Využití demografických údajů v reklamě

Marek Wiener 30 / 07 / 2020

Hodnocení: 0 ×

Využití demografických údajů v reklamě

Víc informací o publiku, víc konverzí

Protože je publikum pro tvorbu reklamy opravdu klíčové, rozhodl jsem věnovat další díl ze seriálu „Letní školy reklamy“ demografickým údajům. Ty totiž jednoznačně definují, k jakému publiku hovoříte, tedy kam reklamu směrujete.
 
Na základě demografických údajů máte možnost navolit, na jaký typ příjemců budete svoji reklamu cílit. Při tvorbě grafického nebo video vizuálu tak můžete s publikem snadno pracovat tím, že design obrátíte správným směrem. 

Demografické údaje

Všechny níže uvedené údaje vám mohou pomoci reklamu lépe připravit i nacílit. A co se do nich zahrnuje?

  • Rodičovství
  • Příjem domácnosti
  • Druh bydlení
  • Rodinný stav
  • Vzdělání
  • Zaměstnání

Příklady z praxe 

Pokud byste chtěli vytvořit reklamu například na školní potřeby, budete určitě cílit na rodiče s dětmi, dále můžete zadat i rodinný stav a zároveň, podle povahy propagace zboží (levné/drahé), zvolit příjmovou skupinu, která bude propagovaným produktům nejlépe odpovídat. Mezi další zajímavý příklad může patřit i firma, která se zabývá rekonstrukcemi bytových jednotek. Ta pravděpodobně víc zaujme vlastníky nemovitosti než nájemníky. A v posledním příkladu bych uvedl ještě jednou rodinný stav a finance. Takový prodej zlatých prstenů se bude jistě dobře cílit na uživatele, kteří jsou ve vztahu a mají určitý příjem.
 
Demografické cílení v sobě skrývá zajímavé možnosti, jak orientovat reklamu, a mít tak vyšší konverzní poměr z kampaně, která demografické údaje využívá.

Blog o online marketingu

Digi školení

Vážení zájemci, celodenní školení Shoptet a Online marketing aktuálně probíhají online formou (spojení přes Meet nebo Skype). V případě zájmu napište termín, který by vám vyhovoval.

Více informací

Vložte názor k článku: Využití demografických údajů v reklamě

Zpráva je povinná

Jméno je povinné

Heslo je povinné nebo se neshoduje

Děkuji za názor. Vaši reakci si brzo přečtu!

A protože si cením, že jste věnovali svůj čas napsáním komentáře připravil jsem pro vás malý dárek. Stáhněte si můj E-BOOK:

Inspirace pro Facebook 2020 (PDF)

Komentáře

Další témata nebo články by vás mohly také zajímat:

  • Dbejte na textaci inzerátů i klíčová slova

    Dbejte na textaci inzerátů i klíčová slova

    Obsahová stránka kampaní je důležitá

    ZOBRAZIT
  • Nezapomínejte na publikum

    Nezapomínejte na publikum

    Je to důležitá součást marketingové strategie

    ZOBRAZIT
  • Experimenty s reklamou

    Experimenty s reklamou

    Buďte trendy a hledejte nové cesty

    ZOBRAZIT