deratizace apod.

Doufám, že vám tato dávka doporučení pomohla a rozhodně mám v plánu přichystat další články s praktickými vychytávkami. Přihlaste se k odběru novinek pomocí RSS a nic vám neunikne :)

Blog o online marketingu

Perfektně zvládnutý Facebook a Instagram

Jak na reels a stories
Šablona, jak na Reels a Stories, která dokonale ukazuje principy viditelných ploch.

Více o Reels a Stories

Vložte názor k článku: Zajímavá PPC doporučení pro Google Ads

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Google Discovery může oživit vaše PPC reklamy

    Google Discovery může oživit vaše PPC reklamy

    Novinkový reklamní formát, který stojí za to

    ZOBRAZIT
  • Víte, co se stane, když vypnete reklamy?

    Víte, co se stane, když vypnete reklamy?

    Povánoční marketingový experiment

    ZOBRAZIT
  • Jak vyzrát na drahé online kampaně

    Jak vyzrát na drahé online kampaně

    Obsahová síť jako ideální nástroj pro konkrétní produkt

    ZOBRAZIT