14 / 10 / 2018
Zajímavá PPC doporučení pro Google Ads
Náramně se hodí při správě kampaní
V Google Ads se stále něco děje a zahrnovat do své práce aktuální PPC novinky občas dá pořádně zabrat. Sepsal jsem tedy pro vás několik důležitých bodů, které doporučuji nastavit či zkontrolovat u vašich kampaní.
Google Ads metriky
Nejlepší je propojit nástroj Google Ads s vaším Google Ads účtem – budete tak mít dostupné některé metriky, které jsou vhodné pro sledování. Je to zejména míra opuštění stránky, počet návštěv, průměrná doba návštěvy a % nových návštěv.
Rychlost webu
Určitě se vyplatí sledovat, jak rychle se vám načítá web. Skvělý nástroj od Googlu najdete na adrese testmysite.withgoogle.com. Zde vám postačí jednoduchá informace – načtení webu do 5 sekund je v pořádku.
Porovnávací publika
Používejte u stávajících kampaní porovnávací publika. Google tak bude těm zákazníkům či návštěvám, kteří již u vás na webu byli, upřednostňovat vaše reklamy, v případě, že budou hledat dále na Googlu.
Reklama pouze na zavolání
Kdo nemá kvalitní web (nebo není rozumná domluva s programátory), je celkem šťastným řešením tzv. reklama na zavolání. Pozor, ta se ale zobrazuje jen na takových zařízení, ze kterých jde telefonovat. V reálu se tak uživatel vůbec nedostane na internetové stránky, ale rovnou vás vybídne k zavolání do firmy. Nebo když potenciální klient klikne na tuto reklamu, tak vám firma obratem zavolá. Velkou příležitostí je to zejména v prostředí, kde moc nechceme, aby lidé cokoliv studovali na webu, ale rovnou zavolali. Nejčastěji se tak využívá u řemeslnických profesí jako je zámečnictví, instalatéři, autoservis, deratizace apod.
Doufám, že vám tato dávka doporučení pomohla a rozhodně mám v plánu přichystat další články s praktickými vychytávkami. Přihlaste se k odběru novinek pomocí RSS a nic vám neunikne :)
Audit PPC kampaní
A jaké je vaše skóre optimalizace. Požádejte o pomoc nebo si nechte provést kontrolu PPC reklam.
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Zajímavá PPC doporučení pro Google Ads
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)