
15 / 03 / 2025
- Podcast
- 0:00
-
- --:--
-
Jak budou vypadat Google Ads v roce 2025?
Zaměřte se CPM partnery a pozor na blokování účtů
Máme pro vás pár novinek ze světa Google Ads. Co se chystá a jaké nové funkce můžete očekávat v tomto reklamním nástroji?
Google Ads jsem na blogu již delší dobu nerozebíral, ale teď nastal čas shrnout pár zásadních novinek a nastínit, co se letos ve světě PPC reklamy děje.
Aktuálně věnuji největší pozornost blokování účtů z důvodu nedodržování zásad služby. Nejde ani tak o okamžité zastavení, ale spíš zahájení procesu, kdy ke „stopce“ může dojít. Google totiž začal prověřovat nastavení webových stránek z pohledu Consent Mode. Klíčové je uživatele informovat, že sběr dat cookies probíhá i pro personalizaci reklam. V tomto ohledu je tedy nutné, aby váš web obsahoval stránku s ochranou osobních údajů s informací o personalizaci reklam a odkazem na Google podmínky.
Jak to bude s cookies lištami?
Stejně tak se v PPC kuloárech šušká, že v budoucnu se budou cookies lišty uznávat pouze od certifikovaných společností CPM Partner. Jak to nakonec dopadne, těžko říct, ale předpokládám situace, kdy mnoho podnikatelů udělá úpravy z pohledu nastavení Consent Mode, a vznikne tak nefunkční řešení, nebo převezme jiné postupy, které se neimplementují správně.
Jak na kampaně
V Google Ads se také chystají novinky z pohledu kampaní. Prozatím víme, že se ve vyhledávaní opouští od vylepšené ceny za proklik eCPC a také se upřednostňuje volná shoda s automatickou strategií. Takové kampaně mají totiž aktuálně daleko lepší výchozí podmínky v aukci.
Vzbudilo u vás téma Google Ads zájem? Nasdílejte ho prosím, ať se dostane dál a pomůže všem, které také zajímá. Děkujeme.
Sdílet článek na
Vložte názor k článku: Jak budou vypadat Google Ads v roce 2025?
A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:
Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)