Stiskni enter nebo vyhledávání zruš pomocí tlačítka esc.

Zajímavá PPC doporučení pro Google Ads
  0

Zajímavá PPC doporučení pro Google Ads

Náramně se hodí při správě kampaní

V Google Ads se stále něco děje a zahrnovat do své práce aktuální PPC novinky občas dá pořádně zabrat. Sepsal jsem tedy pro vás několik důležitých bodů, které doporučuji nastavit či zkontrolovat u vašich kampaní.

Google Ads metriky

Nejlepší je propojit nástroj Google Ads s vaším Google Ads účtem – budete tak mít dostupné některé metriky, které jsou vhodné pro sledování. Je to zejména míra opuštění stránky, počet návštěv, průměrná doba návštěvy a % nových návštěv.

Rychlost webu

Určitě se vyplatí sledovat, jak rychle se vám načítá web. Skvělý nástroj od Googlu najdete na adrese testmysite.withgoogle.com. Zde vám postačí jednoduchá informace – načtení webu do 5 sekund je v pořádku.

Porovnávací publika

Používejte u stávajících kampaní porovnávací publika. Google tak bude těm zákazníkům či návštěvám, kteří již u vás na webu byli, upřednostňovat vaše reklamy, v případě, že budou hledat dále na Googlu.

Reklama pouze na zavolání

Kdo nemá kvalitní web (nebo není rozumná domluva s programátory), je celkem šťastným řešením tzv. reklama na zavolání. Pozor, ta se ale zobrazuje jen na takových zařízení, ze kterých jde telefonovat. V reálu se tak uživatel vůbec nedostane na internetové stránky, ale rovnou vás vybídne k zavolání do firmy. Nebo když potenciální klient klikne na tuto reklamu, tak vám firma obratem zavolá. Velkou příležitostí je to zejména v prostředí, kde moc nechceme, aby lidé cokoliv studovali na webu, ale rovnou zavolali. Nejčastěji se tak využívá u řemeslnických profesí jako je zámečnictví, instalatéři, autoservis, deratizace apod.

Doufám, že vám tato dávka doporučení pomohla a rozhodně mám v plánu přichystat další články s praktickými vychytávkami. Přihlaste se k odběru novinek pomocí RSS a nic vám neunikne :)

Vložit názor k článku: Zajímavá PPC doporučení pro Google Ads

Nápověda k heslu: Kolik je 3+6 (napište slovy).