Zadáno pro milovníky kvalitní kávy Hodnocení: 0 ×

Zadáno pro milovníky kvalitní kávy

Předplatné oblíbeného nápoje potěší

Pokud jste kávoví milovníci, závisláci nebo gurmáni a hledáte spolehlivý e-shop s kvalitní kávou, mohu s klidným svědomím doporučit Gourmet káva s.r.o. Je to můj oblíbený elektronický obchod a vzhledem k tomu, že ho mám pod drobnohledem i co se týká správy zbožových srovnávačů, znám jeho sortiment velmi dobře. Nechci ho nějak protěžovat, ale nemůžu nezmínit, že kvalitních e-shopů s kávou je na českém trhu jako šafránu. Takže budete-li hledat specializovaný kávový elektronický obchod, navíc s uživatelsky přívětivým procesem nákupu, podívejte se na Gourmet káva, protože jinak budete muset ve vodách internetu surfovat hodně dlouho.

E-shop Gourmet káva nabízí kromě tohoto kofeinového nápoje i mlýnky, mlýnek na kávu, dárkové sety, moka konvičky či french pressy. Tento elektronický obchod má taky jednu hlavní výhodu, a to prodejnu na pražském Žižkově, která je zároveň výdejním místem internetových objednávek.

Z hlediska marketingu mě nejvíce zaujala položka Předplatné kávy. Jakým způsobem funguje a jak je oblíbená mezi zákazníky? „Voňavé potěšení z čerstvé kávy zasíláme zákazníkům každý měsíc. Záleží, jakou službu si objednají, ale nabízíme možnost předplatit si zasílání balíčků až na 12 měsíců. Zákazník tak provede jednu objednávku, dál už nic neřeší a navíc ušetří,“ uvádí Dominik z firmy Gourmet káva s.r.o.

Předplatné produktů je z pohledu online marketingu velmi zajímavý nástroj. Zákazníci si totiž mohou užijí zjednodušený a výhodný nákupní proces, což je pro e-shop Gourmet káva rozhodně velkým plusem, který je posouvá zase o krok dopředu.

Vložte názor k článku: Zadáno pro milovníky kvalitní kávy

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2019 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Google začíná řešit cookies

    Google začíná řešit cookies

    Google se rozhodl došlápnout na weby s cookies

    ZOBRAZIT
  • Atraktivní kampaně po celý rok

    Atraktivní kampaně po celý rok

    Sledovat kalendář se vyplatí

    ZOBRAZIT
  • Jak na kampaně v povánočním období

    Jak na kampaně v povánočním období

    Využijte lákavých cen za reklamu

    ZOBRAZIT